Clarno Unit (onderdeel van John Fossil Beds).

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
covri
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Clarno Unit (onderdeel van John Fossil Beds).

Bericht door covri » 24 feb 2019, 12:17

Ik vraag me af Clarno Unit (onderdeel van John Fossil Beds) de moeite waard is om er 80 mijl voor om te rijden. We komen uit Ainsworth SP en we rijden naar Ochoco Lake.
De andere delen, Painted Hills en Sheep Rock zijn andere dagen ingepland.

Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Clarno Unit (onderdeel van John Fossil Beds).

Bericht door Old Faithful » 27 feb 2019, 00:53

Ik vind het altijd moeilijk voor iemand anders te beoordelen of iets de moeite waard is. Wij reden van The Dalles naar Mitchell met een lunchstop bij de Clarno Unit. Voor ons was het een omweg van 40 kilometer en daar hebben we geen spijt van maar het is zeker niet de meest spectaculaire bezienswaardigheid in Amerika. Je zou het af kunnen laten hangen van de rest van de plannen die dag.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful

luuc&Wendy
Amerika-ontdekker
Partner van: Wendy

Bericht door luuc&Wendy » 27 feb 2019, 09:48

Wij zijn er afgelopen jaar ook geweest en kwanen town ook vanuit The Dalles. Dit was ook maar een kleine omweg voor ons maar ik zou er persoonlijk geen 80 mijl voor omrijden. Was wel mooi om te zien maar vond de andere 2 delen van John Day Fossil Beds veel mooier. Ook het museum met fossielen vonden we wel mooi om te zien.

Gr Luuc

troetelbeer79
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door troetelbeer79 » 16 mar 2019, 20:35

Wij waren er in 2016 en voor mij was het een teleurstelling (ook al omdat het niet gepland was en we echt lang moesten rijden om er te komen). In mijn blog schreef ik dit erover:
"ik denk niet dat ik er spijt van zou hebben gekregen als we het niet gedaan zouden hebben… Het viel een beetje tegen. Ik had flink wat fossielen verwacht (zo stond het wel omschreven:” It is the best trail to see naturally exposed leaf and wood fossils in the monument”.). En de naam Trail of Fossils zou ook genoeg zeggen denk je. Ja, er waren wat fossielen te zien, maar je moest echt goed kijken. Zelfs met de omschrijving wat er te zien was, was het soms goed zoeken".
Als je er 80 mijl voor om zou moeten rijden, zou ik het laten zitten. Maar dat is voor ieder persoonlijk en anders...

covri
Amerikakenner

Bericht door covri » 16 mar 2019, 20:47

Dank voor de reacties.
Onze keus is gemaakt: we rijden er niet voor om. We zullen genoeg andere mooie dingen te zien krijgen :wink:

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer