Reis Frank1967: rondreis Washington en Oregon.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Frank1967
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 08 jan 2017, 14:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Frank1967: rondreis Washington en Oregon.

Bericht door Frank1967 »

Franciscus schreef:
01 apr 2019, 13:35
Ik weet niet welke parken je beslist moet doen aangezien ik maar een van de twee parken daar bezocht heb. Ik schreef eerder dit;
Del Norte Coast Redwood State Park. Daar kamperen op Mill Creek Campground, wij vonden het schitterend, je staat midden tussen de woudreuzen. Mooie wandelingen te maken in dat gebied, o.a. de Damnation Trail, schitterende route door de Redwoods naar de kust.
Heb je nu een overnachting ín Crescent City? Daar is op zich niet veel mis mee maar een heel inspirerend dorp is het niet. Als je op Mill Creek Campground zou staan heb je wel echt de Redwood beleving, ik kan het alleen maar aanraden. Op de site kun je vast en zeker wel zien hoe tot welke afmetingen campers zijn toegestaan.
Ik heb 2 nachten geboekt op KOA Crescent City.
Staten bezocht: CA, NE, UT, AR, CO, WY, ID
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Frank1967: rondreis Washington en Oregon.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik begrijp dat Crescent City dus vaststaat? Heb je ons verslag gelezen voor Redwood? En heb je www.ontdek-amerika.nl bekeken?

Marianne
Frank1967
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 08 jan 2017, 14:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Frank1967: rondreis Washington en Oregon.

Bericht door Frank1967 »

Martin & Marianne schreef:
01 apr 2019, 21:30
Ik begrijp dat Crescent City dus vaststaat? Heb je ons verslag gelezen voor Redwood? En heb je www.ontdek-amerika.nl bekeken?

Marianne
Ja ik heb alle campings al geboekt, dus ook deze KOA camping. Ik heb jullie verslag gelezen maar, zoals meerdere gelezen reisverslagen van anderen, zijn jullie toen met de auto geweest en wij gaan met de camper. Ontdek- amerika ook al gelezen maar ik ben er nog niet uit wat nu het beste is om te doen hier bij Redwood met de camper want meerdere wegen zijn met een camper niet te doen/verboden.
Staten bezocht: CA, NE, UT, AR, CO, WY, ID
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Frank1967: rondreis Washington en Oregon.

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben maar 1 weg gereden die met een camper misschien niet te doen is, zoveel maakt het nu ook weer niet uit of je met een camper bent of met een auto, de meeste wegen kun je gewoon rijden.
Lees je goed in, ga langs een visitor center en kijk wat je het meeste aanspreekt.
Mocht een andere camping beter liggen dan kun je de KOA natuurlijk annuleren; dat kost je slechts een kleine fee.

(Het is niet nodig en zelfs niet toegestaan om bovenliggende berichten te quoten, zie ook de opmerkingen onder je vorige berichten.)

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer