Tips Washington State

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
bartensharon
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 aug 2012, 00:21
Aantal x V.S. bezocht: 12

Tips Washington State

Bericht door bartensharon »

Hallo allemaal,

wij hebben voor de zomer van 2020 tickets geboekt naar Seattle. Nu willen we van daaruit een klein rondje maken met onze kids van dan 8 en 5. We denken globaal aan Seattle, San Juan Islands, Victoria, misschien Vancouver, wat van de nationale parken die in de omgeving liggen. Nu is mijn vraag: wat moeten we zeker doen? Wat is leuk met kinderen? Bijzondere overnachtingsplekken? Aanraders?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Tips Washington State

Bericht door Martin & Marianne »

Heb je het topic bovenaan al gelezen?
Verder is het goed om te vermelden hoeveel tijd jullie hebben. En wat heb je zelf al bedacht? Ik neem aan dat je wel wat ideeën hebt, anders zou je niet voor het noordwesten gekozen hebben.

Misschien heb je iets aan ons 2006-verslag. Onze kinderen waren wel iets ouder toen, maar je krijgt wel een idee.
Wij hebben toen een aantal keren overnacht in een cabin op een KOA-camping. Dat is goed bevallen.

Marianne
bartensharon
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 aug 2012, 00:21
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Tips Washington State

Bericht door bartensharon »

Jazeker dat topic heb ik gelezen! We hebben bijna 3 weken. Ik weet grotendeels wat er te doen is aan highlights maar ik ben vooral benieuwd of er dingen leuk zijn om met kinderen te doen. Een leuke lodge, cabins aan een meer zoiets. We hebben voor Washington gekozen omdat we erg van natuur en wildlife houden. En ik ben er in mijn jeugd vaak geweest.
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Tips Washington State

Bericht door ingrid14 »

Toen ik er was met mijn zoon was die wel al veel ouder.
Wij waren in de regio in 2016-2017 en 2018. Misschien haal je nog tips uit onze verslagen.

Ik zou zeker gaan tidepoolen bij de stranden van Olympic NP (dus bij eb). Heerlijk naar beestjes zoeken.

In Seattle heb je het Pacific Science Center - https://www.pacificsciencecenter.org/
Wetenschap op kindermaat, ze kunnen er zelf allerhande proeven doen.

Leuk om te zien is de Freemont Troll in Troll Avenue, een heuse trol onder een brug.

Wij waren in juli 2018 aan de achterzijde van North Cascades bij Artist Point. Het is er prachtig en er ligt nog tot ver in juli sneeuw waar je gemakkelijk bij kan geraken.

Speeltuinen: zoek site: https://mapofplay.kaboom.org/

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
bartensharon
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 aug 2012, 00:21
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Tips Washington State

Bericht door bartensharon »

Leuk Ingrid, bedankt voor je tips. Ik ga je reisverslag lezen!
bartensharon
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 aug 2012, 00:21
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Tips Washington State

Bericht door bartensharon »

Mooi verslag! Ik zie wel dat we geluk moeten hebben met het weer of niet? We willen voor de kinderen een hotel met zwembad maar dat zal een binnenzwembad moeten zijn denk ik niet?
Sebas1982
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 okt 2019, 18:15
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tips Washington State

Bericht door Sebas1982 »

Wij zijn ook in Washington State geweest en vonden dit echt de moeite waard:

Hoh Rainforest
Olympic National Park
Mount Rainier national park
Ruby beach

Victoria op Vancouver Island is ook erg mooi. We hebben er een Whale Watching tour gedaan.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Tips Washington State

Bericht door Almere vak V »

bartensharon schreef:
11 okt 2019, 11:08
We willen voor de kinderen een hotel met zwembad maar dat zal een binnenzwembad moeten zijn denk ik niet?
Daar zou ik me in de zomer niet al te druk over maken. Kan soms een tikkie wisselvallig zijn maar temperatuur zit toch al snel tegen de 25 graden aan. Hoe zuidelijker je komt. Hoe beter het wordt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer