Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wilde dieren (beren) highway 101
Wilde dieren (beren) highway 101
Hallo allemaal,
Wij zijn weer met onze planning bezig voor komende zomer.
Nu rijden wij van San Fransico naar seattle en hoofdzakelijk over of in de buurt van Highway 101
Nu mijn vraag zijn in deze omgeving ook veel wilde dieren te observeren zoals Zwarte beren ,moose en elk.
Snap dat je er geluk mee moet hebben, maar als ze er zitten maakt al een hoop goed.
En weet iemand mischien of er ook wolven packs te vinden zijn in die hoek.
Alvast voor jullie reaktie Gr Chris
Wij zijn weer met onze planning bezig voor komende zomer.
Nu rijden wij van San Fransico naar seattle en hoofdzakelijk over of in de buurt van Highway 101
Nu mijn vraag zijn in deze omgeving ook veel wilde dieren te observeren zoals Zwarte beren ,moose en elk.
Snap dat je er geluk mee moet hebben, maar als ze er zitten maakt al een hoop goed.
En weet iemand mischien of er ook wolven packs te vinden zijn in die hoek.
Alvast voor jullie reaktie Gr Chris
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Wilde dieren (beren) highway 101
Wolven in Oregon state:

Wolven in Washington state;

Dus langs de 101 geef ik je niet veel kans wolven te spotten.

Wolven in Washington state;

Dus langs de 101 geef ik je niet veel kans wolven te spotten.
Meer kans op walvissen 

- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
In de buurt van Reedsport OR heb je langs de 38 een wildlife viewing area. Wij hebben daar heel veel Elk's gezien, en twee bald eagles en nog wat meer vogels. Nu was dat in het najaar, en dan komen de Elk's sowieso wat lager, dus ik weet niet of je ze ook in de zomer zult zien. Verder hebben we nog ergens langs de 101 Elk's gezien, maar weet niet meer precies waar dat was. Zie ook ons verslag van 2014. Verder bij iedere stop langs de kust, zeeleeuwen en zeehonden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou er inderdaad elk moeten kunnen zien, hoewel wij vorig jaar geen een gezien hebben.
Volgende de NPS-site zijn er beren in Redwoods NP.
Ik zou onderweg bij de verschillende visitor centers informeren naar de mogelijkheden om wild te zien.
Marianne
Volgende de NPS-site zijn er beren in Redwoods NP.
Ik zou onderweg bij de verschillende visitor centers informeren naar de mogelijkheden om wild te zien.
Marianne
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Een jaar of 3 geleden zagen wij een beer de weg oversteken in Noord Californie, net voor de grens met Oregon, ze zijn er dus wel. Het was puur geluk, we reden langzaam omdat er heel veel gieren in een weiland zaten en toen stak hij zomaar over. Dezelfde reis zat er ook een Golden Eagle op een parkeerplaats te smullen van een dood hert.Toen we stopten vloog hij weg, een prachtig gezicht!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
In Redwoods (noord Californië) zagen wij elks (vrij veel zelf).
Het mooiste waren de zeeleeuwen en zeehonden in de monding van de Klamath river.
Dat zijn wel geen beren, maar wel allemaal erg mooi.
Qua wildlife vind ik tidal pools ook altijd wel zeer knap (gekleurde zeesterren) - dat zijn toch kleine wilde dieren
Het mooiste waren de zeeleeuwen en zeehonden in de monding van de Klamath river.
Dat zijn wel geen beren, maar wel allemaal erg mooi.
Qua wildlife vind ik tidal pools ook altijd wel zeer knap (gekleurde zeesterren) - dat zijn toch kleine wilde dieren

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1031 Weergaves
-
Laatste bericht door mekkie
-
- 1 Reacties