Wegen open in Yellowstone?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Jootje1
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:32
Aantal x V.S. bezocht: 1

Wegen open in Yellowstone?

Bericht door Jootje1 »

Om onze route in Yellowstone uit te stippelen zou ik graag willen weten wat de kortste route voor een camper zal zijn vanaf Canyon Village naar Madison Junction. Volgens google maps is de weg Norris Canyon Road, langs Norris Canyon Geyser over de 89 naar Madison Junction afgesloten, (wrs nu door sneeuw?), maar van de zomer lijkt me dat wel een mogelijkheid, toch? Is dat een prima weg? Weet iemand hoe lang dat is?
En de weg (191) van Madison Junction richting Idaho Falls is nu ook afgesloten. Weet iemand of die weg ind e zomer wel een optie is? Hoe lang zou het dan zijn van Madison Junction naar Idaho Falls?
Leuk dat Google maps zich aanpast aan de actuele situatie, maar voor routeplanning in een ander seizoen is dit niet zo handig.... heeft iemand hier een andere oplossing voor?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Symbolio
Amerikafan
Berichten: 171
Lid geworden op: 06 jun 2011, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Wegen open in Yellowstone?

Bericht door Symbolio »

Afgelopen jaar was ik er 10 juni zoiets en toen was alles open. Yellowstone vormt zeg maar een grote 8 en dat onderste deel rijden kost je voor de hele ronde zonder scenic stops zeker 2,5 uur. Hou daar rekening mee ;). Daar hoef je je in de zomer totaal geen zorgen om te maken in elk geval.
El Paso '86
El Paso '97
Cleveland '11
Southwest '13
Denver '16
Pacific Northwest ‘19
Florida ‘22
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Wegen open in Yellowstone?

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt in googlemaps een datum aangeven (bij "nu vertrekken"). Als je een datum in de zomer pakt zal hij alle wegen geven.
Op de NPS-site staat een kaart waarop aangegeven is wat de reistijden zijn (zie hier).
Via Norris is de snelste route. Het is natuurlijk de vraag of de snelste route de beste is, dat hangt er helemaal van af wat je wilt bezoeken.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer