Reis Udmar: Reistips gevraagd voor gezinsvakantie Seattle - Oregon Coast - San Francisco

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
chell
Amerika-ontdekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 25 jul 2017, 11:21
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Reis Udmar: Reistips gevraagd voor gezinsvakantie Seattle - Oregon Coast - San Francisco

Bericht door chell »

Ik heb zowel in Portland als Seattle inderdaad zwervers gezien. In Seattle zie je vooral tentenkampjes waar mensen in wonen.

Ik leg expres de nadruk op het woordje gezien, want er is er nergens (ook niet in San Francisco) eentje geweest die me heeft aangesproken of zelfs maar heeft aangekeken. Geen gebedel om geld of iets anders, geen pogingen om me te bekeren. Niks.

Ik zou je echt niet door die zwervers laten tegenhouden. Portland is echt een leuke stad. En als je lekker niet naar het centrum gaat, maar naar één van de buitenwijken (zoals Division of Alberta) dan zie je nog veel minder zwervers en vind je leukere eettentjes. Win-Win.

In mijn eigen straat in Rotterdam lopen er altijd minstens twee om geld te bietsen (waarvan één dame gewoon in het bejaardentehuis zit, maar de weg een beetje kwijt is) en staan er ook altijd wat het woord van God te verkondigen. En in Berlijn speel ik met mijn nichtjes in de speeltuin waar op de bankjes ook regelmatig daklozen liggen. Het is gewoon inherent aan grote steden, overal.
Reisverslagen/foto's
2015: New York
2018: Roadtrip Las Vegas - Seattle
2022: New York
2023: Anaheim (muziekfestival in the House of Blues)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer