Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Spokane
Spokane
In augustus o.a. zo'n 2 weken bij kennissen vlakbij Spokane (Chattaroy); ze willen weten wat ik wil zien in de omgeving?
Wie is er geweest of woont er dicht in de buurt en heeft tips over wat ik niet mag missen?
Wie is er geweest of woont er dicht in de buurt en heeft tips over wat ik niet mag missen?
Re: Spokane
In Spokane is niet echt veel bijzonders,buiten de Spokane Valley mall hahaha,maar ik zou lekker door WA state gaan reizen als ik jou was,naar Mount Rainier,Seattle,the Rainforrest,en zo zijn er in WA nog veel meer mooie dingen te bezichtigen.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ten zuiden van Spokane vind je de Palouse Hills, je kunt er de Palouse Scenic Byway rijden. Wij waren in de Palouse Hills in september 2008, toen was het landschap heel geel (landbouw), in juni is het landschap er heel groen. Het is een prachtige omgeving om doorheen te rijden vonden wij, je komt er echt door schattige plaatsjes en landbouwdorpjes. Ook een bezoekje aan Palouse Falls is wel de moeite waard.
Hieronder zie je enkele van onze foto's, alle foto's kun je hier bekijken.

Hieronder zie je enkele van onze foto's, alle foto's kun je hier bekijken.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
ik heb zelf geen auto ter beschikking en om hen nu te vragen om naar seattle te rijden, 10 uren heen en terug!kraaltje schreef:In Spokane is niet echt veel bijzonders,buiten de Spokane Valley mall hahaha,maar ik zou lekker door WA state gaan reizen als ik jou was,naar Mount Rainier,Seattle,the Rainforrest,en zo zijn er in WA nog veel meer mooie dingen te bezichtigen.

ik bedoel bezienswaardigheden in de buurt, die geschikt zijn voor een dagtrip.
maar bedankt voor de tips, wie weet wat we nog gaan doen.....
@jacqueline; wat een mooie sfeervolle foto's!
hoop dat we hiervan in ieder geval wat zullen meepikken. ik ga de links op de genoemde site zeker bekijken.
Bedankt!
hoop dat we hiervan in ieder geval wat zullen meepikken. ik ga de links op de genoemde site zeker bekijken.
Bedankt!
Beetje oostwaarts ligt Coeur D'Alene en noordwaarts van daar ligt Sandpoint. Beide plaatsen liggen in Idaho, langs mooie meren in de bergen. In Post Falls zijn er outlet winkels maar die liggen er tegenwoordig maar zielig bij, een groot deel van de winkels waren gesloten de laatste keer dat wij er waren (2008 denk ik)
http://UtahBelg.blogspot.com: Blog van een Belg in Utah
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum