Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Northwest Forest Pass?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Woodside
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Northwest Forest Pass?

Bericht door Woodside »

Hoi,

Dit jaar zijn we van plan om een aantal nachten te gaan kamperen in State Parks. Nu lees ik in een Lonely PLanet over een Northwest Forest Pass.
We kopen altijd een America The Beautiful pas. Moeten we dan ook nog zo'n Northwest Forest Pass aanschaffen? Is deze pas nodig om te kamperen in State Parks?
Ik heb gekeken op de websites maar die vind ik erg onduidelijk. Kunnen jullie ons hiermee helpen?

Grt. Femke
Afbeelding
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Northwest Forest Pass?

Bericht door dutch_in_seattle »

De America the Beautiful Pass is van de National Park Service. In de beschrijving ervan staat o.a. "Each pass covers entrance fees at national parks and national wildlife refuges as well as standard amenity fees at national forests and grasslands, and at lands managed by the Bureau of Land Management and Bureau of Reclamation." Dat lijkt te suggereren dat je geen aparte Northwest Forest Pass nodig hebt, want die "covers most day use fees (except some concessionaire-run sites) on National Forests in Oregon and Washington." (bron). Let er wel op dat zo'n pas alleen voor de toegangsprijs is, niet voor extra's zoals kamperen. Ook is de pas alleen voor federale recreatiegebieden, niet voor state parks of lokale recreatiegebieden (bron).
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer