Wie heeft met een RV Ecola SP bezocht?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Marlies
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 aug 2006, 15:35
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Wie heeft met een RV Ecola SP bezocht?

Bericht door Marlies »

Hallo allemaal,

De geplande vakantie in het Noordwesten komt inmiddels snel dichterbij :D . Tijdens de laatste voorbereidingen kwam ik de volgende info tegen op de site van Ecola State Park.

Q: Can I drive my motorhome or truck pulling a trailer up to Ecola State Park?
A: The road that leads up to Ecola is very tight and has many turns, motorhomes and trucks pulling trailers are not recommended.

Dat ze het niet aanbevelen is natuurlijk niet hetzelfde als dat het verboden is, maar het roept bij mij wel de vraag op of het verstandig is om met onze RV het park te bezoeken. Op het forum en op internet kan ik er verder weinig (eigenlijk helemaal niks) over vinden. Wie o wie heeft hier ervaring mee en heeft met een RV het park bezocht? Of weet van alternatieven (met taxi of shuttle bus)? We zouden graag Ecola Point willen bezoeken (Indian Point laten we dan sowieso maar zitten). We hebben maximaal een 24 ft camper (dus niet zo'n hele grote). Bedankt alvast!
Bertus
Amerikafan
Berichten: 195
Lid geworden op: 25 feb 2012, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Wijk aan Zee

Re: Wie heeft met een RV Ecola SP bezocht?

Bericht door Bertus »

Wij wilde er verleden jaar naar toe wel een stuk van de weg gereden (is wel smal) moesten toen terug er waren bomen omgewaaid dus rest afgesloten moesten wel een paar honderd meter achteruit rijden konden niet keren😀
Marlies
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 aug 2006, 15:35
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wie heeft met een RV Ecola SP bezocht?

Bericht door Marlies »

Mmm dat klinkt niet ideaal, maar goed er zullen ook niet elke dag bomen omvallen... Ik hoop eigenlijk dat we op de parkeerplaats bij Ecola Point (relatief) makkelijk kunnen keren... Nog iemand anders die hier ervaring mee heeft?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer