Kamperen in Yellowstone NP

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
MartijnGroot
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2018, 09:44
Aantal x V.S. bezocht: 1

Kamperen in Yellowstone NP

Bericht door MartijnGroot »

Hallo allemaal,

Ik lees hier de mooiste verhalen over jullie reizen, en kijk hierdoor nog meer uit naar de trip die mijn vriendin en ik volgend jaar gaan maken.

Onze trip is van 30-5 tm 25-06 en vliegen op Denver (is een stuk goedkoper dan Salt Lake City). Wat de exacte route gaat worden is nog helemaal duidelijk, maar verschillende NP's staan zeker op het lijstje.
Een van de NP's is Yellowstone. Hier willen wij meerdere dagen verblijven en enkele trekkingen maken. Alleen schrik ik van de hoge prijzen van de hotels in het park. Daarom zijn wij van plan om te kamperen op enkele campings in het park.

Nu is mijn vraag hebben jullie hier ervaring mee. En kan je in Amerika gemakkelijk aan een goeie tent komen en spullen komen.

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn. En als jullie tips hebben dan hoor ik die ook graag :)

Groetjes Martijn
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Kamperen in Yellowstone NP

Bericht door Martin & Marianne »

Begin juni is wel vroeg in het jaar, kijk eens op http://www.nps.gov/yell of op http://www.yellowstonenationalparklodges.com naar de openingsdata voor de campings.

Maak eens een globale route; tusesn Denver en Yellowstone heb je verder geen parken; wat wil je nog meer doen? Als je weet wanneer je in Yellowstone bent kun je alvast iets gaan boeken. Misschien heb je iets aen ons 2015-verslag voor het park in juni, en ons 2017-verslag voor onze kampeerervaring daar.

Je kunt natuurlijk prima een tent kopen in Amerika. Of je neemt er een mee. Wij namen vorig jaar onze eigen tent mee - een koepeltentje neemt weinig plaats en gewicht in - en kochten bij de Walmart slaapzakken en luchtbedden.

Wat bedoel je precies met trekkings; meerdaagse wandelingen? Lange wandelingen? Hou er rekening mee dat sommige delen in die periode afgesloten zijn vanwege bear activity.
Ook zonder lange wandelingen is er meer dan genoeg te zien en te doen.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer