Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Seattle naar Vancouver -> ferry of over land???
-
- Amerikafan
Seattle naar Vancouver -> ferry of over land???
deze zomer gaan wij weer naar Amerika / Canada. We starten in Seattle en gaan dan naar Vancouver. Hoe kunnen wij het beste van Seattle naar Vancouver reizen? Over land of met de ferry?
Duurt het lang bij de grens als je met de auto gaat?
Moet je de ferry van tevoren reserveren hoe lang duurt dat?
WAt is de beste optie?
Bedankt voor de reacties!
Duurt het lang bij de grens als je met de auto gaat?
Moet je de ferry van tevoren reserveren hoe lang duurt dat?
WAt is de beste optie?
Bedankt voor de reacties!
There are 10 types of people in the world:
Those who understand binary, and those who don't...
** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
Those who understand binary, and those who don't...
** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
Re: Seattle naar Vancouver -> ferry of over land???
Jij hebt geen optie.
Daar zijn geen ferries van Seattle naar Vancouver.
Ik ben verleden jaar in September van Seattle naar Vancouver gegaan.
Het duurde ongeveer 10 minuten wachten bij de grens per auto.
Daar zijn geen ferries van Seattle naar Vancouver.
Ik ben verleden jaar in September van Seattle naar Vancouver gegaan.
Het duurde ongeveer 10 minuten wachten bij de grens per auto.
- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar heel lang moeten wachten bij de grens toen we van Seattle naar Vancouver gingen. Dit was begin juli. Wij zijn toen over de 5 naar Vancouver gegaan en hebben onderweg nog de toer bij Boeing in Everett gedaan. Het leek ons toen ook mooi om met een omweg over Whidbey Island te rijden, maar dat hebben we uiteindelijk niet gedaan om meer tijd in Vancouver te hebben.
Karin
Karin
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt behoorlijk geluk gehad dan. Het hangt natuurlijk af van de dag en het tijdstip, maar de grensovergang kan behoorlijk lang duren, zeker wanneer je de V.S. weer in wilt. Houd daar terdege rekening mee.marcuscj schreef:Het duurde ongeveer 10 minuten wachten bij de grens per auto.
Als je trouwens even van I-5 af wilt, dan is Chuckanut Drive (HW 11, tussen Burlington en Bellingham) de moeite waard.
Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
We hebben de grens een paar jaar terug overschreden bij Sumas en dat ging in elk geval vlotter dan op de meeste vliegvelden. Meer dan een uurtje is het niet geweest.
Verslagen vanuit onze reizen op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
Hoi,
de V.S. uit gaat een stuk vlotter dan er weer in, is mijn ervaring. Wij zijn boven Lynden (vreselijk kitscherig Nederlands ingericht, haha) de grens over gegaan en dat ging echt super snel. Binnen 10 minuten waren we er door.
Veel plezier! Skanda
de V.S. uit gaat een stuk vlotter dan er weer in, is mijn ervaring. Wij zijn boven Lynden (vreselijk kitscherig Nederlands ingericht, haha) de grens over gegaan en dat ging echt super snel. Binnen 10 minuten waren we er door.
Veel plezier! Skanda
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht