Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is de beste plek om het rainforrest van olympic

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Wat is de beste plek om het rainforrest van olympic

Bericht door RoyBergen »

Ik ga een dag voorbij aan het olympic national park in juni, wil graag een wandeling maken in het zogenoemde rainforrest, waar is de beste plek om dit te doen, ik denk aan een uurtje ontspannende wandeling.
Ik verblijf de dag ervoor in seaside oregon, en ik heb daarna een hotel geboekt in port townsend voor twee dagen...
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Wat is de beste plek om het rainforrest van olympic

Bericht door Bert&Hanny »

Een leuke wandeling kun je maken bij het Hoh Rain Forest visitor center. De ingang naar het Hoh Rain Forest is ongeveer 20 km ten zuiden van Forks. Zie ook ons reisverslag.

Hanny
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

dank je, ik zal dit eens even opzoeken in mn michelin autorouteboek....
groeten
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Bert&Hanny schreef:Een leuke wandeling kun je maken bij het Hoh Rain Forest visitor center. De ingang naar het Hoh Rain Forest is ongeveer 20 km ten zuiden van Forks. Zie ook ons reisverslag.

Hanny
Kan ik bevestigen, er zijn verschillende redelijk korte trails in de buurt van het Visitorcenter uitgezet.
Zie ons verslag van 2006
Rob
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ook wij hebben daar gelopen. Wij hebben er de Hall of Moses Trail gelopen. Dit is een korte wandeling waar je goed kunt zien hoe groen en overdadig hier alles begroeid is. Er valt hier jaarlijks zo'n 400 centimeter water en het is daarmee de natste plek van de Verenigde Staten. Alleen in de zomer is het er meestal droog en zonnig. Het gevolg is dat de mossen die hier overal aan de takken hangen er dan als uitgedroogde lappen er uit zien. Ook groeien er grote varens en er zijn bomen te zien die bovenop de restanten van andere bomen groeien.

Martin
enthusiast
Amerikafan

Bericht door enthusiast »

Hoi,

Afgelopen najaar heb ik overnacht bij Sol dus Hot springs (met tent). Daar hebben we een prachtige wandeling gemaakt naar de Sol duc Falls en terug over Lovers lane (dat zo genoemd is vanwege de parende forellen, haha). Deze wandeling is simpel en gevarieerd. Je ziet veel van het regenwoud (en je benen worden ook kletsnat van alle takken en varens, wel een langs broek aan i.v.m. teken) en de waterval is echt prachtig. Aan het einde van de wandeling kun je dan nog lekker weken in de Hot springs (niet gratis).

Groetjes, Skanda
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer