Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Yellowstone volgeboekt wat nu?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
GuidoWater
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Yellowstone volgeboekt wat nu?

Bericht door GuidoWater »

Wow wat een hoop informatie! We hebben nog helemaal niks geboekt en kunnen dus alle kanten op maar het idee wat om een vlucht te zoeken op 17 september en dan dus 16 dagen uit en thuis vanuit Denver.

Ik dacht de eerst 4 a 5 dagen badlands np en omgeving bij mt Rushmore en de rest voor Yellowstone en grand Teton. Ik heb wel gekeken bij de cabine trouwens alleen die waren ook allemaal vol.

Buiten het park misschien wel een goede optie. Zijn er ook goede accomodaties die wat meer buiten een staf liggen in groene omgeving? Wij denken voor Yellowstone aan ongeveer 100 dollar per nacht. Merk dat dat in het park zelf al een uitdaging Is.

Bedankt alvast voor de reacties
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Volgens mij is dat in West Yellowstone ook een uitdaging voor die prijs. Maar je kunt eens gaan zoeken natuurlijk.
In het park zelf kun je toch voor iets meer dan 100 diollar wel iets vinden, dus check regelmatig.

Marianne
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ik sliep vorig jaar jn september in de Brandin' Iron Inn, volgeens mij onder de 100.
Groetjes,
Daniel
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik sliep in 2013 voor $90 in de Best Western Desert Inn in West Yellowstone, maar ik vrees dat die prijs inmiddels niet meer gehanteerd wordt. Voor $117 sliep ik in de Yellowstone Gateway Inn in Gardiner, dat was geen hotelkamer, maar een heel appartement.
Lennartc
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Lennartc »

Mei 15 geslapen in het lake hotel á 186$ per nacht en in het mammoth hotel met shared bathroom á 95$ voor 1 nacht.
09 - NYC
10 - NYC, Washington, Miami
11 - Miami
12 - Roadtrip Californië, Utah, Nevada, Arizona
15 - Denver - Seattle
17 - Kauai - Big Island - NYC
18 - Florida
20 - Roadtrip New England
gera_r
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door gera_r »

Probeer Hadley's Motel in West Yellowstone. Vorig jaar heb ik daar een paar weken voor aankomst in het hoogseizoen nog kunnen boeken. http://www.hadleysmotel.com/index.html . Afhankelijk van het soort kamer/cabin dat je kiest, zeer betaalbaar. En volgens mij in september volop mogelijkheden.
Ook betaalbaar en heel persoonlijk vond ik Gardiner Guesthouse B&B in Gardiner. Maar vanwege de veel kleinere opzet, natuurlijk wat beperkter in beschikbaarheid. Ik zag dat er toch nog wat data vrij zijn in september...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer