Many Glacier overnachting

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
MaGiL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Many Glacier overnachting

Bericht door MaGiL » 02 jul 2020, 09:08

Volgend jaar gaan wij onze reis door de canadese rockies, glacier en yellowstone maken (zouden we eigenlijk dit jaar gaan doen, maar dat corona ...).

Helaas vanochtend te horen gekregen dat we geen plekje hebben kunnen reserveren in het Swiftcurrent Motor Inn voor volgend jaar.
Jammer, nu dus opzoek naar alternatieven. Heeft iemand ervaring met alternatieven in of bij het Many Glacier gebied?

Alvast dank!

Gr, Mark
USA 2015 | Yoshua Tree NP - Grand Canyon NP - Monument Valley - Zion NP - Bryce NP - Death Valley NP - Sequoia NP - Yosemite NP - Mono Lake - Lake Tahoe - Pacific Coast

Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Many Glacier overnachting

Bericht door Felicitas » 02 jul 2020, 09:39

Niet helemaal in het Many Glacier gebied, maar wel aan de oostzijde van het park, direct aan de Going-to-the-Sun Road is een verblijf in de Rising Sun Motor Inn een aanrader. Er zijn een aantal schitterende hikes die direct aan de Going-to-the-Sun Road beginnen. Als je in de buurt slaapt kun je op tijd starten en is er nog plek op de parkeerplaatsen.

En ik zou regelmatig blijven kijken naar de beschikbaarheid van kamers of cabins in de Swiftcurrent Motor Inn. Wij hebben dat in 2018 ook gedaan en er komen altijd wel weer kamers vrij in de loop van de tijd. Je gaat pas volgend jaar hé.

kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman » 02 jul 2020, 10:24

Ik volg Felicitas helemaal.
Wij waren er meerdere keren en ook "nooit plaats". Ik boekte dan altijd iets net buiten het park, uiteraard gratis te annuleren.
We hebben echter altijd in de Swiftcurrent Motor Inn kunnen slapen, soms zelfs nog enkele dagen vóór aankomst kunnen boeken. Er komen altijd op het laatste moment nog kamers vrij. De boodschap is dus inderdaad heel regelmatig kijken.

MaGiL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door MaGiL » 02 jul 2020, 14:25

Thanks, inderdaad een slimme aanpak! Voor dit jaar had ik een plekje in Babb gereserveerd. Denk dat ik die als zekerheid maar vast boek, en dan inderdaad het Motor Inn in de gaten blijf houden. Gezien de werkzaamheden aan de weg lijkt het me (deze keer nog) beter om binnen het park te zitten
USA 2015 | Yoshua Tree NP - Grand Canyon NP - Monument Valley - Zion NP - Bryce NP - Death Valley NP - Sequoia NP - Yosemite NP - Mono Lake - Lake Tahoe - Pacific Coast

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer