1 september vertrekken we al, dus het aftellen is echt begonnen! Ik kan bijna niet meer wachten!
We gaan oa Yellowstone np bezoeken, en dat is een wens die in vervulling gaat. Eindelijk komen we daar. De route staat al vast, hotels zijn geboekt.
Nu ben ik de puntjes op de i aan het zetten en heb ik een last-minute wijziging bedacht. Nadat we vanuit Jackson (Grand Teton) wegrijden, wilde ik eerst naar Vernal rijden zodat we langs Flamin Gorge komen. Maar nu heb ik me bedacht. We hebben dan namelijk vele dagen natuur er op zitten, dus ik weet zeker dat er dan behoefte is aan iets meer stad/winkels. Voordat we verder rijden naar Springdale/Zion NP en weer in de natuur komen.
Is er dus iemand met tips of ervaringen over een leuke plaats in de buurt van Salt Lake City. Ik zie oa Layton, Ogden, Sandy (maar nog veel meer). Ogden bijvoorbeeld schijnt hoog op de lijst van aantrekkelijke steden om te wonen te staan. Een TE grote stad vinden we beiden niet leuk, dus echt SLC in willen we niet. Liever een mooie suburb met liefst een fijne mall in de buurt van het hotel.
Dus: is er iemand met ervaringen of tips? Dat zou heel fijn zijn!
En hierbij dan ook de link naar het verslag wat ik dagelijks wil gaan bijhouden. We zouden het heel leuk vinden wanneer jullie meelezen!
www.jesseyellowstone.blogspot.com