Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Seattle - Bainbridge Island of Bremerton?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Seattle - Bainbridge Island of Bremerton?
Rick en ik gaan volgende donderdag voor een paar dagen naar Seattle. We willen dan graag een van de ferries nemen, want dat hebben we nog nooit gedaan. Wat is leuker, Bainbridge Island of Bremerton? Of is er nog een leukere keuze?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
rverhoog
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Seattle - Bainbridge Island of Bremerton?
Hallo Petra,Petra/VS schreef:Rick en ik gaan volgende donderdag voor een paar dagen naar Seattle. We willen dan graag een van de ferries nemen, want dat hebben we nog nooit gedaan. Wat is leuker, Bainbridge Island of Bremerton? Of is er nog een leukere keuze?
Leuk dat jullie daar naartoe gaan! Ik ben ook in dat gebied op dit moment.
Ik heb (nog) geen ervaring met de eilanden maar ik ga naar Widbey Island wat noordelijker ligt. De oversteek kun je maken bij Everett of Port Townsend.
Vanuit Port Townsend kun je mooi Olympia National Park bezoeken waar overigens twee hele mooie American Byways zijn.
Ik ben nu in Waterton lakes NP en ga via Yellowstone, Boise, Oregon richting Seattle.
Heel veel plezier op jullie trip en de groeten aan iedereen. Ik was bij jullie een aantal jaren geleden.
Groetjes,
Ronald
www.usa-reizen.com
Bekijk LIVE reisverslag op www.usa-reizen.com vanaf 29 augustus 2011 !!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Ronald,
Bedankt voor je antwoord! Ik herinner me jou nog, hoor
. We zullen enkel de 16e tot de 18e in Seattle zijn, dus veel tijd om rond te reizen hebben we niet, vandaar, dat ik een ferry vanuit de stad zocht. We zijn een aantal jaren geleden daar wel uitgebreid op vakantie geweest, een prachtig gebied, ik hoop, dat je ervan geniet.
Bedankt voor je antwoord! Ik herinner me jou nog, hoor
-
rverhoog
- Amerikafan
- Contacteer:
Petra, kijk hier eens voor de ferries en prijzen: http://www.wsdot.wa.gov/ferries/fares/
Ik wens jullie ook heel veel plezier daar!
Groetjes,
Ronald

Ik wens jullie ook heel veel plezier daar!
Groetjes,
Ronald
Bekijk LIVE reisverslag op www.usa-reizen.com vanaf 29 augustus 2011 !!
De ferry naar Bainbridge duurt ongeveer 25 minuten,De ferry naar Bremerton ongeveer een uur.
Ik vind Bainbridge leuker dan Bremerton.
De ferry terminal in Bainbridge is vlak bij de downtown area, je kan het gewoon lopen.
Leave de car in Seattle, daar is een parkeerplaats naast de terminal.
De ouders van mijn schoonzoon wonen op Bainbridge.
Ik vind Bainbridge leuker dan Bremerton.
De ferry terminal in Bainbridge is vlak bij de downtown area, je kan het gewoon lopen.
Leave de car in Seattle, daar is een parkeerplaats naast de terminal.
De ouders van mijn schoonzoon wonen op Bainbridge.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bedankt, Marcus! Bainbridge zal het wel worden, dan. Nog een idee voor een leuk restaurant om te lunchen of dineren?
zou ook voor Bainbridge gaan.
Ik heb ook wel weer eens zin om die kant op te gaan. Mocht altijd graag de markt op in Seattle. Daar was , toen, ook een winkel met een aantal NL producten en kon ik eens DE koffie kopen en had toen maar wat graag de Libelle gekocht in de winkel daar tegenover. maar ja, dat ging niet. Als militair gezin hadden we te weinig salaris om wat extra dingen te kunnen doen die we nu wel zouden kunnen doen.
Veel plezier!
Ik heb ook wel weer eens zin om die kant op te gaan. Mocht altijd graag de markt op in Seattle. Daar was , toen, ook een winkel met een aantal NL producten en kon ik eens DE koffie kopen en had toen maar wat graag de Libelle gekocht in de winkel daar tegenover. maar ja, dat ging niet. Als militair gezin hadden we te weinig salaris om wat extra dingen te kunnen doen die we nu wel zouden kunnen doen.
Veel plezier!
rijocaer
Een leuk restaurant is Doc,s Marina Grill.
Food is ok ,daar is een groot deck overlooking the marina.
Het heeft een nice uitzicht op Eagle Harbor.
Food is ok ,daar is een groot deck overlooking the marina.
Het heeft een nice uitzicht op Eagle Harbor.
-
yvonne m
- Amerikafan
- Partner van: Richard
- Aantal x V.S. bezocht: 6
hallo Petra,
wij zaten bij Bremerton op een camping (zie www.richyvo.reismee.nl) en gingen met de boot naar Seattle. Je komt zo wel mooi seattel binnen varen maar in bremerton is verder niet veel. wel ligt er een oude distoyer die het bezoekn zeker waard is maar wat je daar de rest van de dag moet doen?? ik zou het niet weten.
groetjes yvonne en een fijne vakantie
daar!
wij zaten bij Bremerton op een camping (zie www.richyvo.reismee.nl) en gingen met de boot naar Seattle. Je komt zo wel mooi seattel binnen varen maar in bremerton is verder niet veel. wel ligt er een oude distoyer die het bezoekn zeker waard is maar wat je daar de rest van de dag moet doen?? ik zou het niet weten.
groetjes yvonne en een fijne vakantie
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bedankt voor alle informatie, het restaurant staat genoteerd.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Veel plezier in Seattle donderdag!
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
clo
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hallo Petra,
Ik weet niet of je dit nog leest voor jouw vertrek maar wij hebben deze zomer de ferry genomen van Bainbridge Island naar Seattle. Wat héél leuk is dat je een prachtig zicht hebt op de skyline van Seattle die steeds dichter bij komt. jammer genoeg was het bewolkt maar we hadden gelukkig voor de rest van ons verblijf in Seattle mooi zonnig weer. De overzet kostte ons 14.88$ ( enkel auto + bestuurder moeten betalen).
Wij hebben s' avonds gegeten in de Crab Pot at Fisherman's Warf. Je kan er verschillende seafood platters krijgen met o.a. estoomde crab , mussels, clambs, schrimps enz...
dit alles wordt gewoon uitgestort op je tafel en smullen maar. Héél lekker. Wij betaalde 70 $ (all in eten, drank tax, tip)
Nog veel plezier in Seattle; ik heb nu al zin om terug te gaan en het is nauwelijks een maand geleden naar niet getreurd we zitten al te broeden op onze volgende trip naar de States
Ik weet niet of je dit nog leest voor jouw vertrek maar wij hebben deze zomer de ferry genomen van Bainbridge Island naar Seattle. Wat héél leuk is dat je een prachtig zicht hebt op de skyline van Seattle die steeds dichter bij komt. jammer genoeg was het bewolkt maar we hadden gelukkig voor de rest van ons verblijf in Seattle mooi zonnig weer. De overzet kostte ons 14.88$ ( enkel auto + bestuurder moeten betalen).
Wij hebben s' avonds gegeten in de Crab Pot at Fisherman's Warf. Je kan er verschillende seafood platters krijgen met o.a. estoomde crab , mussels, clambs, schrimps enz...
dit alles wordt gewoon uitgestort op je tafel en smullen maar. Héél lekker. Wij betaalde 70 $ (all in eten, drank tax, tip)
Nog veel plezier in Seattle; ik heb nu al zin om terug te gaan en het is nauwelijks een maand geleden naar niet getreurd we zitten al te broeden op onze volgende trip naar de States
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Clo,
Bedankt voor je berichtje, ik lees het nu pas
, maar heb zowel de skyline, als de crab pot gezien (maar bij Ivar's gegeten).
Het verslag van de ene volle dag Seattle, die we hadden, kun je hier lezen.
Bedankt voor je berichtje, ik lees het nu pas
Het verslag van de ene volle dag Seattle, die we hadden, kun je hier lezen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 11081 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 10 Reacties