van Yellowstone naar Vancouver - beste idee?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Mark & Martine
Amerikakenner
Contacteer:

van Yellowstone naar Vancouver - beste idee?

Berichtdoor Mark & Martine » 09 aug 2017, 11:16

Aankomend jaar zouden wij graag een rondje Yellowstone (vanuit Denver of Salt Lake City) combineren met een cruise naar Alaska. De cruises die ons het meest trekken (vanwege de inside passage) vertrekken vanuit Vancouver. Heeft iemand nog een goed idee om hier te komen vanuit Yellowstone? De treinoptie vanuit Seattle ken ik wel maar misschien heeft iemand anders wel een beter idee?

Groetjes! Martine

JKG
Amerikafan
Contacteer:

Re: van Yellowstone naar Vancouver - beste idee?

Berichtdoor JKG » 13 aug 2017, 16:38

Ik denk dat je eerst moet bepalen of je via USA of Canada naar Vancouver wil, vanuit Yellowstone.
We zijn zelf andersom gegaan, vanuit Vancouver naar Yellowstone. Eerst richting het oosten, via Princeton en dan via Osoyoos de grens over richting Spokane en vandaaruit via Amerika door naar Yellowstone. Montana is een erg mooie staat en onderweg. Maar alles is ook afhankelijk van hoeveel tijd je hebt en wat je ongeveer wil zien. Het stukje wat wij van Canada zagen, was wel erg mooi, maar Noordwest-USA is ook bijzonder mooi om te zien.

Mark & Martine
Amerikakenner
Contacteer:

Berichtdoor Mark & Martine » 14 aug 2017, 20:24

Hoi JKG,

Bedankt voor je antwoord! Ik heb daar ook op zitten puzzelen, maar dan zit ik met de huurauto die we dan afhalen in de USA en in willen leveren in Canada. We hebben niet genoeg tijd om Via Canada naar Yellowstone en dan weer terug naar Canada te rijden. Heb jij een verhuurder gevonden die een one-way tussen Vancouver en Salt lake City (of Denver) toestaat?

Groetjes!

elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Berichtdoor elninjoo » 14 aug 2017, 20:57

Je kunt via Seattle beginnen/eindigen want dat ligt op korte afstand van Vancouver en dan kun je vanuit USA terugvliegen en dus je huurauto ook weer in de USA inleveren.

JKG
Amerikafan
Contacteer:

Berichtdoor JKG » 19 aug 2017, 10:34

Ik maakte echt een roundtrip, begonnen in Portland en geeindigd in Portland, 5600km later. Ik weet niet of ze one ways toestaan tussen twee landen, maar als ze dat doen mag je wel flink betalen. Dat is ook de reden dat ik er een rondje van maakte (en we hebben vrienden wonen in Eugene, OR).

Mark & Martine
Amerikakenner
Contacteer:

Berichtdoor Mark & Martine » 19 aug 2017, 18:13

Daarom hoopte ik ook op een goed idee en ik denk het gevonden te hebben in de nachtttrein van Glacier naar Seattle. Dat gaat ons wat rijdagen schelen en we kunnen de auto in Denver halen en in Glacier weer inleveren. Met de trein van Seattle naar Vancouver en van daaruit cruisen. Ik vind het zelf een goede optie :D

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht