Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door vana »

Dat ziet er leuk uit en inderdaad hebben jullie dan vast een mooi uitzicht op het vurrwerk.
Wij zaten in downtown in een hotel vlakbij de haven.
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Georgie »

Nou helaas was die RV camping al vol! Zie je, had ik tóch eerder moeten boeken. Baal er van. Nu moet ik maar zoeken naar een alternatief voor Canada Day, op Vancouver Island of al rondom Vancouver.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door vana »

Oh balen zeg!
Ja ik heb inmiddels alle overnachtingen al geboekt. Het is best druk al overal in juni en begin juli.
Alles is tot kort van tevoren annuleerbaar dus het kan geen kwaad alles al vast te leggen

Veel Canadezen maken van dat weekend voor Canada Day een lang vakantieweekend. Wij zitten dan in Canmore dus het leek me slim om niet te wachten met boeken.
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Georgie »

Mag ik nogmaals jullie fijne advies vragen?

Ik zit een beetje met de route van de laatste week van onze reis. Zoals hierboven staat, bleek de camping in Victoria al vol te zijn op Canada Day. Dat was een geweldige camping geweest met uitzicht op de baai met vuurwerk, maar helaas. We mogen ze kort van te voren nog mailen om te kijken of er een annulering is geweest en dan alsnog gaan, maar we zullen zeker een alternatief moeten boeken voor Canada Day. Ik merk dat ik een beetje bang ben dat dit deel vrij gehaast gaat voelen aan het einde. We zullen in Vancouver zeker tijd moeten incalculeren voor het opruimen van de camper en zullen dan misschien niet veel van de stad zien. Bovendien is in mijn oorspronkelijke planning (optie 1) de reisdag van San Juan Island naar Vancouver op Canada Day, dan heb je dus al een halve reisdag. Is dat dan wel handig?

Willen jullie meekijken naar de volgende opties voor de laatste dagen?

// Harde eisen- globale route laatste week //

Vanuit Portland gaan we weer naar de kust, naar Rockaway Beach (daar in de buurt zit een crabbing farm waar je met je rv kunt staan, lijkt ons geweldige ervaring). Vanuit daar naar het noorden naar Olympic NP. Ik wil heel graag op Kalaloch campground staan, één of twee stranden bezoeken en Hoh Rainforest bezoeken. Verder niet persé de rest van het park, geen grote hikes.
Seattle is een must.
Daarna ergens whale watchen, liefst op San Juan Island, maar vanuit Anacortes of toch naar Vancouver Island kan ook. Heel eerlijk denk ik wel dat we ooit nog wel een grote reis door Canada gaan maken, dus we kunnen er ook voor kiezen om heel Vancouver Island over te slaan en dat te bewaren. Zeker nu Victoria camping niet kan, neig ik er wel naar dat over te slaan.

Dan kom ik tot de volgende opties:

Optie 1
dag 1: Rockaway Beach - Astoria (OR)
dag 2: Astoria - Kalaloch (Olympic NP, WA)
dag 3: Kalaloch via Hoh National Rainforest - Sequim of Port Angeles (dus langs de noordelijke kant van Olympic NP)
dag 4: Sequim - Seattle
dag 5: Dagje Seattle
dag 6: Seattle - San Juan Islands
dag 7: Dagje Whale Watching op San Juan Islands
dag 8: San Juan Islands - Vancouver (Canada Day in Vancouver, maar halve dag kwijt met reizen natuurlijk)
dag 9: Vancouver (deels ook camper opruimen)
dag 10: Vertrek uit Vancouver (camper opruimen / inleveren / luchthaven)


Optie 2
dag 1: Rockaway Beach - Kalaloch (Olympic NP, WA) = flink stuk rijden, maar daarmee win je wel een dag
dag 2: Kalaloch via Hoh National Rainforest via de zuidkant (Olympia, Tacoma) naar Seattle (wederom scheelt dat een dag, maar erg lang stuk rijden en voor groot deel zelfde stuk als de dag ervoor = saaier)
dag 3: Dagje Seattle
dag 4: Seattle - San Juan Islands
dag 5: Dagje Whale Watching op San Juan Islands
dag 6: San Juan Islands - Vancouver
dag 7: Vancouver stad bezichtigen
dag 8: Vancouver (Canada Day in Vancouver)
dag 9: Hele dag rustig de tijd om de camper op te ruimen / in en om de camping.
dag 10: Vertrek uit Vancouver (camper inleveren / luchthaven)

Wat klinkt logisch? Wat klinkt haalbaarder? Of zijn er nog andere goede suggesties voor andere stops? Toch Vancouver Island een stukje ipv San Juan? En waar dan Canada Day? Ik hoor het heel graag!

Note mod: op verzoek van TS specifieke datums verwijderd en algemeen gemaakt.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door ingrid14 »

Hou bij het plannen voor de bezoeken aan de stranden bij Olympic ook rekening met de getijden. Bij vloed zijn er geen tidal pools en liggen veel rotsen onder water, ook de seastacks staan met de voeten in het water. Bij eb bezoeken is aan te raden.
Via deze site kan je de getijden tabellen checken: https://tidesandcurrents.noaa.gov/tide_predictions.html

Wat de route opties betreft, mijn gevoel (maar ja daar schiet je niet echt iets mee op :wink: ) zegt optie 1.
Vooral met een peuter is het wel aangenaam als je regelmatig eens uit de camper kan. In optie 2 gaat dat minder op dag 1 en 2.

Groetjes,

Ingrid

Note mod: op verzoek van TS specifieke datum verwijderd.
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Georgie »

Ja he, ik vind het echt lastig. Met optie 1 heb je die dagen in de USA nog wat meer rust, maar meer gehaast in Canada en de kans is groot dat we eigenlijk de stad Vancouver zelf niet echt in kunnen. Nou kan ik daarmee leven wetende dat we er vast nog wel eens komen. Maar het is op zich wel jammer. Bij optie 2 hebben we juist meer grote stukken lange afstand rijden (en dat willen we eigenlijk juist vermijden) in de USA maar meer rust in het stukje Canada. Keuzes keuzes.

Ik heb ook wel gekeken of er tussen Rockaway Beach en Seattle nog logische andere plekken zijn, bijvoorbeeld van Rockaway Beach naar Lake Quinault in één dag ipv via overnachting Astoria. En vanuit Quinault dagje Hoh Rainforest en dan door Seattle of nog ergens een overnachting, maar het lost niet heel veel op haha.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Georgie »

Of gewoon optie 1 maar dan van Rockaway Beach direct naar Kalaloch, dat is even een fikse dag rijden (355 km / 4u35m), maar dan schuift alles één dagje op en kunnen we op dag 7 aankomen in Vancouver en dus dag 8 al hele dag in Vancouver zijn. Dat geeft net dat stukje rust daar. Daar neig ik nu toch wel het meeste naar want dan kunnen we wel zoveel mogelijk aan het oorspronkelijke schema houden. --> zo heb ik het nu aangepast.

Eigenlijk komen we gewoon net één dagje tekort!

Note mod: op verzoek van TS specifieke datums verwijderd.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4962
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door hemmie »

Zo veel tijd heb je volgens mij ook niet nodig om de camper klaar te maken om in te leveren, zeker niet als je zonodig een paar dagen ervoor alvast wat begint te ordenen. Je eigen spullen in tassen/koffers gooien is zo gedaan, als je precies weet wat weggegooid/weggegeven moet worden is dat ook zo klaar, en even vegen. Ik zou daar niet te veel tijd voor inplannen, als je halverwege de middag op de camping komt heb je volgens mij tijd zat.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Georgie »

Ja dat is misschien ook wel waar, hoewel het met een peuter nooit op kan schieten. :D

Vanavond neem ik nog even de voorgestelde planning door met m'n man en als we 't beide eens zijn gaan we alle campings (die zijn al wel uitgezocht en staan in keurig overzicht) boeken.

Het laatste idee is dus om van Rockaway Beach direct naar Kalaloch door te rijden, wel met een lekkere lunch stop natuurlijk (Camp18). Daarmee winnen we dan een dag en dus meer rust helemaal op 't einde.

Mocht iemand naast Burnaby Cariboo RV Park nog een andere fijne camping weten nabij Vancouver (liefst met goede ov bereikbaarheid naar downtown), hoor ik 't graag.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Georgie »

Intussen zijn alle campings op één na geboekt! Tijd om eens een overzichtje te geven dus, wie weet heeft iemand er wat aan!
Alleen Ohanapecosh in Mount Rainier National Park is nog niet gelukt. Die zou vandaag vrijgegeven worden, maar er staat momenteel alleen walk-up reservations mogelijk, ik vermoed door de government shutdown. Het is dus nog even afwachten en anders boeken we iets net buiten MRNP.
Daarnaast willen we een paar nachten via Harvest Hosts boeken, een erg leuke website/app waarbij je gratis kunt overnachten bij boerderijen en wijngaarden tegen een kleine aankoop van een product van desbetreffende boerderij/wijngaard (rond de 20 USD, plus lidmaatschap). Een originele manier om te overnachten dus en gezien we toch graag wijn drinken, is dit erg leuk voor ons. Deze kun je echter nog niet lang van te voren boeken, maar ik neem ze alvast hier op.
Af en toe was het echt net een soort hunt op concertkaartjes joh, het boeken van die campings. Wekkers zetten, klaar zitten bij de computer. Vanochtend kwam de camping voor tijdens Canada Day beschikbaar, dat was wel even spannend, maar het is gelukt! Het is Fort Camping bij Fort Langley geworden, erg leuk, want daar is een leuke Canada Day celebration kwam ik achter.

De campings:

Dag 1: Aankomst vlucht Amsterdam - Vancouver. Airport hotel Holiday Inn Vancouver
Dag 2: Gold Mountain RV in Hedley (BC)
Dag 3: The Lakeside Resort in Oliver (BC) - twee nachtjes
Dag 4: The Lakeside Resort in Oliver (BC) - twee nachtjes
Dag 5: Leavenworth / Pine Village KOA (WA)
Dag 6: Ohanapecosh Mount Rainier National Park (WA) (nog te boeken)
Dag 7: Overnachting bij wijngaard via Harvest Hosts in Prosser (WA)
Dag 8: Overnachting bij fruitboerderij/boomgaard Montavon's Berries via Harvest Hosts in Hood River (nabij Columbia River Gorge) (OR)
Dag 9: Redmond / Central Oregon KOA (OR) - drie nachtjes
Dag 10: Redmond / Central Oregon KOA (OR) - drie nachtjes- vanuit hier naar Painted Lakes
Dag 11: Redmond / Central Oregon KOA (OR) - drie nachtjes- vanuit hier naar Bend
Dag 12: Crater Lake Resort in Chiloquin (OR)
Dag 13: Overnachting bij wijngaard via Harvest Hosts in Roseburg (OR)
Dag 14: Bullards Beach State Park in Bandon (OR)
Dag 15: South Beach State Park in Newport(OR)
Dag 16: Olde Stone Village in McMinnville, Willamette Valley(OR) - twee nachtjes
Dag 17: Olde Stone Village in McMinnville, Willamette Valley(OR) - twee nachtjes
Dag 18: Pheasant Ridge RV Park in (nabij) Portland (OR)
Dag 19: Kelly's Brighton Marina (crabbing farm en RV park) in Rockaway Beach (OR)
Dag 20: Kalaloch in Olympic National Park (WA)
Dag 21: Overnachting bij lavendelboerderij via Harvest Hosts in Sequim (WA)
Dag 22: Tacoma / Seattle KOA in Kent (WA) - twee nachtjes
Dag 23: Tacoma / Seattle KOA in Kent (WA) - twee nachtjes
Dag 24: Lakedale Resort in Roche Harbor op San Juan Island (WA) - twee nachtjes
Dag 25: Lakedale Resort in Roche Harbor op San Juan Island (WA) - twee nachtjes
Dag 26: Fort Camping in Fort Langley nabij Vancouver (BC)- drie nachtjes inclusief Canada Day
Dag 27: Fort Camping in Fort Langley nabij Vancouver (BC)- drie nachtjes inclusief Canada Day
Dag 28: Fort Camping in Fort Langley nabij Vancouver (BC)- drie nachtjes inclusief Canada Day
Dag 29: Camper inleveren. Vlucht Vancouver - Amsterdam
Dag 30: Aankomst Amsterdam
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
Jo usalover
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 aug 2010, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Gelderland

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Jo usalover »

Hoi Georgie,

Hier ook druk bezig om campings vast te leggen, in ieder geval Labor Day Weekend gecoverd, yay !
Ik ben nu al een tijdje bezig met een geschikte camping zoeken in of nabij Portland. ( 2 nachten )
Jantzen Beach of Columbia River Park hebben als voordeel dat je met buslijn 6 heel makkelijk downtown Portland komt.
Maar de recensies gaan eigenlijk alleen maar over de extreme geluiden van overvliegende vliegtuigen en een erg drukke highway..
Hoe gaan jullie dat doen vanaf Pheasant Ridge ? Ik las toen in jouw roadbook dat je een P & R had gevonden waar ook evt een camper geparkeerd kan worden ?
1991 au-pair Chicago ( 16 States)
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
Gebruikersavatar
Inge
Amerikakenner
Berichten: 1469
Lid geworden op: 13 sep 2004, 11:22
Contacteer:

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Inge »

Hoi Georgie,

Inmiddels alweer tien jaar geleden, maar ook wij hebben een rondreis gemaakt met onze toen tweejarige.
Zie ons reisverslag hieronder, van 2009. Misschien heb je er nog iets aan, ook al hadden wij een heel andere route.

Het is echt een avontuur en het zal erg van je kind afhangen of je je aan je schema kan houden.
Wij hadden destijds al een rustige reis gepland, maar moesten het tempo nog wat terugschroeven, want onze dochter had nog meer behoefte aan rust dan wij hadden ingeschat. Maar uiteindelijk wel bijna alles kunnen doen wat we echt graag wilden. We kijken nog altijd met veel plezier terug aan die vakantie.

Veel plezier!
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Georgie »

Wat leuk dat je reageert @Inge ! Ik heb jouw verslag uitgebreid gelezen ongeveer een jaar geleden toen ik begon met voorbereiden. Je kunt dus wel zeggen dat jouw verslag één van de eerste inspiratiebronnen is geweest. Ik ga 'm nu nog een keer lezen, nu het vertrek dichterbij komt. Heel leuk. Gek idee dat dat alweer zo lang geleden is zeg!
Oh ja direct een vraag nu ik weer aan het lezen ben: De shuttle van Roadbear was dus geen probleem met een kind zonder autostoeltje nog? (nou hebebn wij een andere verhuurder hoor, maar ineens realiseerde ik me dat wij natuurlijk ook geen autostoeltje hebben dan nog, die huren we bij de camper). En jullie hadden dus een soort 'booster seat' gekocht lees ik. Wij denken erover om een echte kinderstoel te kopen (inklapbaar, campingversie), deze stoel.
We slapen best vaak bij wijngaarden en dan zijn daar misschien geen picknicktafels. Paste die van jullie dus wel gewoon op een picknicktafel, qua breedte? Zoiets als jullie hadden kan dus ook?


@Jo usalover, sorry dat ik jouw berichtje nu pas zie, maar volgens mij hebben wij het hier al over Facebook over gehad en ik las in je eigen topic dat je intussen ook gekozen hebt (voor Fairview toch?)
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
Inge
Amerikakenner
Berichten: 1469
Lid geworden op: 13 sep 2004, 11:22
Contacteer:

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Inge »

Leuk dat je iets aan ons verslag hebt (gehad)!

Ja, die rit in de shuttle van Roadbear was me Het was best een lange rit en die chauffeurs van die busjes rijden die route zo vaak (nonchalant en hard).
Bij ons is het goed gegaan. Ik denk dat we haar op schoot in de gordel, maar ik kan het me eigenlijk niet goed meer herinneren.
Voor de rondreis hadden we een normale autostoel gekocht, die wel omgebouwd kon worden al naar gelang de leeftijd. We hebben hem thuis ook nog een tijd gebruikt (tot ik er achter kwam dat Amerikaanse tests en Europese tests niet dezelfde eisen hebben. De stoel die wij hadden was inmiddels ook in Europa op de markt en kwam slecht uit de test. Daarna hebben we een betere stoel gekocht).

Voor bij de picknicktafel hadden we inderdaad zo’n soort stoeltje. Die van ons had lange bandjes die we op een andere manier bevestigd hebben. Daardoor konden ze rond de bank van de picknicktafel. Ze waren ook goed aan te sjorren, zodat het stoeltje helemaal vast zat.
Dat ligt dus aan de manier waarop de bandjes aan het stoeltje vastzitten.
Marcuscj1
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 mei 2019, 23:29

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Marcuscj1 »

hoi Georgie. daar is een ferry in Port Angeles dat naar Victoria BC vaart.
De ferry gaat naar een kleine haven in de centrum van Victoria en je hebt geen car nodig
Victoria is een hele leuke stad , veel leuker dan Vancouver BC.
Het duurt ongeveer 90 minuten en je kan je RV in port Angeles parkeren.
Ze nemen Amerikaans geld aan in Canada, maar geen Canadees geld in the US.
Ik woon in Portland since 1979
groetjes
Gebruikersavatar
Jo usalover
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 aug 2010, 14:37
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Gelderland

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Jo usalover »

Hoi Georgie,

Geen probleem joh, ja, ik denk dat we voor Fairview gaan, we zullen t beleven of de keuze goed is geweest. 😉
Veel succes nog met de voorpret!
Oh, je had toen een link geplaatst naar jouw roadbook, maar die kan ik niet meer vinden, is deze ondertussen privé geworden ?
1991 au-pair Chicago ( 16 States)
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Georgie »

Nee het roadbook heb ik verwijderd en alle data ook laten verwijderen in dit topic. Vond m'n man niet zo'n prettig idee.
Als je het leuk vindt kan ik je wel een pm sturen met daarin een link naar m'n website en live reisverslag straks. (anderen die dat leuk vinden, mogen ook gerust pm sturen). Naderhand als we thuis zijn zal ik 'm sowieso hier plaatsen.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Georgie »

Wij zijn intussen bijna twee weken thuis na onze maandlange reis door de Pacific Northwest met een camper (30 ft). We reisden samen met ons tweejarige zoontje en hebben het echt geweldig gehad. Ik heb tijdens de reis een liveverslag bijgehouden. Sommigen van jullie hebben deze ook gelezen, super leuk en bedankt voor het meelezen! Vanwege privacy (dat we niet thuis waren) heb ik de link nog niet eerder openbaar gedeeld, maar dat wil ik nu wel graag doen.

Ik heb zojuist een evaluatie geschreven met onze bevindingen van onze reis, wat ging goed en wat kon beter. Misschien handig voor toekomstige reizigers. Gezien ik zelf ook heel veel heb gehad aan andere reisverslagen, geef ik nu graag het stokje door.

Het grootste gedeelte van de reis bevond zich in Amerika (Oregon en Washington) maar ook een deel in Canada.

(LAATSTE) BLOG: https://littlebeetravelling.wordpress.c ... onze-reis/

DE DETAILS:

Vluchten: Amsterdam - Vancouver en terug met KLM
Camper: Adventurer4 (30 ft) via Four Seasons in Vancouver

Reisroute in een notendop:

Vancouver - Okanagan Valley - Leavenworth (WA) - Walla Walla - Columbia River Gorge (OR) - Painted Hills - Bend - Crater Lake - Roseburg - Oregon Coast - Portland - Olympic NP - Seattle - San Juan Island - Fort Langley (BC)

Soort reis: Foodie - wijn reis, vol lekkernijen uit de Pacific Northwest.

Mis je nog iets aan informatie? Laat het gerust weten.

Veel leesplezier!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Marlies
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 aug 2006, 15:35
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Marlies »

Wat een mooie blog hebben jullie gemaakt! Hartstikke leuk en informatief om te lezen. Ik heb er zeker nog wat tips uitgehaald!
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Georgie: Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest

Bericht door Georgie »

Ah wat fijn dat je er nog iets uit hebt weten te halen, Marlies! Goeie reis alvast!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer