Boek over broer - Vermist en overleden in Olympic National Park

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
eaglelgae
Amerikakenner
Berichten: 508
Lid geworden op: 16 sep 2003, 16:08
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: almere
Contacteer:

Boek over broer - Vermist en overleden in Olympic National Park

Bericht door eaglelgae »

In 1999 ging mijn broer op backpack reis naar Canada en de VS. Hij zag prachtige dingen, leerde lieve mensen kennen en maakte mooie wandeltochten. Helaas is hij nooit meer thuis gekomen.

Sindsdien ben ik mij gaan verdiepen in Amerika, heb ik een zomer gewerkt in Olympic National Park en ben ik inmiddels 11 keer teruggekeerd naar Amerika. Ook heb ik op dit forum mijn man leren kennen, inmiddels meer dan 12 jaar geleden.

Dit boek is het verhaal van mijn broer en ons gezin. Maar ook van de mensen in Amerika die hem zijn tegengekomen en ons geholpen hebben. Steun mijn moeder en koop en doneer voor haar boek, zodat zij dit ook kan laten vertalen voor al die Engelstalige mensen die zo belangrijk zijn (geweest) voor ons.

Http://www.betterbegood.us

Dit is niet bedoeld als verkooptruc, maar ik hoop hiermee geïnteresseerden te bereiken. We verdienen hier geen geld mee, maar hopen de kosten terug te krijgen en het boek te laten vertalen. Het boek beschrijft veel over Amerika, hoe het werkt achter de schermen bij de nationale parken en de mensen die daar wonen en werken. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Groetjes,
Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7760
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Boek over broer - Vermist en overleden in Olympic National Park

Bericht door mtl »

Dit topic heb je vorige week ook al geopend.
eaglelgae
Amerikakenner
Berichten: 508
Lid geworden op: 16 sep 2003, 16:08
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Boek over broer - Vermist en overleden in Olympic National Park

Bericht door eaglelgae »

Idd in de Verkoophoek, maar dit leek mij een betere plek. Het lukt me niet om de post in de verkoophoek te verwijderen. Excuses daarvoor.
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer