Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lake Lodge Pioneer Cabins (Yellowstone NP)
Lake Lodge Pioneer Cabins (Yellowstone NP)
Op dit moment zijn (bijna) alleen nog de Lake Lodge Pioneer Cabins te boeken voor september 2012.
Een prima optie lijkt mij overigens.
De vraag is: zijn de Lake Lodge Pioneer Cabins een goed uitgangspunt om geheel yellowstone te bereiken ?
Of is het beter van plek te verwisselen na 2 dagen. Wij hebben voor Yellowstone 4 nachten gepland.
Rob
Een prima optie lijkt mij overigens.
De vraag is: zijn de Lake Lodge Pioneer Cabins een goed uitgangspunt om geheel yellowstone te bereiken ?
Of is het beter van plek te verwisselen na 2 dagen. Wij hebben voor Yellowstone 4 nachten gepland.
Rob
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Lake Lodge Pioneer Cabins (Yellowstone NP)
Het kan natuurlijk wel, maar je zult regelmatig delen van de route door het park meerdere keren rijden.
Mooier is het om na bijvoorbeeld één of twee nachten op één plaats te zijn geweest, via de route door het park de volgende overnachting elders te doen.
Verblijf je in Lake, doe een volgende overnachting binnen het park bij Old Faithful of Mammoth Hot Springs.
Of buiten het park in West Yellowstone, Gardiner of Cooke City.
Wij hadden ons bezoek verdeeld als: 2 nachten in Cooke City, twee nachten in Lake en twee nachten in West Yellowstone. dat is ons prima bevallen.
De Pioneer Cabins zijn eenvoudig uitgerust, reken niet op luxe.
Kijk voor AllesAmerika beoordelingen op http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... k&staat=WY

Mooier is het om na bijvoorbeeld één of twee nachten op één plaats te zijn geweest, via de route door het park de volgende overnachting elders te doen.
Verblijf je in Lake, doe een volgende overnachting binnen het park bij Old Faithful of Mammoth Hot Springs.
Of buiten het park in West Yellowstone, Gardiner of Cooke City.
Wij hadden ons bezoek verdeeld als: 2 nachten in Cooke City, twee nachten in Lake en twee nachten in West Yellowstone. dat is ons prima bevallen.
De Pioneer Cabins zijn eenvoudig uitgerust, reken niet op luxe.
Kijk voor AllesAmerika beoordelingen op http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... k&staat=WY

Wie kan mij nog wat meer vertellen over de Lake Lodge Pioneer Cabins. Is het echt zo spartaans of is het gewoon sober.
Dat laatste vind ik niet erg. Ook vind ik het niet erg om een route 2x te rijden zodat we op een centrale plek kunnen blijven (= Lake Lodge Pioneer Cabins )
Graag jullie mening !
Rob
Dat laatste vind ik niet erg. Ook vind ik het niet erg om een route 2x te rijden zodat we op een centrale plek kunnen blijven (= Lake Lodge Pioneer Cabins )
Graag jullie mening !
Rob
-
FerryM
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Rob, zij zaten vorig jaar 4 overnachtingen in Lake, maar dan in zo'n western cabin.
Lake is een prima uitvalsbasis. Die pioneer cabins zagen er inderdaad sober uit, hebben ze niet van binnen bekeken.
Groet,
Ferry
http://home.kpn.nl/marqu042/USA2011/rei ... eiding.htm
Lake is een prima uitvalsbasis. Die pioneer cabins zagen er inderdaad sober uit, hebben ze niet van binnen bekeken.
Groet,
Ferry
http://home.kpn.nl/marqu042/USA2011/rei ... eiding.htm
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ken die cabins niet, maar de ligging is prima. Niet zo centraal als Canyon maar toch wel goed te doen. Wij hebben in 2004 2 nachten in Mammoth Hot Springs gecombineerd met 2 nachten bij Lake (niet bij de lodge, maar een cabin bij het hotel). Ik zou gewoon daar reserveren en eventueel eens kijken of er nog iets anders vrij komt. Een of 2 nachten bij Old Faithful is wel erg mooi, 's morgensvroeg en tegen de avond heb je het geiser basin bijna voor jezelf.
In september zijn er al accommodaties gesloten dus het zal wel lastig zijn om iets anders in het park te vinden. Voor de noordkant van het park is Cooke City mooi, zeker als je de Lamar Valley wilt bezoeken. Gardiner is ook prima als er niets in Mammoth Hot Springs vrij is.
Marianne
In september zijn er al accommodaties gesloten dus het zal wel lastig zijn om iets anders in het park te vinden. Voor de noordkant van het park is Cooke City mooi, zeker als je de Lamar Valley wilt bezoeken. Gardiner is ook prima als er niets in Mammoth Hot Springs vrij is.
Marianne
Wij hebben afgelopen juni in zo'n pioneer cabin geslapen en ondanks dat het vrij krap is, waren we toch tevreden over de cabin. Verwacht uiteraard geen grote luxe. Er zit een klein electrisch vuurtje in de cabin, wat behoorlijk snel de kamer opwarmt (het was 's nachts erg fris toen wij er waren)
Op dag 18 staat een foto van de binnenzijde en de buitenkant van de cabin.
Qua ligging vind ik het wel goed liggen, omdat je meestal toch de ganse loop rijdt. Als je de kans hebt kan je wel beter kiezen voor 2 + 2 nachten, in ons geval sliepen wij ook 2 nachten in Mammoth Hotsprings en deden vanuit daar de noordloop en vanuit Lake de zuidloop (3 overnachtingen waarvan 2 in de cabin en 1 in het Lake hotel)
Bart
Op dag 18 staat een foto van de binnenzijde en de buitenkant van de cabin.
Qua ligging vind ik het wel goed liggen, omdat je meestal toch de ganse loop rijdt. Als je de kans hebt kan je wel beter kiezen voor 2 + 2 nachten, in ons geval sliepen wij ook 2 nachten in Mammoth Hotsprings en deden vanuit daar de noordloop en vanuit Lake de zuidloop (3 overnachtingen waarvan 2 in de cabin en 1 in het Lake hotel)
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
Reny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Wij hebben hier gelogeerd in september 2006 en zouden die cabin N O O I T meer boeken!
Het is back to basic met een hoofdletter.
Kleine bedden met slechte matras, een soort van verwarming/boiler midden in de kamer die veel lawaai maakte.
We kwamen aan en belanden gelijk in een sneeuwstorm. Heel apart en absoluut niet vervelend maar.............de kamer was zo slecht geïsoleerd dat we een deken tegen de deur hebben gelegd om de cabin iets minder koud te maken.
Kortom, daar gaan we nooit meer.
De locatie is overigens prima, alhoewel ik er eerder voor zou kiezen iets centraler te gaan zitten (Canyon als daar nog plek is).
Mocht je toch in Lake willen/moeten overnachten kijk dan of je in de Frontier Cabins kunt logeren. Die zijn echt een stuk beter. (gele cabins).
Reny
Kleine bedden met slechte matras, een soort van verwarming/boiler midden in de kamer die veel lawaai maakte.
We kwamen aan en belanden gelijk in een sneeuwstorm. Heel apart en absoluut niet vervelend maar.............de kamer was zo slecht geïsoleerd dat we een deken tegen de deur hebben gelegd om de cabin iets minder koud te maken.
De locatie is overigens prima, alhoewel ik er eerder voor zou kiezen iets centraler te gaan zitten (Canyon als daar nog plek is).
Mocht je toch in Lake willen/moeten overnachten kijk dan of je in de Frontier Cabins kunt logeren. Die zijn echt een stuk beter. (gele cabins).
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
-
DanaLTT
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wij hebben hier afgelopen september overnacht, en het was voor ons echt een omschakeling.
Primitief,en erg smal/klein..
Maar toen we de eerste ochtend wakker werden, met een waterzonnetje en kou, en oog in oog stonden met een bizon was alles vergeten..
Wij sliepen hier 3nachten en vonden het een prima utvalsbasis.
À.s september wel voor een andere cabine gekozen, ik heb ook wel wat foto's als je interesse heb.
Zoals gezegd, het is behelpen..
Primitief,en erg smal/klein..
Maar toen we de eerste ochtend wakker werden, met een waterzonnetje en kou, en oog in oog stonden met een bizon was alles vergeten..
Wij sliepen hier 3nachten en vonden het een prima utvalsbasis.
À.s september wel voor een andere cabine gekozen, ik heb ook wel wat foto's als je interesse heb.
Zoals gezegd, het is behelpen..
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
-
Marky Mark
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik heb een zelfde ervaring. Ik was er vorig jaar juni. Het vroor 's nachts en de verwarming was stuk. Cabins zijn daarnaast ook nog eens slecht geïsoleerd (er was bijna een cm speling tussen de deur en de deurpost).Reny schreef:Wij hebben hier gelogeerd in september 2006 en zouden die cabin N O O I T meer boeken!
Reny
En verder is er daar op één of andere manier gefraudeerd met mijn creditcard, want toen ik thuis de afschriften ontvang zag ik dat een hoger bedrag in rekening was gebracht. Na e-mailcontact wisten ze mij te vertellen dat dit uitgaven waren die ik in het restaurant had gemaakt, maar daar had ik contant betaald. Gelukkig waren ze wel zo vriendelijk om die kosten te vergoeding + 50% van 1 overnachting.
Voor mij dus ook 1 keer en nooit weer.
We hadden 4 nachten in de pioneer cabins geboekt, maar zijn uiteindelijk na 3 nachten weggevlucht. Er is sinds de bouw volgens mij nooit meer iets aan gedaan, het interieur kan inmiddels in ieder geval als retro worden beoordeeld en het bed was ook heel klein. Een double voor twee personen is echt smal zeker voor Amerikaanse begrippen.
We waren er in augustus en het meer trekt veel muggen aan. Het was er echt vergeven van de muggen en vliegjes, dus lekker buiten zitten was er niet bij!
Van de zomer gaan we weer naar Yellowstone, maar heb nu een cabin gereserveerd bij Canyon village. Ook qua eetgelegenheden een betere keus naar onze mening en iets centraler...
We waren er in augustus en het meer trekt veel muggen aan. Het was er echt vergeven van de muggen en vliegjes, dus lekker buiten zitten was er niet bij!
Van de zomer gaan we weer naar Yellowstone, maar heb nu een cabin gereserveerd bij Canyon village. Ook qua eetgelegenheden een betere keus naar onze mening en iets centraler...
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
-
Jan & Wilma
- Amerikafan
Voor één nacht is een pioneer cabin te doen maar wij zaten er 3 nachten, terwijl het ook nog eens 's nachts vroor. De bedden waren inderdaad heel erg smal en lagen ook niet lekker. Van isolatie had men nog nooit gehoord en de inrichting was wel heel erg basic.
Kortom, de volgende keer gaan we toch maar voor een wat luxere cabin. Wij zaten in Canyon Village, heel centraal met een goede shop waar we 's morgens lekker konden opwarmen. Denk erom dat het in september al erg koud kan zijn. Wij hebben de eerste ochtend meteen een muts en handschoenen gekocht( hadden we uiteraard niet meegenomen)
Wilma.
Kortom, de volgende keer gaan we toch maar voor een wat luxere cabin. Wij zaten in Canyon Village, heel centraal met een goede shop waar we 's morgens lekker konden opwarmen. Denk erom dat het in september al erg koud kan zijn. Wij hebben de eerste ochtend meteen een muts en handschoenen gekocht( hadden we uiteraard niet meegenomen)
Wilma.
Wij hebben een beetje hetzelfde probleem. We hebben 3 nachten in YS kunnen boeken. De 4de nacht niet, daarom hebben we er een extra genomen in Grand Teton met de bedoeling voor 1 dag heen en weer te rijden. Ik check nu nog regelmatig de hotels in YS, soms zijn er kamers vrij die eerst niet vrij waren. Misschien is dat ook wel een idee voor jullie.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2105 Weergaves
-
Laatste bericht door Reny
-
- 1 Reacties