Reis bobenanouck: reisschema 1e keer Amerika, Seattle-Denver (Kamperen)

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
bobenanouck
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mei 2018, 13:01
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis bobenanouck: reisschema 1e keer Amerika, Seattle-Denver (Kamperen)

Bericht door bobenanouck »

Omdat we vrij willen zijn om te gaan en te staan waar we willen. Wij reizen altijd op deze manier en dat bevalt ons erg goed. Vorig jaar hadden we een reis waarbij veel vast lag, dit hebben we als onprettig ervaren.
Stranddag vooral om even te relaxen, in de omgeving. Als het lekker weer is aan het strand. Als het minder lekker weer is, d.m.v. een wandeling. Gewoon een dag waarop niets gepland staat.
Gebruikersavatar
Loek
Amerika-expert
Berichten: 3998
Lid geworden op: 04 mei 2004, 17:23
Locatie: South Carolina, USA
Contacteer:

Re: Reis bobenanouck: reisschema 1e keer Amerika, Seattle-Denver (Kamperen)

Bericht door Loek »

Ik zou toch kiezen voor een dag speling aan het eind van je reis. Je kunt geluk hebben dat je in een dag van Glenwood Springs naa Denver kunt rijden, je camper inleveren, en je vlucht halen. Maar rond die tijd kan het ook aardig spoken (lees: sneeuwen) op die route waardoor je helemaal niet opschiet. Ik heb weleens in Glenwood Springs moeten overnachten nadat ik door sneeuw niet verder kon naar huis (Aurora) met de auto als gevolg van afgesloten wegen door sneeuw in October. Maar nogmaals, je kunt dan ook stralend weer hebben, maar wil je dat risico nemen?
bobenanouck
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mei 2018, 13:01
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis bobenanouck: reisschema 1e keer Amerika, Seattle-Denver (Kamperen)

Bericht door bobenanouck »

Bedankt voor je bezorgdheid.. Ons kennende lopen we uiteindelijk wel voor op ons schema, vandaar dat ik geen extra dagen inlas. Anders zijn we helemaal vroeg in Denver en dat is wat ons betreft niet nodig :) Komt goed dus!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer