Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Maps gevraagd voor bepalen van de route
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
Maps gevraagd voor bepalen van de route
Wie kan ons helpen aan een plattegrond van de Staat Oregon en California? Mag oud zijn! Je vind/krijgt die kaarten vaak bij de receptie van het hotel ( staan bij alle attractie folders) of het toeristencentrum. Ik vind ze zo handig bij het uitstippelen van een route. Wil de postzegels graag vergoeden! Als je nog wat hebt liggen, stuur even een prive bericht en ik geef ons adres door en jij je naam en bankrekening ( voor de vergoeding van de postzegels)
Hoop dat deze oproep ons verder helpt.
Voor iedereen een gezond en reislustig 2013!!!
Daan en Jeannine
Hoop dat deze oproep ons verder helpt.
Voor iedereen een gezond en reislustig 2013!!!
Daan en Jeannine
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Maps gevraagd voor bepalen de route
Google maps en een programma als snap-it of snaggit wil soms ook wonderen doen? Of ben je echt opzoek naar kaartjes die bv. 10 km beslaan en waar alle highlights dan op staan?
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: 4me
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dank voor jullie reacties!
Oregon hebben we nu aangevraagd, maar in Californie hebben ze nog niet van het land Nederland gehoord
Wij hebben hier de beschikking over Rand Mc.Nally atlassen en andere dingen, maar prefereren zo' n groot
uitvouwbaar exemplaar om alle wensen op de kaart te noteren. Je ziet dan duidelijker welke route mogelijk is.
We blijven duimen voor de Californie.....
Bedankt voor het meedenken
Oregon hebben we nu aangevraagd, maar in Californie hebben ze nog niet van het land Nederland gehoord

Wij hebben hier de beschikking over Rand Mc.Nally atlassen en andere dingen, maar prefereren zo' n groot
uitvouwbaar exemplaar om alle wensen op de kaart te noteren. Je ziet dan duidelijker welke route mogelijk is.
We blijven duimen voor de Californie.....
Bedankt voor het meedenken
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Nederland en België zijn in de grotere boekhandels ongetwijfeld landkaarten van Californië te krijgen.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou ook even kunnen bellen.Daan1 schreef:Dank voor jullie reacties!
Oregon hebben we nu aangevraagd, maar in Californie hebben ze nog niet van het land Nederland gehoord![]()
Wij hebben wel AAA-kaarten van Californië, is dat wat je bedoelt of zoek je iets gedetailleerders? Dan zijn inderdaad de kaarten van visit.california handig.
Je kunt ook een bezoek aan de vakantiebeurs brengen. Ik ben er maar een keer geweest, maar toen stonden er vele reisorganisaties die erg veel leuke folders hadden, ook van wat minder bekende bezienswaardigheden.
Een hallwag-kaart vind ik ook altijd erg handig voor het uitstippelen van de route, vooral omdat je meerdere staten op één kaart hebt.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2382 Weergaves
-
Laatste bericht door jerkar
-