Reis petravh: tips gevraagd over route Portland-Salt Lake City met camper.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
petravh
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis petravh: tips gevraagd over route Portland-Salt Lake City met camper.

Bericht door petravh » 24 jan 2019, 22:28

Goedenavond,

Wij gaan in juni dit jaar vliegen op Portland om vervolgens 23 dagen in een camper rond te reizen. Eindbestemming is Salt Lake City.
We willen gaan reizen met een camper. Die hebben we nog niet geboekt. Iemand goede suggesties? Camper moet dus af te halen zijn rond Portland en in te leveren zijn in/rond SLC.

We hebben de route nog niet gemaakt, maar de volgende plekken zouden we graag tijdens deze reis willen meepakken:
- Yellowstone
- Grand Teton
- Bonneville zoutvlakte
- Twin Falls

Iemand leuke routetips? Plaatsen die we nog meer niet mogen missen? Alles is welkom!
(We reizen samen met onze (dan bijna 2 jarige) zoon, dus erg lange afstanden achter elkaar rijden zit er niet in.)

Groetjes Petra.

Tantelotje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis petravh: tips gevraagd over route Portland-Salt Lake City met camper.

Bericht door Tantelotje » 25 jan 2019, 10:33

Ik heb geen ervaring met het rijden met een camper, maar ik denk dat je erg laat bent om die nog te boeken.
Het kan uiteraard wel, maar dan heb je geen aantrekkelijke vroegboekkortingen. Ook zijn er al verschillende topics geweest m.b.t. het vervoeren van kleine kinderen in campers en de wetgeving in verschillende staten qua stand autostoeltje. Lees je daarover zeker goed in.

Verder zou ik zo snel mogelijk iets vastleggen in Yellowstone, voor zover je daar nog niet te laat bent. De meeste mensen beginnen een jaar van te voren met het plannen van zo'n reis.
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2020: ZW Canada

https://jurgenencharlotte.blogspot.com/

pompedom11
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door pompedom11 » 25 jan 2019, 11:46

Hoi Petra,

Wij hebben net onze camper geboekt voor Seattle -las Vegas one way. Wij hebben eerder met een toen 1jarig kind in een camper gereisd. Je kan in Nederland een geschikt stoeltje kopen/huren, maar eigenlijk is alleen de Römer Eclipse een optie, want die kan met de heupgordel veilig vast. Andere optie is om in de VS een stoeltje te kopen (gaan wij deze keer doen denk ik, scheelt gezeul van en naar Schiphol).
Cruise America heeft tot einde van de maand nog 10% vroeg boek korting. Huren vanaf Seattle is wel veel goedkoper dan vanaf Portland, dus misschien is dat nog een optie? Ik gebruik altijd camper.nl om prijzen en opties te vergelijken.
Qua route zijn wij zelf ook nog aan het puzzelen (zie mijn andere posts).. ik ben benieuwd waar jullie voor gaan.

Groeten Sarah

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 25 jan 2019, 13:46

Misschien heb je iets aan ons 2015-verslag. Wij deden toen in juni ook onder andere Yellowstone en een deel van Oregon en de route daarnaartoe.
Kijk inderdaad zo snel mogelijk eens naar campings in Yellowstone via http://www.yellowstonenationalparklodges.com.
In Grand Teton kun je alleen Colter Bay RV park reserveren. Daar kan het lastig worden om nog iets te vinden.

Marianne

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer