Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis paulr: Alaska juni/juli 2025.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
MariskaUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis paulr: Alaska juni/juli 2025.

Bericht door MariskaUSA »

@paulr Is Mc Carthy slecht bereikbaar met auto / camper? Ik las ergens dat de wegen grind bevatten maar volgens mij niet zodanig dat je niet normaal kunt rijden.
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

Er is denk ik veel info te vinden over deze weg. Je mag er niet op met een huurauto als je die gaat huren bij de gekende maatschappijen (Alamo, hertz, etc). Dat geldt ook voor camperverhuurders. Wel kun je een flinke auto of camper huren bij lokale verhuurders in Alaska. De kosten kunnen fors zijn. De shuttle (busje) is een alternatief. Of met een vliegtuigje. Een afweging maak je op basis comfort, tijd, avontuur en budget. Er zijn voldoende mensen die m wel rijden….
HildeV
Amerikafan

Bericht door HildeV »

Wij hebben zelf gereden maar mochten dit ook met onze Wrangler Jeep gehuurd bij 4x4 Rentals. Het ergste stuk blijft het"geasfalteerd" stuk waar vaak diepe putten in lagen. De eigenlijke dirtroad viel -als je voorzichtig rijdt- best mee. Ook al was het eerste stuk blijkbaar nauwelijks een week voor we er waren gedeeltelijke weggespoeld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer