Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Henry1987
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2015, 11:00
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Almelo

Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Henry1987 »

Voor de 4e keer op rij gaan we naar de VS. Na wikken en wegen en de uitspraak "2018 gaan we écht niet weer naar de VS", is het daar toch weer op uitgedraaid... :oops:

We hebben besloten om in het noorden een rondreis te maken vanaf Seattle. Reisdata staan vast en tickets en huurauto zijn geboekt. We vliegen met KLM rechtstreeks vanaf Schiphol naar Seattle. Vanaf daar hebben we een mid-size SUV geboekt via AVIS.

Eerste opzet reisschema. We hebben nu vooral de bezienswaardigheden ingevuld, maar nog geen concrete overnachtingsplaatsen:

Dag 1 07-06 Thuis - Amsterdam
Dag 2 08-06 Amsterdam -Seattle (aankomst Seattle 11:30uur) + Seattle - Mt Rainier NP
Dag 3 09-06 Mt Rainier NP
Dag 4 10-06 Mt Rainier NP - Shoshone Falls
Dag 5 11-06 Shoshone Falls - Grand Teton NP
Dag 6 12-06 Grand Teton NP
Dag 7 13-06 Grand Teton NP - Yellowstone NP
Dag 8 14-06 Yellowstone NP
Dag 9 15-06 Yellowstone NP
Dag 10 16-06 Yellowstone NP - Bison Range
Dag 11 17-06 Bison Range - Glacier NP ('s ochtends Loop road Bison Range)
Dag 12 18-06 Glacier NP
Dag 13 19-06 Glacier NP - Banff NP
Dag 14 20-06 Banff NP
Dag 15 21-06 Banff NP - Vancouver
Dag 16 22-06 Orca tours?
Dag 17 23-06 Vancouver - Seattle (Tussenstop Boeing fabriek?)
Dag 18 24-06 Seattle - Amsterdam ('s ochtends sightseeing Seattle, vliegen pas om 17:45uur)
Dag 19 25-06 Amsterdam - Thuis

Vragen waar we nu nog mee zitten:
  1. Is dit schema in jullie ogen enigszins haalbaar? Ik heb de route globaal uitgeschreven en qua reistijd is het soms wat aanpoten. We zijn geen echte wandelaars, dus routes langer dan 5KM gaan we hoogstwaarschijnlijk nooit wandelen. Wat dat betreft zijn we meer sightseers.
  2. Zijn er goede uitvalbases om van daaruit de NP's te bezoeken? Veel hotels in de NP's zijn of niet meer beschikbaar óf hele dure kamers.
  3. Hebben jullie aanvullingen of must-sees toe te voegen?
Gebruikersavatar
Marco en Cindy
Amerikafan
Berichten: 206
Lid geworden op: 23 jul 2014, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Marco en Cindy »

Ik zie dat je voldoende tijd neemt voor de verschillende nationale parken. Ik neem aan dat het een bewuste keuze is niet de Icefields Parkway te rijden vanwege het aantal dagen wat je te besteden hebt? Al is dat wel zonde want dat is wel een hele mooie route.

Je hebt er inderdaad een paar stevige reisdagen tussen zitten. Maar eentje springt er echt uit! Banff - Vancouver is 850 km (minimaal 9 uur rijden). Nou zijn wij zelf ook niet vies van nu en dan een stevige reisdag maar 850 km op een dag hebben we daar nog nooit gereden. Je zou dag 14 vanuit Banff NP via Yoho NP alvast een eind richting Revelstroke kunnen rijden. Dat brengt de rit naar Vancouver terug naar ongeveer 550 km. Dat gaat wel weer ten koste van de hele dag die je in Banff ingepland hebt. Om die dag te compenseren moet je ergens ruimte maken in je route. Als je dag 9 Yellowstone in de loop van de middag vast verlaat en overnacht in bijvoorbeeld Bozeman of Missoula dan kun je die dag weer compenseren. De route zou er dan zo uit komen te zien:

Dag 1 07-06 Thuis - Amsterdam
Dag 2 08-06 Amsterdam -Seattle (aankomst Seattle 11:30uur) + Seattle - Mt Rainier NP
Dag 3 09-06 Mt Rainier NP
Dag 4 10-06 Mt Rainier NP - Shoshone Falls
Dag 5 11-06 Shoshone Falls - Grand Teton NP
Dag 6 12-06 Grand Teton NP
Dag 7 13-06 Grand Teton NP - Yellowstone NP
Dag 8 14-06 Yellowstone NP
Dag 9 15-06 Yellowstone - Misoulla/Bozeman
Dag 10 16-06 Misoulla/Bozeman - Bison Range - Glacier NP
Dag 11 17-06 Glacier NP
Dag 12 18-06 Glacier NP- Banff NP
Dag 13 19-06 Banff NP
Dag 14 20-06 Banff NP - Yoho NP - Revelstroke
Dag 15 21-06 Revelstroke - Vancouver
Dag 16 22-06 Orca tours?
Dag 17 23-06 Vancouver - Seattle (Tussenstop Boeing fabriek?)
Dag 18 24-06 Seattle - Amsterdam ('s ochtends sightseeing Seattle, vliegen pas om 17:45uur)
Dag 19 25-06 Amsterdam - Thuis

Neem anders ook een kijkje bij onze route van 2014: http://www.marcobos.eu/west-vs-en-canada-2014/ Wij hebben veel van dezelfde parken bezocht die jullie op je lijstje hebben staan. Dat geeft je wellicht ook een beter idee van de te rijden afstanden i.c.m. wat korte wandelingen. Wij zijn namelijk ook niet van hele lange wandelingen. Eerder de wat kortere (max 5/6 km) en dan iets meer op een dag.
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
Henry1987
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2015, 11:00
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Almelo

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Henry1987 »

Bedankt voor je uitgebreide reactie en de extra tips.

De Icefields Parkway hebben we niet bewust overgeslagen. Zou het de moeite lonen om bijvoorbeeld Grand Tetons NP een dag in te korten om ruimte te maken voor de Icefields Parkway?
Klopt, zeker stevige reisdagen. Krijg je als je niet langer vakantie mag opnemen... :roll: Heb het schema op jouw advies nog iets aangepast. Zou onderstaande schema ook nog haalbaar zijn? Ondanks onze vorige rondreizen is het soms lastig inschatten wat haalbaar is en wat niet. Vooral omdat deze Nationale Parken weer heel anders zijn dan de andere die we bezocht hebben.

Dag 1 07-06 Thuis - Amsterdam
Dag 2 08-06 Amsterdam -Seattle (aankomst Seattle 11:30uur) + Seattle - Mt Rainier NP (Overnachting Ashford?)
Dag 3 09-06 Mt Rainier NP - Kennewick (puur om de reistijd de volgende dag in te korten)
Dag 4 10-06 Kennewick - Shoshone Falls - Twin Falls
Dag 5 11-06 Twin Falls - Grand Teton NP
Dag 6 12-06 Grand Teton NP
Dag 7 13-06 Grand Teton NP - Yellowstone NP (overnachting in het park proberen te scoren)
Dag 8 14-06 Yellowstone NP (overnachting in het park proberen te scoren)
Dag 9 15-06 Yellowstone NP - Misoulla/Bozeman
Dag 10 16-06 Misoulla/Bozeman - Bison Range - Glacier NP
Dag 11 17-06 Glacier NP
Dag 12 18-06 Glacier NP- Banff NP
Dag 13 19-06 Banff NP
Dag 14 20-06 Banff NP - Icefields Parkway - ? Wat is goede plek om de nacht door te brengen? Blue River?
Dag 15 21-06 ? - Vancouver
Dag 16 22-06 Orca tours? (Dit is nog een twijfel geval, hoe zijn de algemene ervaringen?)
Dag 17 23-06 Vancouver - Seattle (Tussenstop Boeing fabriek?)
Dag 18 24-06 Seattle - Amsterdam ('s ochtends sightseeing Seattle, vliegen pas om 17:45uur)
Dag 19 25-06 Amsterdam - Thuis
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb geen ervaring met Canada maar het lijkt me redelijk vol en gehaast. Je tijd voor Yellowstone is minimaal zo. En van Mt Rainier zul je ook niet veel zien op deze manier. Bedenk ook dat juni nog erg vroeg is. Wij waren daar in 2006 in juli en konden toen een aantal trails nog niet lopen vanwege de sneeuw. Wij overnachtten toen in Packwood, maar als je nog na de vlucht daarheen wilt rijden, is Ashford beter denk ik.
In Glacier kan er ook nog sneeuw liggen.

Marianne
Henry1987
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2015, 11:00
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Almelo

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Henry1987 »

@Marianne: Dankje voor je bijdrage en aanvulling. Hoe was de algemene begaanbaarheid in juli rond Mt Rainier? Dus buiten de echte wandeltrails, vooral de wegen rondom/in het NP?

We zijn geen echte wandelaars, dus we gaan geen lange wandelingen maken. Vijf kilometer achtereen is voor ons vaak wel het maximum qua wandelingen. Denk je dat we met sightseeing beter uit komen qua tijd? Of zou je zelf dan iets schrappen?
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Mrvanilla »

Ik ben dit jaar in juni in Mt Rainier geweest. Misschien heb je iets aan dat reisverslag.

De wegen waren over het algemeen open, op een na, die naar Sunrise. Maar de meeste wandeltrails waren nog gesloten; er lag enorm veel sneeuw. De laaggelegen wandelingen waren wel open.

Dat gezegd hebben hadden we prachtig weer met niets dan zon en vond ik het park enorm indrukwekkend. Omdat veel nog dicht was was het ook nog erg rustig. Wel zou ik nog eens terugwillen als er wat meer geopend is.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Tipsy_1 »

Dat wordt een prachtige trip!

ivm het einde (ice fieds parkway). Hier heb je een overnachting nodig in Jasper (en dat is dan nog weinig...) en nog eentje tussen Vancouver en Jasper. Dus eigenlijk moet je nog ergens een dag afpitsen en hier toevoegen.....

Misschien heb je iets aan onze reisverslagen.

Wij deden een gelijkaardig rondje Seattle in 2004 (maar een heel beknopt verslag) en dat was echt een supertrip (wel aan hoog tempo maar toch van genoten). Wij hebben toen bewust Mount Rainier er uit gelaten... voor de tijd...

In 2012 spendeerden we veel tijd in Canada. Mount Rainier staat in ons 2015 verslag (vond ik niet zo'n hoogvlieger in vergelijking met het ander moois dat je op je route zal treffen). Yellowstone en Grand Teton deden we dit jaar (2017) op herhaling.
Vancouver vinden wij een zalige stad! (2012 verslag)

Ik zou persoonlijk geen orca tour doen vanuit Vancouver. Kom ooit nog eens terug naar die stad en combineer dan met Vancouver Island (beter voor orka tours) en de kust van Britisch Columbia (en de Icefields Parkway). Dit is al zo'n mooie reis, je hoeft niet veel toevoegingen. Gewoon lekker genieten van het mooie Vancouver! Wij deden daar een sea plane trip, misschien is dat nog een idee.

Nog een tip: een van onze mooiste Amerika herinneringen is Craters of the Moon. Een klein parkje maar heel bijzonder en weer totaal anders dan de rest van je trip. Wij deden het tussen Grand Teton en Seattle.
Gebruikersavatar
Marco en Cindy
Amerikafan
Berichten: 206
Lid geworden op: 23 jul 2014, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Marco en Cindy »

Als je Icefields parkway wilt gaan rijden dan zou ik die echt bewaren voor een volgende reis. Wel een aanrader hoor! Voor het rondje Banff - Icefields Parkway - Jasper - Whistler - Vancouver waren wij toen een week kwijt. En dat was al met een redelijk tempo. Ik zie in je huidige route niet de ruimte om voor de Icefields Parkway nog fatsoenlijk tijd vrij te maken. Dan kun je die inderdaad beter bewaren voor een volgende reis. Wij hebben in 2014 zo ook bewust Vancouver Island 'moeten' overslaan. Die zouden we anders in 1 of 2 dagen moeten doen. Nee, dan beter bewaren voor een volgende reis. :wink:

Je kunt bijvoorbeeld die volgende reis ook in Calgary starten, rondje Icefields Parkway, door naar Vancouver Island en daar de Orca tour doen en afsluiten in Vancouver. Of terug naar Calgary en daar afsluiten. Een rondje waar je ook gemakkelijk zo'n 2 tot 3 weken mee kunt vullen.

De Sunrise Pass in Mt Ranier NP gaat meestal pas heel laat open. Dus daar moet je inderdaad rekening mee houden dat die wellicht niet te rijden is. Op zich jammer want je hebt een geweldig uitzicht vanaf Sunrise Pass. Maar in het park zijn genoeg andere mooie routes. Ik geloof dat ze alleen al bijna 50 trails hebben. Dus je hoeft je niet te vervelen. Ik zou me wel oriënteren op zowel hoog- als laaggelegen trails.
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door ingrid14 »

Persoonlijk vind ik dat je weinig tijd uittrekt voor Mt Rainier en Yellowstone.
Mt Rainier zou misschien nog kunnen omdat je wellicht niet naar Sunrise kan maar dan nog heb je er weinig tijd.

Yellowstone is voor een eerste bezoek met 2 nachten ook zeer nipt.

Tussen Twin Falls en Grand Teton zou ik inderdaad Craters of the Moon toevoegen, een superfijn park.

Zelf heb ik (nog) geen ervaring met het Canada gedeelte van je reis.

Tussen Vancouver en Seattle is een stop bij de Boeing Fabriek een goed idee. Zorg wel dat je vooraf tickets regelt voor de Factory Tour.

In 2011 deden wij Craters of the Moon, Grand Teton en Yellowstone, in 2016 Seattle, Boeing, Mt Rainier en in 2017 (in de herhaling) Grand Teton en Yellowstone en voor de eerste keer Glacier.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Henry1987
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2015, 11:00
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Almelo

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Henry1987 »

Bedankt allemaal voor de tips. Met jullie tips en ideeën zijn we verder gegaan. Mt. Rainier is geschrapt omwille van de tijd. Die tijd voegen we liever bij Yellowstone.

Nieuw voorlopig schema:

Dag 1 Thuis - Amsterdam
Dag 2 Amsterdam - Seattle + Seattle - Yakima
Dag 3 Yakima - Shoshone Falls - Twin Falls
Dag 4 Twin Falls - Grand Teton NP (via Craters of the Moon)
Dag 5 Grand Teton NP
Dag 6 Grand Teton NP - Yellowstone NP
Dag 7 Yellowstone NP
Dag 8 Yellowstone NP
Dag 9 Yellowstone NP - Bozeman
Dag 10 Bozeman - Glacier NP
Dag 11 Glacier NP
Dag 12 Glacier NP - Banff NP Canada
Dag 13 Banff NP
Dag 14 Banff NP - Revelstoke
Dag 15 Revelstoke - Vancouver
Dag 16 Vancouver
Dag 17 Vancouver - Seattle
Dag 18 Seattle - Amsterdam
Dag 19 Amsterdam - Thuis

Is het eenvoudig te doen om van Vancouver naar San Juan Island te gaan? In één van de reisverslagen hebben we gelezen over een mooi uitzicht om Orca's te spotten. Of is dat echt een trip waarbij je een extra nacht+dag nodig bent vanwege de overtocht? We hebben over de orca's gehoord van één van onze vrienden en nu zijn we daar wel enthousiast over geworden...
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Martin & Marianne »

Het lijkt me wat te veel om nog naar San Juan Island te gaan. Je kunt eens googelen op ferry-tijden natuurlijk.
Heb je al naar accommodatie in Yellowstone gekeken? Ik zou daar zo snel mogelijk iets vastleggen. Zie daarvoor https://www.yellowstonenationalparklodges.com.

Marianne
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Almere vak V »

Henry1987 schreef: Is het eenvoudig te doen om van Vancouver naar San Juan Island te gaan? In één van de reisverslagen hebben we gelezen over een mooi uitzicht om Orca's te spotten. Of is dat echt een trip waarbij je een extra nacht+dag nodig bent vanwege de overtocht? We hebben over de orca's gehoord van één van onze vrienden en nu zijn we daar wel enthousiast over geworden...
Als je alleen de orca's wilt zien dan hoef je niet persee helemaal naar San Juan Island. Dan zou je het met een Whale watch tour wellicht ook uit de voeten kunnen. Als je echt naar San Juan Island wil en vanaf daar orca's bekijken dan is een overnachting wel aan te raden.

In de tours is wel heel veel verschil. Je hebt hele toeristische, met een paar honderd man op een boot. Maar je hebt ook particulieren die van alles organiseren in vele kleinere bootjes. Wij zijn een jaar of 4 geleden in Oregon met een "geflipte" biologe op pad geweest in een rubberen speedboat (zo'n soort Zodiac achtig dingetje). Eén van de meest fantastische dingen die we ooit gedaan hebben. Zij was zo gepassioneerd. Wist van alles te vinden op een voor ons enorme watervlakte. Wist precies aan de vorm van het water waar de walvissen naar boven kwamen. Dolenthousiast dat ze jonge hadden. Want dan waren de orca's dichtbij. Tot ontsteltenis van mijn jongste op om te jagen... En binnen 5 minuten kwamen de vinnen uit het water.

Maar met vrienden uit Bellingham gaan we regelmatig een boottochtje maken en bijna elke keer komen we walvissen en/of orca's tegen. We hebben zelfs orca's gezien langs het "strand" waar ze over de kiezelbodem zwemmen omdat ze dan jeuk schijnen te hebben. Gewoon op 5 meter afstand. Bizar gezicht...
Sowieso is Bellingham wel een aanrader voor je denk ik als je uit Seattle naar Vancouver wil. Bellingham is een stuk dichterbij. Je hoeft de grens met Canada niet over. Nou is naar Canada niet zo'n heel erg groot probleem. Maar terug de USA in kan wel is een uurtje of wat overheen gaan. Verder ben je vanuit Bellingham veel sneller met de boot bij San Juan en Orca Island als vanuit Vancouver. Neemt niet weg dat Vancouver een geweldige stad is om te verblijven. En als je graag dieren bekijkt, Vancouver Aquarium is echt heel gaaf. En als je beren wilt zien kan je Grouse Mountain op vanwaar je ook een fantastisch overzicht hebt over Vancouver.
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4370
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Ruud2004 »

Whalewatching gaat prima vanuit de regio Vancouver. Vanuit Richmond, om precies te zijn het plaatsje Steveston, vertrekken verschillende bedrijven die de zee-engtes bij Vancouver Island opzoeken om Whales en Orca's te spotten. Afgelopen zomer (zie reisverslag) hebben wij een goede ervaring gehad met Seabreeze Adventures in Steveston. (wel de snelle Zodiac nemen!) Wij zijn met die zodiac in het gebied tussen Salt Spring Island en Naimamo geweest.

http://www.seabreezeadventures.ca/
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gebruikersavatar
Sandra71
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 13 apr 2014, 15:20
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Sandra71 »

Henry1987 schreef:
Is het eenvoudig te doen om van Vancouver naar San Juan Island te gaan? In één van de reisverslagen hebben we gelezen over een mooi uitzicht om Orca's te spotten. Of is dat echt een trip waarbij je een extra nacht+dag nodig bent vanwege de overtocht? We hebben over de orca's gehoord van één van onze vrienden en nu zijn we daar wel enthousiast over geworden...
Je zou op dag 17, als je van Vancouver naar Seattle rijdt, langs Anacortes kunnen gaan voor een whale watch tour. Vang je toch een glimp op van de San Juan Islands.
Bijvoorbeeld via: http://outerislandx.com/anacortes-whale-watching/
Let wel: ik heb geen ervaring met deze tour. Zie dat hij om 11.00 uur begint in de zomermaanden en zo'n 3-4 uur duurt.

Wij hebben in 2001 een 5 daagse bootreis gemaakt op de San Juan Islands. Hier is geen online reisverslag van. Wel van veel andere bestemmingen die je in je planning hebt staan. Zie mijn verslag van 2008 Canada en die van 2014 voor combinatie Canada + NW USA.
Groetjes Sandra
___________________
USA/Canada:
1994/1995/2001/2008/2012/2014/2015/2018
Reisverslagen:
http://www.santravel.nl/reisverslagen/
Youtube:https://www.youtube.com/channel/UCS9pDl ... us3dSwWpmw
Instagram: @santravel.nl
___________________
Henry1987
Amerika-ontdekker
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2015, 11:00
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Almelo

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Henry1987 »

Sorry dat antwoord even op zich liet wachten. Feestdagen en januari hectiek :-)

Maar ontzettend bedankt voor de tips, vooral ook qua orca tours. We hebben de optie even open gelaten op het eind van de reis. Komende week gaan we de hotels plannen/boeken en invullen. Op die manier hopelijk weer een mooi routeboek om samen te stellen :-)

Kijken er al enorm naar uit.

Als definitieve route vast staat, zal ik hem nog even hier toevoegen. Hopelijk kan die jullie goedkeuring ook wegdragen ;-) Al moeten we met maar 2 weken wel compromissen sluiten...
Gebruikersavatar
Marco en Cindy
Amerikafan
Berichten: 206
Lid geworden op: 23 jul 2014, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door Marco en Cindy »

Het is denk ik vooral belangrijk dat je zelf heel tevreden bent met je nieuwe route. Iedereen geeft hier zijn adviezen die natuurlijk vooral gebaseerd zijn op eigen voorkeuren en ervaringen. In ieder geval heel veel succes met verder regelen van hotels e.d. en ben natuurlijk wel benieuwd naar je definitieve route.
Volg onze reizen via polarsteps: https://www.polarsteps.com/MarcoBos6
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Henry1987: Seattle - Seattle

Bericht door ingrid14 »

Henry1987 schreef:Al moeten we met maar 2 weken wel compromissen sluiten...
Zelfs bij 3 of 4 weken loop ik tegen compromissen aan :lol:
Je ontdekt altijd nog wel iets om je keuzestress te geven.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer