Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
gastxyz

Re: Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Bericht door gastxyz »

Annet1992 schreef:
Galapogos schreef:Je kunt het beste niet op enkeltjes maar op retourtjes zoeken. Je geeft dan aan dat het een 'multi-city trip' is.
Oh dat kende ik nog niet! Op skyscanner kan ik deze optie inderdaad aanvinken maar op momondo kan ik die niet vinden? Weet je nog sites die deze optie ook aanbieden?
Bedankt alvast!
Op Meerdere bestemmingen klikken en voila.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Bericht door Almere vak V »

Galapogos schreef:Daarnaast zijn huurauto's in Canada meestal duurder dan huurauto's in Amerika. Dus altijd goed om even naar het totaalplaatje (vlucht + huurauto) te kijken als je prijzen vergelijkt.
Dat dacht ik dus ook altijd. Maar tot op heden krijg ik in Amerika geen goedkopere huurauto gevonden voor de meivakantie dan in Vancouver.

Wat je wel nog even mee moet nemen voor Vancouver is het feit dat je ook voor Canada een visum moet hebben. Ook dat kost weer centjes.
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Bericht door Galapogos »

Dat valt wel mee. Er van uitgaande dat TS geen visum nodig heeft, maakt het qua kosten bijna niets uit. Een eTA voor Canada kost 7 CAD, een I-94W kost 6 USD. Bij elkaar is dat ongeveer even duur als een ESTA (14 USD).

Maar dan nog: een oneway Vancouver-San Francisco is geen optie ivm het niet kunnen inleveren van een Canadese huurauto in Amerika.
Annet1992
Amerikafan
Berichten: 105
Lid geworden op: 18 aug 2015, 14:07
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Bericht door Annet1992 »

Ik heb eindelijk een ticket gevonden die me goed lijkt: 3 sept Ams-seattle/27sept SF-Ams met Aer Lingus voor 625,-.
Nu is de overstap beide keren 1u en 40 min. Ik las dat je in dublin al door immigrations gaat: is daar dan genoeg tijd voor?

Ook stoei ik een beetje met het invullen van mijn naam. Mijn pas poort zegt: van de Glind. In het invul vakje wordt het: Van De Glind. Dit lukt niet zonder hoofdletters. Moet ik wel of geen spaties gebruiken?
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Bericht door babarage »

hoofdletter maakt niet uit. wel de spaties gebruiken. op het eticket zullen die ws verdwenen zijn maar dat is niet erg.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Bericht door Galapogos »

Wel spaties gebruiken. Dat er hoofdletters van worden gemaakt maakt niets uit.

Of 1 uur en 40 minuten op Dublin genoeg is gezien de immigrations die volgens mij inderdaad al in Dublin plaatsvinden weet ik niet. Maar dat heb je ook al gevraagd in het topic over 'Vliegen naar Amerika'. Daar is vast iemand die er iets zinnigs over kan zeggen.
Annet1992
Amerikafan
Berichten: 105
Lid geworden op: 18 aug 2015, 14:07
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Bericht door Annet1992 »

Oke bedankt!

@galapagos ja klopt, ik dacht ik stel de vraag op beide plekken, als dat niet mag/hoort zal ik er wel 1 verwijderen, weet niet precies wat de regels zijn qua dubbel posten (:
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Bericht door Martin & Marianne »

Zie hier voor de forumregels. :wink:

Marianne
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Bericht door roelb »

Galapogos schreef: Maar dan nog: een oneway Vancouver-San Francisco is geen optie ivm het niet kunnen inleveren van een Canadese huurauto in Amerika.
Dat is niet waar, het is alleen beperkter qua drop-off locaties.

Je kunt bij Alamo bijvoorbeeld wel one-way huren tussen YVR (Vancouver airport) en SEA (SeaTac airport). Je zou dan daarnaast een back-2-back reservering kunnen maken vanaf SEA naar SFO. Je moet dan wel fysiek naar het vliegveld in Seatle rijden en daar de auto omruilen.
Gebruikersavatar
Sandra71
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 13 apr 2014, 15:20
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Te laat met boeken vlucht/hotels etc?

Bericht door Sandra71 »

Even nog terugkomend op het punt van de volgeboekte accomodaties: bij Booking.com geven ze ook aan als het vol is, als de boeking periode nog niet eens open is. Ik ga vaak rechtstreeks naar de site van de accomodatie zelf. Daar is vaak wel extra info te vinden.
Groetjes Sandra
___________________
USA/Canada:
1994/1995/2001/2008/2012/2014/2015/2018
Reisverslagen:
http://www.santravel.nl/reisverslagen/
Youtube:https://www.youtube.com/channel/UCS9pDl ... us3dSwWpmw
Instagram: @santravel.nl
___________________
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer