Reis flex123: Van Denver naar Las Vegas juni 2018 in ongeveer 2 weken.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis flex123: Van Denver naar Las Vegas juni 2018 in ongeveer 2 weken.

Bericht door flex123 »

Een reis is nog niet geweest (ga in september rondje las vegas maken, death valley, los angeles, grand canyon, antilope canyon, bryce, zion, las vegas).
En zit nu al na te denken over de volgende, wil naar EDC las vegas en dacht dan maak ik daarvoor een rondreis van circa 2 weken. En denver leek me wel een mooi beginpunt. Heb even gekeken en zou er rocky mountain, badlands en yellowstone zeker in willen, maar geen idee hoe ik de beste route kan maken en wat ik nog meer kan meepakken, iemand suggesties?
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Van Denver naar Las Vegas juni 2018 in ongeveer 2 weken.

Bericht door Marcopstal »

Twee weken zal niet ruim zijn om met die wensen in Las Vegas te eindigen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
ingrid1955
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 04 mei 2012, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: sint pieters leeuw belgie

Re: Van Denver naar Las Vegas juni 2018 in ongeveer 2 weken.

Bericht door ingrid1955 »

hallo,

inderdaad, 2 weken zal niet lukken voor denver, rocky mountains, black hills, yellowstone, grand teton, capitol reef, escalante en dan nog paar dagen vegas.
wat wel kan is bv naar salt lake city vliegen, of nog beter naar jackson wyoming, grand teton en yellowstone bezoeken, afzakken naar capitol reef en escalante ( paar slotcanyons) , eventueel bryce en zion ( maar dat doen jullie in september al), las vegas.

Jacques
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Van Denver naar Las Vegas juni 2018 in ongeveer 2 weken.

Bericht door Martin & Marianne »

flex123 schreef: Heb even gekeken en zou er rocky mountain, badlands en yellowstone zeker in willen, maar geen idee hoe ik de beste route kan maken en wat ik nog meer kan meepakken, iemand suggesties?
Op zich volgt daar natuurlijk een logische route uit. Extra dingen meepakken zal echter niet echt gaan. Voor een route via RMNP, South Dakota, Yellowstone, Grand Teton en Las Vegas kun je eens in ons 2004-verslag kijken. Wij gingen nog naar Zion, maar als je dat overslaat zal het wel kunnen in 2 weken.
Voor Yellowstone en Grand Teton in juni (en een andere route naar Las Vegas) kun je ook eens in ons 2015-verslag kijken.

Marianne
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Van Denver naar Las Vegas juni 2018 in ongeveer 2 weken.

Bericht door flex123 »

Thanks voor de reacties tot nu toe, voor de duidelijkheid ik heb 2weken mag ook paart dagen meer zijn voor de rondreis, die paar dagen las vegas staan daar los van. Zal eens kijke of ik al een globale route kan maken met de suggesties die gedaan zijn.
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Van Denver naar Las Vegas juni 2018 in ongeveer 2 weken.

Bericht door flex123 »

ik ga yellowstone overslaan en heb een globale route gemaakt van denver naar las vegas. Benieuwd of dit een beetje haalbaar is en waar ik misschien een extra dag nodig heb ofzo.

dag 1. Thuis-denver
dag 2. Denver
dag 3 denver- estes park ( rocky mountains)
dag 4 estes park- montrose ( black canyon of gunnison)
dag 5 montrose- grand junction ( colorado nm )
dag 6 grand junction
dag 7 grand junction- green river ( arches np)
dag 8 green river ( fisher towers)
dag 9 green river-monticello ( canyonlands)
dag 10 monticello- blanding ( monument valley)
dag 11 blanding- torrey ( capitol reef np)
dag 12 torrey- parowan ( dixie national forest)
dag 13 parowan- las vegas
dag 14 tm 18 las vegas
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Van Denver naar Las Vegas juni 2018 in ongeveer 2 weken.

Bericht door Martin & Marianne »

Een extra dag voor RMNP zou wel mooi zijn. Je zou bijvoorbeeld dan in Grand Lake kunnen overnachten. Je kunt het ook zo houden; het kan zijn dat het eigenlijk nog te vroeg is voor het park.
Een volle dag Grand Junction lijkt me niet nodig.
Je wilt zowel het Island in the Sky als het Needles-deel van Canyonlands doen? En je weet dat voor Arches en Canyonlands Moab de beste uitvalsbasis is? Maar green River zal beter geprijsd zijn.
Het heeft weinig zin om van Monticello naar Blanding te rijden. Voor MV zou ik iets in het park nemen, of eventueel Mexican Hat.
De route lijk veel op wat wij in 2013 deden. Kijk eens naar ons reisverslag van dat jaar.

Marianne
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Van Denver naar Las Vegas juni 2018 in ongeveer 2 weken.

Bericht door flex123 »

ik had voor blanding gekozen omdat ik mexican hat te duur vond maar zie nu dat je in monument valley in the view al een simpele kamer hebt voor 109dollar. en had inderdaad voor green river gekozen omdat ik moab te duur vind. ik ga alleen dus heb geen ander persoon om de kosten mee te delen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer