Reis Annetje: Seattle-Glacier-Yellowstone-Oregon-Seattle

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41917
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Annetje: Seattle-Glacier-Yellowstone-Oregon-Seattle

Bericht door Martin & Marianne »

Waarom trek je nu twee dagen uit voor de rit van Grand Teton naar Craters of the Moon? Dat is niet nodig. Die tijd kun je beter gebruiken voor de rit naar Crater Lake. Ik had voor de route naar Craters of the Moon en naar Crater Lake al naar ons 2015-verslag verwezen; wij hadden tussen Craters of the Moon en Crater Lake 2 stops.

Marianne
Marlies
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 aug 2006, 15:35
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Reis Annetje: Seattle-Glacier-Yellowstone-Oregon-Seattle

Bericht door Marlies »

Het huidige schema is volgens mij wel te doen. Al denk ik dat je misschien een foutje hebt gemaakt in het schema bij dag 17 (zoals Marianne al aangeeft heb je maar 1 dag nodig van Grand Teton naar Craters of the Moon en is nog een extra stop tussen Craters of the Moon en Crater Lake nodig). Mijn tip zou nog steeds zijn om je schema als volgt uit te schrijven:

dag 1 Amsterdam / Brussel - Seattle
dag 2 Seattle
dag 3 Seattle
dag 4 Seattle - ???
dag 5 ??? - Glacier
dag 6 Glacier
etc.

Zo wordt duidelijk waar je wil overnachten (en waar je nog keuzes moet maken) en hoeveel (hele) dagen je kunt besteden in de parken / per bestemming. Per dag of per twee dagen (als je de tussenstops nog niet weet) zou ik de km's erbij zetten en de reistijd die daarbij hoort. Dan krijg je echt een goed beeld van de reis en kun je voor jezelf de afweging maken of de gehele reis in 'balans' is (niet teveel lange reisdagen achter elkaar).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer