Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fietsen huren met kinderzitje.
Fietsen huren met kinderzitje.
Wij bezoeken augustus 2013 o.a. Mount Rushmore, Devils Tower, Yellowstone. Overal kan je fietsen huren maar ik zie nergens iets staan over kinderzitjes voor op de fiets.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wij willen graag op sommige plekken gaan fietsen maar dan moeten de 2 kids wel mee kunnen
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wij willen graag op sommige plekken gaan fietsen maar dan moeten de 2 kids wel mee kunnen
1999 NY, NV, UT, CO, AZ, CA, IL
2001 FL
2003 NV, UT, CO, WY, CA, AZ
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
2001 FL
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
Re: Fietsen huren met kinderzitje.
Kinderzitjes worden hier veel minder gebruikt dan in Nederland, dat zal erg van het verhuurbedrijf afhangen. Wat bij verhuurbedrijven vaker te huren is zijn die aanhangwagentjes voor de fiets waar ze in zitten, vooral als ze nog klein zijn. Voor iets grotere kinderen zijn soms zijn ook die "derde wielen" beschikbaar waarbij ze zelf mee kunnen trappen. Het zal per bedrijf erg verschillen, dus even van te voren mailen of bellen.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Bedankt Dutchess,
Zo'n aanhangwagentje zou ook prima zijn. Daar past een kind van nog geen 2 wel in. En voor onze zoon van 5 kunnen we een 'derde' wiel huren.
We verblijven vaak bij een KOA dus zal per KOA mailen wat voor mogelijkheden zij bieden.
Zo'n aanhangwagentje zou ook prima zijn. Daar past een kind van nog geen 2 wel in. En voor onze zoon van 5 kunnen we een 'derde' wiel huren.
We verblijven vaak bij een KOA dus zal per KOA mailen wat voor mogelijkheden zij bieden.
2001 FL
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
2001 FL
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die aanhangwagentjes heb ik inderdaad al vaak gezien. Waar wil je precies gaan fietsen? Er zijn voor zover ik weet geen fietspaden in de plaatsen die je noemt. Wij vinden het altijd leuk om te fietsen en hebben dat in bijvoorbeeld Yosemite al een aantal keren gedaan, maar in andere parken zul je met een fiets over het algemeen toch wat minder goed uit de voeten kunnen. Je rijdt vaak op bochtige wegen met veel autoverkeer of de afstanden zijn te groot om met de fiets te overbruggen. Het zal vaak ook erg heet zijn.
Vanuit de KOA bij Yellowstone zal het bijvoorbeeld te ver zijn om het park in kunnen fietsen als je het wilt combineren met de bezienswaardigheden in het park.
Ik had ook nog gereageerd op je topic in het zuidwesten-forum. Misschien goed om eerst de route helder te krijgen, dan weet je ook waar je tijd hebt om eventueel te gaan fietsen. Zion lijkt me daarvoor ook wel aantrekkelijk, maar het was me niet duidelijk of jullie daar naartoe gaan.
Marianne
Vanuit de KOA bij Yellowstone zal het bijvoorbeeld te ver zijn om het park in kunnen fietsen als je het wilt combineren met de bezienswaardigheden in het park.
Ik had ook nog gereageerd op je topic in het zuidwesten-forum. Misschien goed om eerst de route helder te krijgen, dan weet je ook waar je tijd hebt om eventueel te gaan fietsen. Zion lijkt me daarvoor ook wel aantrekkelijk, maar het was me niet duidelijk of jullie daar naartoe gaan.
Marianne
Hoi Marianne,
In Yellowstone slapen we zowel in Canyon village als in Old Faithfull. We dachten zelf als we bij Devils Tower slapen, kunnen we in de omgeving fietsen. Dus het gaat niet zozeer om altijd in een park te fietsen maar meer de omgeving. Het is natuurlijk geen fietsland dus zal niet overal even handig zijn.
In Yellowstone slapen we zowel in Canyon village als in Old Faithfull. We dachten zelf als we bij Devils Tower slapen, kunnen we in de omgeving fietsen. Dus het gaat niet zozeer om altijd in een park te fietsen maar meer de omgeving. Het is natuurlijk geen fietsland dus zal niet overal even handig zijn.
2001 FL
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
2001 FL
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL