Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis tamboekoi: yellowstone ,glacier en seattle in 3 weken
Reis tamboekoi: yellowstone ,glacier en seattle in 3 weken
hallo allemaal
wij gaan mischien volgend jaar weer terug naar west amerika
nu is mijn vraag aan jullie
is het te doen om in salt lake city te landen dan yellowstone en glacier te verkennen
en dan een paar dagen in de buurt van seattle en van daar uit weer opstijgen naar brussel
dit in 3 weken en 2 dagen flink rijden vinden wij niet erg auto rijden is een hobby
maar is dit te doen.....................
weet iemand dit Gr chris :dance:
wij gaan mischien volgend jaar weer terug naar west amerika
nu is mijn vraag aan jullie
is het te doen om in salt lake city te landen dan yellowstone en glacier te verkennen
en dan een paar dagen in de buurt van seattle en van daar uit weer opstijgen naar brussel
dit in 3 weken en 2 dagen flink rijden vinden wij niet erg auto rijden is een hobby
maar is dit te doen.....................
weet iemand dit Gr chris :dance:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: is dit te doen yellowstone ,glacier en seattle in 3 weken
Ja hoor dat is prima te doen.
is dit ook te doen voor landen in denver
want ik zie dat je naar denver minder stops hebt
dus denver yellowstone glacier seattle (lime kill san juan)
in 3 weken
hoop van jullie te horen Gr chris
want ik zie dat je naar denver minder stops hebt
dus denver yellowstone glacier seattle (lime kill san juan)
in 3 weken
hoop van jullie te horen Gr chris
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Dan is het natuurlijk een stukje verder.
Met een extra tussenstop verlies je een paar uur. Als je vanaf Denver wilt reizen kost het je veel meer uren. Bovendien betaal je veel meer drop-off kosten voor je auto volgens mij.
Maar het is wel te doen, het hangt er helemaal vanaf wat je allemaal wilt zien, hoelang je in de parken wilt blijven en welke route je precies wilt rijden.
Neem eens een kijkje op ons reisverslag wij hebben vorig jaar o.a. van Glacier via Yellowstone en Grand Teton naar Vancouver gereden.
Misschien kun je er wat ideëen uit halen.
Marjon
Met een extra tussenstop verlies je een paar uur. Als je vanaf Denver wilt reizen kost het je veel meer uren. Bovendien betaal je veel meer drop-off kosten voor je auto volgens mij.
Maar het is wel te doen, het hangt er helemaal vanaf wat je allemaal wilt zien, hoelang je in de parken wilt blijven en welke route je precies wilt rijden.
Neem eens een kijkje op ons reisverslag wij hebben vorig jaar o.a. van Glacier via Yellowstone en Grand Teton naar Vancouver gereden.
Misschien kun je er wat ideëen uit halen.
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Qua afstand is het prima te doen, maar zoals Marjon zegt is het afhankelijk van wat je allemaal wilt bekijken onderweg.
Scrhijf eens een route uit,van dag tot dag. Je kunt met bijvoorbeeld googlemaps zien wat de afstanden en reistijden zijn. Dan zie je meteen hoeveel ruimte je hebt om ergens langer te blijven.
Marianne
Scrhijf eens een route uit,van dag tot dag. Je kunt met bijvoorbeeld googlemaps zien wat de afstanden en reistijden zijn. Dan zie je meteen hoeveel ruimte je hebt om ergens langer te blijven.
Marianne
Moet prima lukken. Je zou zelfs nog een stuk Canada mee kunnen nemen.
Bijvoorbeeld Vancouver & Vancouver Island of Banff-Yoho-Jasper.
Maar goed het ligt een inderdaad een beetje aan wat je wel en niet wilt zien.
Het is altijd keuzes maken.
Bijvoorbeeld Vancouver & Vancouver Island of Banff-Yoho-Jasper.
Maar goed het ligt een inderdaad een beetje aan wat je wel en niet wilt zien.
Het is altijd keuzes maken.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Moet goed te doen zijn. Wij zijn vorig jaar in 19 dagen van Seattle naar Las Vegas gereden. We deden dat op ons gemak met o.a drie overnachtingen bij Glacier NP en drie in Yellowstone NP.
Het is volgens mij ook mogelijk Denver - RMNP - South Dakota - Cody - Yellowstone NP - Glacier NP - ( evt Mount Rainier NP) - Seattle in drie weken te doen.
De drop off kosten voor de auto zijn bij National altijd $ 250 + taxes. Vertrekken uit Salt Lake City of Denver hoeft daarvoor dus geen verschil te maken.
Ik zou inderdaad eens een route uitschrijven. Dan wordt veel duidelijk.
Veel plezier en succes bij de voorbereiding.
Het is volgens mij ook mogelijk Denver - RMNP - South Dakota - Cody - Yellowstone NP - Glacier NP - ( evt Mount Rainier NP) - Seattle in drie weken te doen.
De drop off kosten voor de auto zijn bij National altijd $ 250 + taxes. Vertrekken uit Salt Lake City of Denver hoeft daarvoor dus geen verschil te maken.
Ik zou inderdaad eens een route uitschrijven. Dan wordt veel duidelijk.
Veel plezier en succes bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Re: Reis tamboekoi: yellowstone ,glacier en seattle in 3 weken
dank jullie wel allemaal
erg fijn jullie antwoorden kan ik weer lekker verder mee mensen bedankt op naar de volgende vraag
Gr chris
erg fijn jullie antwoorden kan ik weer lekker verder mee mensen bedankt op naar de volgende vraag
Gr chris
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3228 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-