Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Maps gevraagd voor bepalen van de route

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
4me
Amerikafan
Contacteer:

Maps gevraagd voor bepalen van de route

Bericht door 4me »

Wie kan ons helpen aan een plattegrond van de Staat Oregon en California? Mag oud zijn! Je vind/krijgt die kaarten vaak bij de receptie van het hotel ( staan bij alle attractie folders) of het toeristencentrum. Ik vind ze zo handig bij het uitstippelen van een route. Wil de postzegels graag vergoeden! Als je nog wat hebt liggen, stuur even een prive bericht en ik geef ons adres door en jij je naam en bankrekening ( voor de vergoeding van de postzegels)
Hoop dat deze oproep ons verder helpt.

Voor iedereen een gezond en reislustig 2013!!!

Daan en Jeannine
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Maps gevraagd voor bepalen de route

Bericht door PSVwally »

Google maps en een programma als snap-it of snaggit wil soms ook wonderen doen? Of ben je echt opzoek naar kaartjes die bv. 10 km beslaan en waar alle highlights dan op staan?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Je kunt de Oregon maps hier en die van Californië hier gratis bestellen. Dan krijg je ze gewoon netjes thuisgestuurd.
Daan1
Amerika-ontdekker
Partner van: 4me
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Daan1 »

Dank voor jullie reacties!
Oregon hebben we nu aangevraagd, maar in Californie hebben ze nog niet van het land Nederland gehoord :wink:
Wij hebben hier de beschikking over Rand Mc.Nally atlassen en andere dingen, maar prefereren zo' n groot
uitvouwbaar exemplaar om alle wensen op de kaart te noteren. Je ziet dan duidelijker welke route mogelijk is.
We blijven duimen voor de Californie.....
Bedankt voor het meedenken
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

In Nederland en België zijn in de grotere boekhandels ongetwijfeld landkaarten van Californië te krijgen.
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Daan1 schreef:Dank voor jullie reacties!
Oregon hebben we nu aangevraagd, maar in Californie hebben ze nog niet van het land Nederland gehoord :wink:
Je zou ook even kunnen bellen.

Wij hebben wel AAA-kaarten van Californië, is dat wat je bedoelt of zoek je iets gedetailleerders? Dan zijn inderdaad de kaarten van visit.california handig.
Je kunt ook een bezoek aan de vakantiebeurs brengen. Ik ben er maar een keer geweest, maar toen stonden er vele reisorganisaties die erg veel leuke folders hadden, ook van wat minder bekende bezienswaardigheden.
Een hallwag-kaart vind ik ook altijd erg handig voor het uitstippelen van de route, vooral omdat je meerdere staten op één kaart hebt.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer