Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
strategische keuze waar te overnachten omgeving Portland
strategische keuze waar te overnachten omgeving Portland
Hoi,
Ik kom er maar niet uit als ik het volgende wil doen:
Routeplanning:
Zaterdag: Komende vanaf Fossil naar Mnt. Hood-Portland; overnachten
Zondag: Dagje bezoek Portland; overnachten
Maandag: Columbia River Gorge; overnachten
Dinsdag: Overnachtingsplaats naar mnt. St. Helens.
Strategisch gezien als ik 3 nachten op dezelfde plek wil overnachten waar zouden jullie dan verblijven? of wat zouden jullie doen?
Het gaat mij er vooral om dat ik maandag en dinsdag niet in het stadsverkeer wil vastzitten om Portland uit te komen vandaar dat ik ergens net buiten de stad zou willen verblijven (eventueel nog in de buurt van een outlet of winkelcentrum). Alle suggesties zijn welkom.
Ik kom er maar niet uit als ik het volgende wil doen:
Routeplanning:
Zaterdag: Komende vanaf Fossil naar Mnt. Hood-Portland; overnachten
Zondag: Dagje bezoek Portland; overnachten
Maandag: Columbia River Gorge; overnachten
Dinsdag: Overnachtingsplaats naar mnt. St. Helens.
Strategisch gezien als ik 3 nachten op dezelfde plek wil overnachten waar zouden jullie dan verblijven? of wat zouden jullie doen?
Het gaat mij er vooral om dat ik maandag en dinsdag niet in het stadsverkeer wil vastzitten om Portland uit te komen vandaar dat ik ergens net buiten de stad zou willen verblijven (eventueel nog in de buurt van een outlet of winkelcentrum). Alle suggesties zijn welkom.
Re: strategische keuze waar te overnachten omgeving Portland
Wij sliepen net buiten Portland in Best Western Inn At The Meadows.
Beviel prima en op loopafstand van de MAX. Beviel prima!
Is dit niet wat? Zo deden wij het ongeveer.
Fossil - Hood River (via Mt. Hood)
Hood River - Portland (Columbia River Gorge)
Portland
Portland - Packwood, via Mt. St. Helens.
Packwood is een prima basis voor Mt. Rainier. Ik weet niet wat jullie hierna gaan doen maar dit ter zijde.
De weg naar het noorden vanuit Portland heeft tot aan Washington State grens wel een spitsstrook waar je ook op mag als er 2 of meer in de auto zitten. Heel handig!
Je hebt sowieso twee outlets rondom Portland. Woodburn, die volgens mij aardig groot is en een wat kleinere, de Columbia Gorge Outlets.
Zie ons 2015 verslag voor meer informatie.
Beviel prima en op loopafstand van de MAX. Beviel prima!
Is dit niet wat? Zo deden wij het ongeveer.
Fossil - Hood River (via Mt. Hood)
Hood River - Portland (Columbia River Gorge)
Portland
Portland - Packwood, via Mt. St. Helens.
Packwood is een prima basis voor Mt. Rainier. Ik weet niet wat jullie hierna gaan doen maar dit ter zijde.
De weg naar het noorden vanuit Portland heeft tot aan Washington State grens wel een spitsstrook waar je ook op mag als er 2 of meer in de auto zitten. Heel handig!
Je hebt sowieso twee outlets rondom Portland. Woodburn, die volgens mij aardig groot is en een wat kleinere, de Columbia Gorge Outlets.
Zie ons 2015 verslag voor meer informatie.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1820 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 1 Reacties