Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Gebruikersavatar
Iwan & Evelien
Amerikafan
Berichten: 264
Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:47
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Interactieve kaart - aanvullingen gezocht

Bericht door Iwan & Evelien »

Beste moderator, ik zou graag de titel van dit hele onderwerp veranderen naar "Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten". Maar ik kan het onderwerp zelf niet (meer) aanpassen. Kunnen jullie dat voor me doen ?

Alvast bedankt,
Iwan

* Note mod (Marco): topictitel aangepast.
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Re: Interactieve kaart - aanvullingen gezocht

Bericht door nieuwenoord »

Thanks! Dat gaan we proberen!
Gebruikersavatar
Iwan & Evelien
Amerikafan
Berichten: 264
Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:47
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten.

Bericht door Iwan & Evelien »

Het is al weer even stil in dit topic. Zijn er nog mensen die deze methode hebben uitgeprobeerd ?

En zijn er nog mensen die aanvullingen hebben op mijn kaart ? Er zijn toch vast nog wel een paar bezienswaardigheden of interessante plekjes die we zijn vergeten ?

benieuwde groet,
Iwan
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Re: Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten.

Bericht door nieuwenoord »

Nee, ik heb wel mijn eigen kaart bijgehouden, maar we moeten nog steeds een MicroSD kaart kopen voor onze nieuwe TomTom. Zolang we die niet hebben is er geen ruimte om de USA-kaart te installeren. Dat wordt december, als we in Nederland zijn.
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten.

Bericht door jetusa »

Er is een wereld voor mij open gegaan, google-maps is mijn grote vriend, maar zo intensief als dit heb ik het nooit gebruikt.
Maar ik ben dan ook niet van deze mate van voorbereiden, gebruik ook geen tom-tom (en nee ga geen discussie beginnen over handig/niet handig etc)
Ik heb al wel een paar van je stappen gevolgd en dat viel mee hoe ingewikkeld dat was (leek vrij complex maar viel mee), je uitleg is uitstekend met alle stappen en print screens. Ik zal me er later nog eens verder in verdiepen. Dus wat mij betreft een nuttig bericht!
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten.

Bericht door jetusa »

O, ja, nog wat tips voor North West (ik heb trouwens niet gekeken of ze er al op staan)

* Sea Lion Cave aan de Oregon Coast tussen Florence en Yachats
* zwemmen in de Columbia River bij Hood River

Lassen Volcanic NP zal er vast al opstaan?
Gebruikersavatar
Iwan & Evelien
Amerikafan
Berichten: 264
Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:47
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten.

Bericht door Iwan & Evelien »

Hi Jet,

Leuk om te horen dat ik je heb weten te verrassen. Dank voor de complimenten.

Iedereen doet de voorbereiding en uitvoering van zijn vakantie op z'n eigen manier. Daar zit geen goed of fout bij, want het is tenslotte ieders eigen beleving. Een ding hebben we in iedergeval gemeen: We kijken ter voorbereiding allebei op dit geweldige Alles Amerika Forum. :-) Veel voorpret gewenst, en natuurlijk ook een top vakantie.

Groetjes,
Iwan
Gebruikersavatar
Iwan & Evelien
Amerikafan
Berichten: 264
Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:47
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten.

Bericht door Iwan & Evelien »

Hallo allemaal,

Vorig jaar ben ik naar het Noord-Westen geweest. Mede door al jullie tips was het een enorm succes. De kaart met tips die ik destijds heb gemaakt deel ik nog regelmatig met vrienden die ook overwegen om naar deze regio te gaan. Ik vraag me echter af of iemand hier deze kaart nog wel eens raadpleegt, of zelfs aanvullingen heeft.

Benieuwde groet,
Iwan
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4815
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten.

Bericht door michelly »

Goed dat je hem nog even onder de aandacht brengt. Na de zomer heb ik wellicht wat aanvullingen :thumbup:
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten.

Bericht door ingrid14 »

Ik had er voor onze reis van vorige zomer al wat dingen uitgehaald.
Voor onze reis van komende zomer (Chicago-Seattle) ben ik zelf een kaartje aan het maken. Dit zette ik in mijn topic:
Enkele mogelijke stops en een eerste idee van route heb ik in een interactief kaartje gezet.
Voor de geïnteresseerden: https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... sp=sharing
Vooral in Montana en bovenaan in Washington heb ik wat punten die niet op jouw kaartje staan.

Misschien heb je er iets aan om jouw kaartje bij te vullen.

Groetjes,

Ingrid

Edit: misschien kan je je kaartje aanmelden in het topic Roadbooks en reisverslagen van het Noordwesten forumgedeelte.
In principe is jouw kaartje wel een soort roadbook.
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Gebruikersavatar
Iwan & Evelien
Amerikafan
Berichten: 264
Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:47
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Interactieve Google kaart maken en daarna alle punten naar je TomTom overzetten.

Bericht door Iwan & Evelien »

Thanks Ingrid, ik ga jouw kaartje ook bekijken!
ingrid14 schreef:Edit: misschien kan je je kaartje aanmelden in het topic Roadbooks en reisverslagen van het Noordwesten forumgedeelte.
In principe is jouw kaartje wel een soort roadbook.
Misschien wel een leuk idee, maar ik heb geen hoe je deze kaart moet aanmelden. Wellicht moet er dan ook een andere slimme titel boven. Iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken hier ?

Groetjes,
Iwan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer