Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Hilbillie: tips voor rondje Denver 26 campernachten

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Hilbillie: tips voor rondje Denver 26 campernachten

Bericht door Martin & Marianne »

Leuk, zo'n terugkoppeling! Jullie hebben een geweldige reis gehad zo te lezen.
Hilbillie schreef: Er zijn veel routesuggesties vooral op auto's gericht.
Dat is toch niet zo dacht ik; er wordt met het geven van advies altijd rekening gehouden met het rijden met een camper. Alle afstanden in jullie route waren volgens mij goed te doen met een camper. Ik denk dat de afstanden die je per dag wilt afleggen meer persoonlijk bepaald zijn.
Hilbillie schreef:Yellowstone en RMNP zijn niet overal RV bereikbaar, daar kom je pas ter plekke achter.
Ik zou zo gauw niet weten wat je in Yellowstone niet met de camper zou kunnen doen. Misschien even goed om te vermelden waar je problemen had?

Marianne
Hilbillie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Hilbillie »

Om het nog even af te maken....

Hoeveel je wil rijden is inderdaad een kwestie van smaak. Ik schat zo in dat naarmate de leeftijd stijgt je ook meer van rijden geniet, kids vinden dat ook leuk....maar niet dag in dag uit lange afstanden.

Op de plattegrond van Yellowstone en RMnp staan een paar parallelwegen aan de hoofdroute. Deze zijn niet allemaal toegankelijk voor RVs. Ik weet de namen niet meer allemaal. Ik dacht in Yellowstone fireholecanyon. Ook bij boiled river mag je niet met de RV parkereen en de berm is tricky met een rental RV. Dit staat niet aangegeven op de parkinfo.

Veel plezier amerikagangers, wij gaan de komende jaren camperen in Europa

marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Denver vonden wij een afknapper, we zaten er helaas 2 nachten. Het avondleven is leuk, maar meer dan een paar straten is het niet, buiten die straten was het heel anders. het centrum is erg clean en daar buiten is het smoezelig. Veel zwervende drugsgebruikers, door de legalisering?
Ieder zijn ding natuurlijk. Ik vond de gebruikers ook erg aanwezig rond het State Capitol.
Toch vond ik Denver juist wel erg leuk. Rond Lodo vooral. De mall (16thstreet dacht ik) vond ik ook niet zo bijzonder. Maar ik vond het park bij de Dierentuin en het gebied rond het honkbalstadion juist wel erg leuk. Ook rondom Denver, vooral richting Golden en Red Rocks Park/Morrison vond ik het juist erg mooi. Het stuk richting Boulder had ik dan weer geen tijd voor.
Het 'probleem' (zover het een probleem is) van de Amerikaanse steden vind ik dat het soms niet helemaal duidelijk is dat zaken juist buiten de steden liggen. Om een voorbeeld te geven, Silicon Valley ligt niet in San Francisco en Disneyland LA ligt niet in LA...

Een voorbeeld van een weg die niet met een camper mag worden gereden in Yellowstone is de blacktail plateau drive tussen Madison en tower-roosevelt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer