Campings in Portland OR.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Campings in Portland OR.

Bericht door Isis » 23 feb 2020, 15:12

Voor juli zijn we met de camper in Oregon. De reis is grotendeels wel uitgedacht, maar voor Mnt Rainier moet ik een alternatief hebben. We zouden een extra dagje nabij Portland kunnen doorbrengen en dat brengt me op de vraag: wie kan me aan een tip voor een aardige camping In Portland helpen?
Het is niet gezegd dat we Portland ingaan, het hangt af van de sneeuw bij Mount Rainier NP. Als er teveel sneeuw ligt gaan we Portland wellicht toch bezoeken (en misschien Silver Falls SP). Voor campings in Portland zie ik er heel wat op google maps verschijnen, maar welke is interessant / aardig. Ik weet dat campings en stad niet echt vaak samengaan. Maar goed alsnog ... de vraag of er een is die beter is dan de rest?

https://canteclaers10usa20.wordpress.co ... -portland/

Uiteraard is ook een mogelijkheid om vanuit Ainsworth (daar staan we 2 nachten ervoor) Seattle te bezoeken en dan naar Silver Falls te gaan. Maar of dat genoeg is ...? Dus graag campingtips!

Het algemene schema vind je hier: https://canteclaers10usa20.wordpress.c ... el-schema/
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.

pompedom11
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Campings in portland OR.

Bericht door pompedom11 » 24 feb 2020, 19:59

Wij kampeerden bij Portland op Pheasant Ridge RV. Nette, rustige camping. Vanaf daar met de camper in 20-30min (afhankelijk van het verkeer) richting centrum, waar we parkeerden bij het OMSI museum, voor 5$

Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Campings in Portland OR.

Bericht door Isis » 24 feb 2020, 21:56

thanks
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.

KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Campings in Portland OR.

Bericht door KW1984 » 28 feb 2020, 23:09

Niet heel veel campingopties dicht bij het centrum. Wij stonden 2 dagen op Jantzen Beach RV park. Makkelijk aan te rijden (kwamen uit het noorden) en met Uber/Lyft ben je zo op en meer naar het centrum.

Vooraf flink wat twijfels omdat de reviews niet heel positief waren, maar is ons heel erg meegevallen. Goed geslapen, dochter vond zwembad heerlijk en ook wel is leuk om wat winkels etc op loopafstand te hebben. Wij zouden er volgende keer zo weer gaan staan!

Andere optie waar we lang over getwijfeld hebben was Sandy Riverfront RV resort. Leek ons ook een prima optie (voor een stad), maar dus geen ervaring mee.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noordwesten

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer