Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Toetjero (2017): rondje Denver en New York, tieners, camper.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis Toetjero (2017): rondje Denver en New York, tieners, camper.
Idem tussen mammoth en Gardiner, daar kan je ook zwemmen
Een poos niks gepost, maar er wel mee bezig geweest met in mijn hoofd en met het gezin:
Plannen zijn nu:
01vr A'dam - NY
02za NY
03zo NY
04ma NY
05di b.v.k.namiddag- avond NY- Denver
06wo Denver - camper ophalen - indien we rond 14.00 uur wegkunnen Scottbluff anders Cheyenne
07do Cheyenne- Scottbluff- Carhenge- Interior
08 vr Interior- Badlands- Wall- Custer
09 za Custer- Wild Loop- Iron Mountain - Mountrush- misschien nog Silver Lake- Custer
10 zo Custer- Wind Cave(grotten)- Devils Tower - Daar de campground
11 ma Devils Tower - Cody
12 di Cody - Beertooth- Cooke City
13 wo Cooke City- Yellowstone- Canyon
14 do Yellowstone Canyon - Madison
15 vr Yellowstone Madison
16 za Yellowstone Madison - West- Yellowstone
17 zo West- Yellowstone - Grand Village
18 ma Grand Village - Grand Teton- Colter Bay
19 di Grand Teton
20 wo Grand Teton - Bear Lake
21 do Bear Lake- Park City - SLC
22 vr SLC
23 za SLC- Dinosaurpark- Vernal- Hayden
24 zo Hayden - Grand Lake
25 ma Grand Lake - RMNNP
26 di RMNP
27 wo RMNP- Boulder- Nederland - Denver
28 do Denver- water of pretpark of stad
29 vr Denver- camper inl. huis
30 za thuis
Twijfel is nog steeds om de stop Bear Lake te schrappen, maar dan is het een rit van ruim 5 uur naar Park City, outlet is belangrijk voor onze tieners, en dan nog een uurtje naar SLC of toch nog een dag in Custer en omgeving inlassen, omdat ik twijfel of dag 8 en 9 haalbaar zijn.
Dag 11 en 23 zijn dagen van iets meer dan 300 mijl, 6 uur camperrijden zonder stops, maar moet wel te doen zijn met een paar leuke stops tussendoor, of niet?
note mod: op aanvraag titel aangepast naar 2017
Plannen zijn nu:
01vr A'dam - NY
02za NY
03zo NY
04ma NY
05di b.v.k.namiddag- avond NY- Denver
06wo Denver - camper ophalen - indien we rond 14.00 uur wegkunnen Scottbluff anders Cheyenne
07do Cheyenne- Scottbluff- Carhenge- Interior
08 vr Interior- Badlands- Wall- Custer
09 za Custer- Wild Loop- Iron Mountain - Mountrush- misschien nog Silver Lake- Custer
10 zo Custer- Wind Cave(grotten)- Devils Tower - Daar de campground
11 ma Devils Tower - Cody
12 di Cody - Beertooth- Cooke City
13 wo Cooke City- Yellowstone- Canyon
14 do Yellowstone Canyon - Madison
15 vr Yellowstone Madison
16 za Yellowstone Madison - West- Yellowstone
17 zo West- Yellowstone - Grand Village
18 ma Grand Village - Grand Teton- Colter Bay
19 di Grand Teton
20 wo Grand Teton - Bear Lake
21 do Bear Lake- Park City - SLC
22 vr SLC
23 za SLC- Dinosaurpark- Vernal- Hayden
24 zo Hayden - Grand Lake
25 ma Grand Lake - RMNNP
26 di RMNP
27 wo RMNP- Boulder- Nederland - Denver
28 do Denver- water of pretpark of stad
29 vr Denver- camper inl. huis
30 za thuis
Twijfel is nog steeds om de stop Bear Lake te schrappen, maar dan is het een rit van ruim 5 uur naar Park City, outlet is belangrijk voor onze tieners, en dan nog een uurtje naar SLC of toch nog een dag in Custer en omgeving inlassen, omdat ik twijfel of dag 8 en 9 haalbaar zijn.
Dag 11 en 23 zijn dagen van iets meer dan 300 mijl, 6 uur camperrijden zonder stops, maar moet wel te doen zijn met een paar leuke stops tussendoor, of niet?
note mod: op aanvraag titel aangepast naar 2017
Laatst gewijzigd door toetjero op 22 apr 2016, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dag 8 en 9, 11 en 12 kan je veel doen hoor. En evt kan je dag 10 ook nog wel iets hiervan meepakken voor je naar Devils Tower gaat om de dagen ervoor wat te ontzien.
Ik denk alleen dat dag 23 niet helemaal kan als ik eerlijk ben. Zeker als je het behalve de quarry (hooguit uurtje) ook het Canyon deel van Dinosaur NM mee wilt pakken is Hayden denk ik te ver doorrijden. Als je in de buurt van Dinosaur blijft is het de dag erna weer een langere rit naar Grand Lake, maar misschien kan je daar ter plekke nog naar kijken. Ik vond Dinosaur NM het canyon deel vooral achterin rond echo canyon en harpers corner heel mooi, maar met je camper kan je daar alleen de viewpoints doen. Maar dat is dus wel 100km op en neer in dat deel van dinosaur nm.
Ik denk alleen dat dag 23 niet helemaal kan als ik eerlijk ben. Zeker als je het behalve de quarry (hooguit uurtje) ook het Canyon deel van Dinosaur NM mee wilt pakken is Hayden denk ik te ver doorrijden. Als je in de buurt van Dinosaur blijft is het de dag erna weer een langere rit naar Grand Lake, maar misschien kan je daar ter plekke nog naar kijken. Ik vond Dinosaur NM het canyon deel vooral achterin rond echo canyon en harpers corner heel mooi, maar met je camper kan je daar alleen de viewpoints doen. Maar dat is dus wel 100km op en neer in dat deel van dinosaur nm.
PSVWally@ Bedankt voor je reactie.
Ik denk dat we bij Dinosaurmomument beperken tot Quarry. Ik ben bang dat de tieners tegen die tijd een beetje 'natuur-moe' zijn.
Fijn dat de andere dagen wel haalbaar zijn.
Ik denk dat we bij Dinosaurmomument beperken tot Quarry. Ik ben bang dat de tieners tegen die tijd een beetje 'natuur-moe' zijn.
Fijn dat de andere dagen wel haalbaar zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 89 Reacties
- 19260 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 187 Reacties