Reis Captein: advies gevraagd route vanuit Seattle, Oregon, Washington via Penticton Canada, Seattle.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Captein
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jul 2018, 00:07

Reis Captein: advies gevraagd route vanuit Seattle, Oregon, Washington via Penticton Canada, Seattle.

Bericht door Captein »

Ik heb een vlucht naar Seattle geboekt a.s.september. We gaan op familiebezoek in Canada Penticton, daar zijn we al eerder geweest en nu willen we dit graag combineren met Oregon en Washington. Helaas door omstandigheden heb ik aan de voorbereidingen niet de tijd kunnen besteden die ik voor ogen had. Maar heb wel veel mooie dingen gelezen die we graag willen bezoeken. We gaan met een auto.
Graag zou ik willen weten of de route die ik heb gepland haalbaar is, dat we niet te veel rijden, en of dat ik bijv Crater Lake moet laten vervallen. Heb in korte tijd veel gelezen en zie nu even door de bomen het bos niet meer. Ook graag tips betreft overnachten en of je dit van te voren in Nederland moet boeken. Alle tips zijn welkom. Graag jullie reactie.

Mijn route die ik voorstel:
2/9 Seattle aankomst
5/9 Portland
bezoek Mount Hood, Multonomah Falls, Woodburn Outlet
8/9 ri. Otis naar de kust de 101
9/9 Florence of Reedsport
10/9 richting Crater Lake
11/9 Bend
13/9 Painted Hills - Fossil
14/9 Biggs Junction (Dallas)
16/9 Wenatchee
17/9 Omak
18/9 Penticton BC Canada familie
21/9 Abbotsford BC
22/9 Seattle Tacoma via Everett (Boeing)
23/9 vlucht naar huis
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Captein: advies gevraagd route vanuit Seattle, Oregon, Washington via Penticton Canada, Seattle.

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo,

Schrijf de route eens per dag uit (in een van - naar-schema), dan is het duidelijker hoe lang je overal zit, en wat de rijdagen zijn.
De meeste plaatsen zegen mij niets; maar voor John Day en Crater Lake kun je eens in ons 2015-verslag kijken, ook voor overnachtingen.
Misschien ook goed om even aan te geven wat je overal gepland hebt; ik zie dat het van Bigss Junction naar Penticton ongeveer 7 uur rijden is; je hebt daar twee stops gepland. Ga je naar Mt Rainier?
Misschien heb je ook iets aan ons 2006-verslag.

Marianne
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Captein: advies gevraagd route vanuit Seattle, Oregon, Washington via Penticton Canada, Seattle.

Bericht door Franciscus »

Voor je Portland-deel zou je ook naar overnachtingen in Vancouver (WA) kunnen kijken. Is een goede uitvalsbasis voor Portland zelf en de omgeving.

Hou je van hamburgers? Dan kun je op de route langs de kust stoppen in Waldport bij Chubby's. Een foodtruck met superlekkere hamburgers!
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
Anne-Marie
Amerikafan
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 sep 2009, 16:47

Re: Reis Captein: advies gevraagd route vanuit Seattle, Oregon, Washington via Penticton Canada, Seattle.

Bericht door Anne-Marie »

Wij hebben in Florence gelogeerd in het Lighthouse Inn. Een geweldig antiek hotel en dat is aan de inrichting ook te zien. Wij vonden het geweldig. Ligt op loopafstand van een gezellig historisch straatje met leuke restaurantjes en de haven. We hebben hier op aanraden van het hotel gegeten bij de 1285 Restobar, een aanrader
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer