Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eskm
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2013, 09:19
Aantal x V.S. bezocht: 4

Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Eskm »

Allen,

Eindelijk kan ik met maart 2020 in Portland een NBA-game (of twee :) ) bijwonen en met wat geluk een soccer-game (Sounders) te Seattle.
Tegelijk verken ik WA en OR wat verder ...

Hieronder vinden jullie het voorlopige schema (op de NBA-games na).
Graag had ik een daguitstap naar Oak Harbor gepland, ofwel via de I5/20 over Mount Vernon, ofwel via de ferry Mukilteo naar Clinton en vervolgens de 525. Iemand hier ervaring mee?

Voor dag 6-7 en 8 (tot 12am) voorzie ik een trip ex Seattle naar Portland via Tacoma, Olympia daarna route 8 / Elma 12 / via 107 & 101 naar Long Beach / Astoria / Fort Stevens State Park / Cannon Beach en via de 26 naar Portland.
Gewoon relax, afgewisseld met wandelingen en bezienswaardigheden.
Eventuele suggesties of bijsturingen, altijd welkom.

Ik keek even voor Mount Rainier NP, maar maand maart is waarschijnlijk te vroeg.

Tot slot voor Seattle zoek ik nog een goede jazz club.
 
Datum / Aktiviteit
DAY 1* Donderdag 12/03/20 *Aankomst Seattle 18PM
DAY 2* Vrijdag 13/03/20 *relax
DAY 3* Zaterdag 14/03/20 *Grunge-Tour + rit
DAY 4* Zondag 15/03/20 *NBA: Portl./Houston12AM
DAY 5* Maandag 16/03/20
DAY 6* Dinsdag 17/03/20
DAY 7* Woensdag 18/03/20
DAY 8* Donderdag 19/03/20 *NBA: Portland/Dallas 7PM
DAY 9* Vrijdag 20/03/20 *Boeing Factory +hikingske
DAY 10* Zaterdag 21/03/19 *Sounders (soccer) game?
DAY 11* Zondag 22/03/20 *Vertrek Seattle 18PM
DAY 12* Maandag 23/03/20 *Aankomst 12AM LT

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groeten,
Martin
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Almere vak V »

Eskm schreef:
29 nov 2019, 00:00
Eindelijk kan ik met maart 2020 in Portland een NBA-game (of twee ) bijwonen
Je kan er zelfs 3 bijwonen.
15 maart tegen de Rockets
17 maart tegen de Timberwolves
19 maart tegen de Mavericks

Ik weet niet of je al tickets hebt. Maar zorg dan dat je deze snel krijgt op Ticketmaster. Voorverkoop is namelijk al geweest en de meeste wedstrijden zijn zo goed als uitverkocht. Of je komt in de resale terecht en dan is het wat de gek er voor geeft of ervoor wil hebben. Ik weet niet of je alleen gaat of met meerdere personen. Alleen kan je nog wel aan reguliere kaarten komen. Maar als je er twee naast elkaar wilt hebben op een goede plek dan wordt het al een uitdaging. Kaarten worden altijd in verschillende categorien verkocht. De Rockets zal in de hoogste categorie zitten. De Mavericks ergens tussenin en de Timberwolves in de laagste categorie.

Tickets voor het 300 level zijn het goedkoopst. Ik vind het niks. Je kunt het nog steeds goed zien maar de echte NBA sfeer krijg je niet mee. Op het 100 level zit je er met je neus bovenop. Daar betaal je dan ook voor. Als je achter de basket zit vind ik het 100 level niks. Je kunt het niet echt goed zien. Aan de lange kant is het super. Maar de prijzen zijn er dan ook naar. Wij hebben zelf seasontickets voor het 200 level. Wij zitten zelf schuin achter de basket en bevalt ons prima. Goed overzicht. Prima sfeer en de prijs is redelijk te doen.

Wedstrijden in Portland starten over het algemeen om 7pm. Die tegen de Rockets gaat nation wide zie ik. Maar dat betekent dat deze al om 12.30pm begint. Parkeren rond het Moda Center is een dingetje. Zorg dat je er ruim vantevoren bent anders wordt het echt een zoektocht. Reken voor het wegkomen ook rustig een uur.
Eskm schreef:
29 nov 2019, 00:00
en met wat geluk een soccer-game (Sounders) te Seattle.
Ik zie dat je deze op zondag hebt staan. MLS programma is nog niet bekend. Sounders zijn het afgelopen seizoen kampioen geworden en wisten dik 70.000 man in de Clink te wringen. Dat was ook de eerste keer. Meestal spelen ze in een stadion wat iets meer dan halfvol zit. Zo rond de 40.000 toeschouwers. Op dat gebied kan je wellicht beter naar de Portland Timber gaan. Daar komen gemiddeld 25.000 toeschouwers kijken. En dat heeft vooral te maken met het feit dat er niet meer dan 25.000 toeschouwers in het stadion kunnen.

Mocht je wat anders zoeken dan is de NHL wellicht wat voor je. Op zowel 15 als 18 maart spelen de Canucks thuis in Vancouver. Naast een geweldige belevenis is Vancouver ook nog eens een prachtige stad.
Eskm schreef:
29 nov 2019, 00:00
Eventuele suggesties of bijsturingen, altijd welkom.
Er is een All about Oregon & Washington in het algemene NoordWesten topic te vinden. Knock yourself out zou ik zeggen.
Eskm schreef:
29 nov 2019, 00:00
Ik keek even voor Mount Rainier NP, maar maand maart is waarschijnlijk te vroeg.
Als van sneeuw houdt. Heel veel sneeuw! Dan ben je hier op het goed adres. Maar heel veel wegen zullen nog afgesloten zijn.
Eskm schreef:
29 nov 2019, 00:00
Tot slot voor Seattle zoek ik nog een goede jazz club.
Ik ben zelf niet van de Jazz. Maar een maatje van me die in Seattle woont heeft het even voor je nagevraagd en die krijgt te horen Tula's of Jazz Alley. Het zegt me allebei niks.

Plezier!!
Gebruikersavatar
Eskm
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2013, 09:19
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Eskm »

Tickets waren reeds voorzien, enig probleem (wat heet) was dat we voor de Rockets game met zijn drieën zijn.
Zoals hierboven vermeld, niet makkelijk om toen reeds ‘drie op een rij’ te vinden.
Dus werd het 110, Row P maar met nog goed zicht, mijn company kent die hoek.
Ons hotel bevindt zich op 10 min lopen vh Moda Center en we zullen reeds vroeg bij de warming-up aanwezig zijn
om zo Harden en Westbrook, Lillard & Carmelo eens dichtbij te zien.

(Off topic: onder de bucket zitten is ook geen straf, je moet niet altijd de bal volgen,
even leuk is de Defense-trukken tussen de spelers te volgen).

Voor Dallas game zijn we met zijn tweetjes en dus nu mooie zitjes in de 200.
Belangrijk voor ons is vooral Doncic bezig te zien.

Dinsdag doen we ofwel een ijshockey wedstrijd ofwel de Timberwolves
Zaterdag wordt het de CenturyLink voor de soccerwedstrijd tegen Sounders/Dallas.

Totdaar de sport.
-------
Tx voor de Seattle info, maar Tula werd recentelijk gesloten.
De Jimi Hendrix Memorial te Renton wordt aan de planning gevoegd
alsook dagje West-Seattle.
-------
Groeten,
Martin
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4238
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door ingrid14 »

Ik heb geen sporttips.

Maar ik zag de Grunge Tour. Doe je die van Stalking Seattle? Die is in ieder geval aan te raden. Wij deden hem in 2016.
Wellicht is het MoPop (het vroegere EMP Museum) ook iets voor jou.

Wij waren in 2016 - 2017 en 2018 in Seattle.

Wij gingen in 2018 naar het Jimi Hendrix Memorial.
In de stad heb je ook nog een leuk standbeeld van Jimi (1604 Broadway, Seattle)
(als je de Stalking Seattle tour doet kom je hier al langs)
Ook met de tour kom je bij:
Black Sun in Volunteer Park (van het Soundgarden nummer) (1400 E. Prospect St.)
huis waar Kurt Cobain stierf (als je voor het parkje staat op 151 Lake Washington Blvd E, het huis rechts)
The Central Saloon (eerste optreden in Seattle van Nirvana) (207 1st Ave South)

En een leuke foto stop is de Fremont Troll (N 36th St, Seattle)

Zelf vonden wij de Bill Speidel's Underground Tour een speciale ontdekking.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Gebruikersavatar
Eskm
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2013, 09:19
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Eskm »

Dank voor de info.

Ook voor ons is het in Seattle aangenaam vertoeven en hebben de stad reeds redelijk afgewandeld/ge-Uberd.
(maar niet het Volunteer Park). Underground Tour is zeer interessant en heb ik wat bijgeleerd.

Stalking Seattle is reeds goed vooraf besteld en kijk er naar uit.
De morgen zelf neem ik een breakfast bij Easy Street Records (easystreetonline.com), een toffe platenzaak annex café.
Ook leuk zijn de traffic signal kasten langs de straat die beschilderd zijn met portretten vd Seattle musici.
Ditmaal bezoek ik MoPop zoals het hoort. In 2016 en vorig jaar zijn we er steeds even doorgelopen.
Mijn reisgezellen hebben niet zo'n muzikale interesse zoals ik en het was uiteindelijk gewoon een kwestie van afspraak bij een volgende reis.
Aan het standbeeld van Jimi Hendrix had ik in 2016 bijna mijn arm verschroeid. Even niet opgelet ivm hitte
van de dag en legde mijn arm de schouders van het bronzen beeld... Maar goed gecompenseerd met een ijsje
bij Molly Moon's Homemade Ice Cream om de hoek /E.PIne Street.
De Troll is ons ook bekend en via de N34th St, ex Gas Works Park, passeer je eerst een stuk Berlijnse muur (maar ook de Fremont Brewery :) )

Mocht je, naast de Grunge Tour, nog zo'n muzikale weetjes/details kennen, hoor ik het wel graag, dank.
Groeten,
Martin
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Mrvanilla »

Leuk! Ik zit bij dezelfde wedstrijd (Houston @ Portland).
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4238
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door ingrid14 »

Misschien haal je hier nog iets uit:
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/rock--n--r ... l-s2019a1/
Het is een radiomaker van Studio Brussel die een reportagereeks gemaakt heeft. Deze gaat over Kurt Cobain.

En een tof boek over grunge in Seattle:
https://www.bol.com/nl/f/everybody-love ... /38700016/

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Almere vak V »

Eskm schreef:
01 feb 2020, 21:30
Dus werd het 110, Row P maar met nog goed zicht, mijn company kent die hoek.
Prima plekken! Wij hebben season tickets op 212. Ik zou niet anders willen.
Eskm schreef:
01 feb 2020, 21:30
we zullen reeds vroeg bij de warming-up aanwezig zijn
om zo Harden en Westbrook, Lillard & Carmelo eens dichtbij te zien.
Op 110 zit je goed voor de warming up voor Harden en Westbrook. Voor Lillard en Co moet je even omlopen. Die doen de warming up aan de andere kant van het veld. Verwacht trouwens niet al te veel enthousiasme voor Harden en met name Westbrook. Ik denk dat die laatste echt by far de minst populaire speler in Portland is.
Eskm schreef:
01 feb 2020, 21:30
(Off topic: onder de bucket zitten is ook geen straf, je moet niet altijd de bal volgen,
even leuk is de Defense-trukken tussen de spelers te volgen).
Ik ben iemand die graag de lijnen in het spel wil zien. Als ik dan ergens half onder een basket zit weggepropt is de helft van mn plezier al verdwenen. Voor mn werk word ik regelmatig uitgenodigd om ergens op de eerste rij plaats te nemen. Wat mensen daar de lol van vinden is me echt een volslagen raadsel. Je ziet echt niks. Typisch een gevalletje van door de bomen het bos niet meer zien. Maar als je met je kop op tv wil is dat wel de juiste plek. Gelukkig hebben ze dan ook een skybox. En daar zit ik prima!
Eskm schreef:
01 feb 2020, 21:30
Dinsdag doen we ofwel een ijshockey wedstrijd ofwel de Timberwolves
Hockey wordt er niet gespeeld op dinsdag. Bedoel je woensdag? Dan ben je in ieder geval al in de buurt van Seattle. Voor ons zijn de Canucks 6 uur (enkele reis) rijden. Doen we een paar keer per jaar en combineren het vaak met een bezoek aan vrienden. Anders is het een best ritje voor een potje hockey...
Eskm schreef:
01 feb 2020, 21:30
maar Tula werd recentelijk gesloten.
Echt?? Das handig...
Gebruikersavatar
Eskm
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2013, 09:19
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Eskm »

@Mrvanilla : max, ik bericht je nog even.

@ingrid14 : tx, filmpje bekeken, prima maar het boek in geen Bib (W-VL) te verkrijgen.

@Almere vak V : tx voor de info. Die hockey is er ééntje uit tweede klasse, een 15min rijden van Renton en ik heb
nog nooit hockey live gezien.
Maar...vermits quasi midweeks er weinig volk aanwezig is en minder ambiance, wacht ik maar tot volgend jaar
wanneer de NHL in Seattle neerstrijkt. Dus wordt het opnieuw een ritje Portland voor de Timberwolves/Blazers.
Ik heb bewust een 300 level gevraagd ($35). Wil eens alle levels (op een skybox na :wink:) meemaken. Different Level, different people, denk ik maar en altijd leuk om mee om te gaan.
'Off topic': Als ex-basketspelers 'lezen, zien en voelen' wij het spel. Maar één matchke onder het bord mag er bij.
Wat de eerste rij betreft, heb je dit mooi plastisch uitgedrukt. Ik kreeg nooit een deftig antwoord hierop
toen ik zaalverantwoordelijke was tijdens onze thuismatchen.
------
Nu 3 ritten Portland heen/terug betekent bijsturing van mijn verblijf:

*Portland reeds bezocht, maar ditmaal gaan we de Food truck-tour op (dankzij info vd forumleden) en zoeken we de beste vintage stores voor Portland Blazers Memorabilia. Mijn local, een Blazer-fan, verzamelt alles over de Portland Blazers basketploeg.
*Oak Harbor blijft gepland maar Boeing/Everett wordt geschrapt tot 2021.
*Een tweedaagse rondrit wordt herleid tot een daguitstap (bestemming nog te bepalen).
Groeten,
Martin
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Almere vak V »

Eskm schreef:
04 feb 2020, 01:41
Die hockey is er ééntje uit tweede klasse, een 15min rijden van Renton en ik heb
nog nooit hockey live gezien.
Als je het nog nooit live hebt gezien. Zeker doen! Hoe die gasten kunnen schaatsen is echt bizar! Voor de sfeer hoef je het niet te doen. Wij gaan met enige regelmaat bij de Portland Winterhawks (junior hockey) kijken. Maar als daar een paar 1.000 zit mag je in je handen knijpen. Als je dan de NHL gewend bent is het een echte afknapper. In alle andere gevallen gewoon gaan.
Eskm schreef:
04 feb 2020, 01:41
wacht ik maar tot volgend jaar
wanneer de NHL in Seattle neerstrijkt.
Wij kunnen niet wachten. Hebben met hetzelfde groepje als waarmee we seasontickets hebben voor de Seahawks, Blazers en Ducks ook maar weer ingeschreven voor 4 seasontickets. Ook maar weer meemaken. Moeten wel even goed kijken hoe we het gaan doen. Voor 8, 9 of 10 thuiswedstrijden van de Seahawks draait niemand zn hand om. Maar 41 hockeywedstrijden in Seattle is echt net zo ver als de Seahawks en dan wordt het toch net ff wat anders. Dan wordt de insteek dus net ff wat anders. We gaan kijken hoe het gaat werken.
Eskm schreef:
04 feb 2020, 01:41
Ik heb bewust een 300 level gevraagd ($35).
300 level is niks mis mee. Maar je gaat het verschil wel merken. Beleving is anders. Geluid komt minder binnen. Het is afstandelijker.
Eskm schreef:
04 feb 2020, 01:41
zoeken we de beste vintage stores voor Portland Blazers Memorabilia.
Mocht je in Seattle komen. Ergens tussen Pike's Place en Century Link op 1st Ave zit ook een soort vintage achtige sportwinkel met nog een heleboel spullen van de Seattle Supersonics. Echt fantastisch om te zien!
Gebruikersavatar
Eskm
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2013, 09:19
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Eskm »

Update..
----
DAY 6* Dinsdag 17/03/20 *NBA:Portland/Minnesota
DAY 7* Woensdag 18/03/20 *Rondrit van Portland naar Astoria via de 30, aansluitend naar Fort Stevens State park,
vervolgens via Cannon Beach de 26 op terug richting Portland.

DAY 8* Donderdag 19/03/20 *NBA: Portland/Dallas 7PM
----

Het is finaal zonde van de tijd om tussen die twee NBA-games even naar Seattle heen&terug te rijden,
dus blijven we in Portland voor een lokaal rondje.

Vraag 1: is bovenvermeld rondje redelijk in een 'no hurry'-modus uit te voeren, korte view-stops & eten inbegrepen.
Google-rijtijden zijn enkel indicatief en zeker in de VS,... dat heb ik ondertussen geleerd.
Vraag 2: naar jullie gevoel, is het mooier eerst naar Astoria te rijden of liever eerst naar Cannon Beach.

Met dank.
Groeten,
Martin
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Almere vak V »

Antwoord 1: Prima te doen. Zoals je zelf al zegt, een beetje afhankelijk van hetgeen je wilt bekijken en hoe lang je daar de tijd voor zou willen nemen. Mocht je nou in Astoria zijn en tijd over hebben. Steek dan even de brug over om naar Oysterville te rijden. Daar hebben ze een heel gedeelte van het dorp nog net zo intact gelaten als 150 jaar geleden. Met oa. een prachtig kerkje.
Antwoord 2: Ik zou altijd kiezen voor de 26 heen en de 30 terug. Als je de 26 heen pakt kun je namelijk een cinamon role bij Camp 18 doen als ontbijt. Dan kan je er voor de rest van dag best tegen!!
Gebruikersavatar
Eskm
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2013, 09:19
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Eskm »

Almere vak V schreef:
10 feb 2020, 10:15
Als je de 26 heen pakt kun je namelijk een cinamon role bij Camp 18 doen als ontbijt. Dan kan je er voor de rest van dag best tegen!!
Had ik het niet gedacht :D !
-----

Kind reminder, iemand ervaring hiermee of met een bestemming ten noorden van Seattle voor enkel een daguitstap?
Geen Boeing fabriek en we vertrekken uit Seattle, dank.
Eskm schreef:
29 nov 2019, 00:00
Graag had ik een daguitstap naar Oak Harbor gepland, ofwel via de I5/20 over Mount Vernon, ofwel via de ferry Mukilteo naar Clinton en vervolgens de 525. Iemand hier ervaring mee?
Groeten,
Martin
Gebruikersavatar
Eskm
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2013, 09:19
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Eskm »

Reis gecancelled, zie viewtopic.php?f=10&t=76111&p=1237885#p1237885 - Corona virus.

Uiteraard spijtig dat ik mijn entourage niet kan ontmoeten, geen NBA dit seizoen,
WA en OR ritjes alsook die Grunge Tour missen moet,
maar hey, het is pas uitstel.
Ondertussen heb ik het 'toffe boek' Everybody Loves Our Town ter studie voor het volgend project in 2021
en spelen de Blazers hopelijk een beresterk seizoen.
Groeten,
Martin
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Almere vak V »

Eskm schreef:
12 mar 2020, 21:57
en spelen de Blazers hopelijk een beresterk seizoen.
Veel slechter kan bijna niet...
Gebruikersavatar
Eskm
Amerikafan
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2013, 09:19
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Eskm (Martin): maart 2020 - Anderhalve week WA&OR&NBA.

Bericht door Eskm »

Eskm schreef:
12 mar 2020, 21:57
Reis gecancelled, zie viewtopic.php?f=10&t=76111&p=1237885#p1237885 - Corona virus.

Uiteraard spijtig dat ik mijn entourage niet kan ontmoeten,......

Update:
Normaliter moest ik heden uit Seattle vertrekken, Flight FI680 - 3:30pm en die werd uiteraard door Icelandair gecancelled.
Ik had gelukkig het advies opgevolgd, thuis gebleven en ja, geld kwijt.

Maar mijn verlies is slechts klein bier tov mijn Seatlle-locals bij wie ik logeren zou en nu agv COD-19:
Zij, nu thuis tot voorlopig mei18de: werkhervatting onzeker.
Hij, tewerkgesteld in de hotelsector: ontslag.
Groeten,
Martin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer