Mooi laten zitten dan. Ik zou dus vanuit Bend de route linksom rijden. In plaats van rechtsom.Ron Notenboom schreef: ↑29 jul 2019, 22:06
The Dallas/Biggs Junction zou puur als overnachtingsplek zijn.
Succes met puzzelen!!
Mooi laten zitten dan. Ik zou dus vanuit Bend de route linksom rijden. In plaats van rechtsom.Ron Notenboom schreef: ↑29 jul 2019, 22:06
The Dallas/Biggs Junction zou puur als overnachtingsplek zijn.
In mijn optiek niet. Maar hoeveel bochtjes wil je maken, hoeveel watervallen wil je zien, hoe lang wil je langs de rivier rijden?? Dat kan jij alleen voor jezelf bepalen.Ron Notenboom schreef: ↑08 aug 2019, 22:08En missen we veel als we het stuk tussen Hood River en The Dalles niet doen ?
Geldt dit ook voor de Oregon Coastroute ? Ons eerste idee was om de kustroute te rijden tot Newport en vanaf daar richting Crater Lake. Maar in ons huidige schema hebben we ook Reedsport als optie. En vanaf daar richting Crater Lake, omdat rijden via de 38 en 138 wellicht een mooiere route is.Almere vak V schreef: ↑09 aug 2019, 09:47Maar hoeveel bochtjes wil je maken, hoeveel watervallen wil je zien, hoe lang wil je langs de rivier rijden??
Ligt Vancouver Island dan niet meer voor de hand ?Almere vak V schreef: ↑07 aug 2019, 14:47k zou dan kijken of je tussen Vancouver en Port Angeles wellicht een bezoek aan San Juan Islands kunt inplannen.
Zeker!! Maar het is net wat jij wil. Wij hebben de 101 gereden van Seattle tot LA. Maar alleen omdat we dat leuk vonden en een keer wilden doen. Of je nou bij Reedsport of Newport weer landinwaarts gaat maakt niet zo heel veel uit. Het is net waar je voorkeur naar uit gaat.
Kan ook. Ik vind de San Juan Islands mooier en vooral overzichtelijker. Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke voorkeur.