Tips overnachtingsplaatsen (lodges, appartementen, bungalows, ...) voor 5 personen in Noordwesten.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Heather
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Tips overnachtingsplaatsen (lodges, appartementen, bungalows, ...) voor 5 personen in Noordwesten.

Bericht door Heather » 27 feb 2020, 18:59

Hallo,

Ik ben op zoek naar betaalbare overnachtingsplaatsen voor 5 personen op volgende locaties (periode zomer 2021 dus nog goed op tijd :wink: ) :
* Glacier NP
* Gardiner
* Grand Teton NP
* Jackson

Liefst in 1 kamer zodat de kosten niet te hoog oplopen.

Yellowstone gaan we in het park zelf boeken.

Wellicht zijn er forumleden die hier reeds ervaring mee hebben. :)

Ps : we reizen rond met een huurwagen.

Alvast bedankt, Heather.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: tips overnachtingsplaatsen (lodges, appartementen, bungalows, ...) voor 5 personen in Noorwesten

Bericht door Martin & Marianne » 27 feb 2020, 22:20

Is een cabin op een KOA camping iets? Aan de oostkant van Glacier zit een KOA als ik me niet vergis.
In Jackson zaten wij in de Kudar Motel. Daar hadden we een cabin met 2 slaapkamers.
Je wilt zowel in Grand Teton als in Jackson overnachten? In Grand Teton zou je naar een cabin in Colter Bay kunnen kijken. Die zijn ruim genoeg om er een luchtbed bij te plaatsen. En als ik me niet vergis zijn er ook cabins voor meerdere personen.

Marianne

Heather
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Tips overnachtingsplaatsen (lodges, appartementen, bungalows, ...) voor 5 personen in Noordwesten.

Bericht door Heather » 29 feb 2020, 19:55

@Martin & Marianne

Bedankt voor de info.

Een cabin op de KOA camping is zeker een optie. Heb je een idee vanaf wanneer die kan geboekt worden want ik zie hier soms berichten binnenkomen dat je voor een camping op een bepaalde dag en bepaald uur moet klaarzitten om te boeken :wink:.
Of geldt dit niet voor de cabins ? Ik zie het niet direct op de website.

We zullen ofwel overnachten in Grand Teton ofwel in Jackson.
We vliegen vanuit Jackson terug naar Amsterdam/Brussel.
Wat raadt u aan ?

Groetjes,
Heather.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tips overnachtingsplaatsen (lodges, appartementen, bungalows, ...) voor 5 personen in Noordwesten.

Bericht door Martin & Marianne » 29 feb 2020, 20:18

Voor het boeken van een KOA camping kun je het beste eens op hun site kijken. Het betreft hier een commercieel camping. Het boeken gaat niet zo als bij de campings in nationale of staatsparken.

Wij vinden zowel Jackson als Grand Teton leuk om te overnachten. In 2015 deden wij beide, dat kan ook nog een mogelijkheid zijn.

Marianne

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer