Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Annuleringen in Yellowstone

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Geschiere
Amerika-ontdekker

Annuleringen in Yellowstone

Bericht door Geschiere »

Tot op heden valt er nog weinig vrij in Yellowstone helaas. Kijk zeer regelmatig maar helaas. Dus wat is handig. Heb tot nu toe 1 nacht kunnen boeken.

12 sept van Glacier Np - Yellowstone (handig dan om in Gardiner te overnachten?)
13 sept Canyon Lodge
14 sept ????? (terug naar Gardiner of West Yellowstone?)
15 sept ????? (idem)?
16 sept van Yellowstone naar Grand Teton

Hoe groot is de kans dat er toch nog accommodaties vrij vallen of is dit koffiedik kijken. Valt me overigens op dat de overnachtingen buiten Yellowstone duurder zijn dan in het park.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Annuleringen in Yellowstone

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou daar niets over durven zeggen, maar je hebt nog zoveel tijd dat het me sterk lijkt dat het niet meer zou gaan lukken. Bellen wil ook wel eens wat opleveren. Eventueel in West Yellowstone (lijkt me het beste alternatief) iets boeken dat je kunt cancelen. Voor de eerste nacht lijkt Gardiner mij inderdaad een goed keus. Wij hebben zelf voorlopig Old Faitful geboekt als we van Glacier komen, maar ik denk dat we ook eens naar Gardiner moeten kijken want het is een lange rit. Het hangt ook af na je plannen in het park natuurlijk.

Marianne
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Wat mij opviel 2 jaar geleden, was dat niet alle beschikbare accommodatie op de site vermeld staat. Toen ik belde bleken er nog meer kamers beschikbaar dan aangegeven op de site. Dus ik zou ook eens bellen.
RiaK
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door RiaK »

Zelf dacht ik eerst ook niets meer te kunnen vinden in het park zelf, op één Budget cabin zonder badkamer na. Maar na steeds opnieuw te kijken op de site van Xanterra heb ik uiteindelijk toch betere overnachtingsplekken gevonden op de dagen die ik wilde. Vervolgens eerst die nieuwe optie geboekt en daarna de oude geannuleerd, zonder problemen. Ik ben eind december begonnen met reserveren en heb de laatste boeking 3 dagen geleden gewijzigd. Ik zit in het hoogseizoen, dus mij lijkt dat september ook wel moet lukken.
Arianne1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Arianne1 »

Wij hebben in januari geboekt 1 nacht mammoth hot springs hotel zonder eigen badkamer en 2 nachten grant village. Hadden liever kamer met badkamer en 2 nachten old faithfull gehad. Maar het was dit of buiten het park. Met de hoop nog om te kunnen boeken toch maar vast gelegd. Tot op heden nog niet kunnen om boeken. Maar we houden hoop. We hebben nog 6 weken. En anders is het zo we zullen ons zo en zo wel vermaken.
Status plannen voor vakantie 2019 Oostkust USA/Canada
vakantie Mei/juni 2018; 4 weken relaxen in Florida
via face book: Van Bilsen goes USA
geef een like en je blijft op de hoogte van onze avonturen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer