Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis aniko: Eerste opzet rondreis Seattle-Seattle: shoot!! te doen? wat missen jullie?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
jetusa
Amerikakenner

Re: Reis aniko: Eerste opzet rondreis Seattle-Seattle: shoot!! te doen? wat missen jullie?

Bericht door jetusa »

Dat hadden wij met Olympic. Vanaf VI konden we 'm mooi zien, eenmaal daar, niets meer van gezien, hing een rookgordijn van de wild fires omheen.
Jammer maar bij Olympic gaat het toch niet zo zeer om Olympic, met de kust en het rainforest heb je eigenlijk niet eens door dat die berg er ook nog is.
Bij iets als Mt Hood of Mt Rainier heb je er meer last van als je die niet ziet.
aniko
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis aniko: Eerste opzet rondreis Seattle-Seattle: shoot!! te doen? wat missen jullie?

Bericht door aniko »

Wauw Jetusa wat een uitgebreide reactie. Tot nu toe zijn we niet van plan om naar de Boeing fabriek te gaan. We komen op zaterdag in de middag aan in Seattle en hebben dan nu de zondag gepland voor Seattle (ga ook nog contact opnemen met een kennis die daar woont). Dan willen we maandag met de ferry via Bainbridge island naar Port Angeles. Naar mijn idee moeten we dan toch nog tijd hebben om Hurricane Ridge te bezoeken.
Ik heb inderdaad de route al iets aangepast. Wou niet in Forks maar bij Quinault Lake overnachten en dan de volgende dag gebruiken om naar Astoria te rijden kunnen we ook mooi cape disappointment state park meepakken (bedankt voor de tip Hinko). Dan hebben we daarna twee dagen voor de kust.
Ik wil Portland niet overslaan maar maak er wellicht 1 dag van. Ben nu aan het bekijken om misschien bij Joseph nog een overnachting te doen.
Heb al veel verslagen gelezen (uiteraard ook die van Hinko) en schrijf steeds alles op wat ik ook wel wil zien, maar we zullen toch nog wel wat keuzes moeten maken ben ik bang. Ga al je tips en kaartjes binnenkort eens rustig bekijken. Na de feestdagen heb ik daarvoor tijd genoeg! Zal vast nog wel vragen hebben voor jullie maar tot nu toe ben ik al superblij met al jullie suggesties etc. Wordt vervolgd....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer