Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Marieke en Richard: noord-westen zomer 2015
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Reis Marieke en Richard: noord-westen zomer 2015
@Marianne
Het was ook super leuk.
Voorheen al enkele keren in Springdale overnacht. Daar was niets mis mee, maar bij Zion Lodge zit je in de natuur. Dat vonden wij aangenamer.
Het is er zo heerlijk rustig en je spendeert minder tijd met de shuttle bussen.
Er is natuurlijk geen zwembad maar dat hebben we niet gemist. We hadden er gewoon de tijd niet voor.
Als ik nog ooit deze kant uit ga, kies ik weer voor de Lodge.
Groetjes,
Ingrid
Het was ook super leuk.
Voorheen al enkele keren in Springdale overnacht. Daar was niets mis mee, maar bij Zion Lodge zit je in de natuur. Dat vonden wij aangenamer.
Het is er zo heerlijk rustig en je spendeert minder tijd met de shuttle bussen.
Er is natuurlijk geen zwembad maar dat hebben we niet gemist. We hadden er gewoon de tijd niet voor.
Als ik nog ooit deze kant uit ga, kies ik weer voor de Lodge.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Hier ook een positieve ervaring met de Zion Lodge! Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, maar die was ruim en mooi, met een balkon met uitzicht op de rivier. Het restaurant was ook geweldig. Wij hadden bij onze reservering laten vallen dat het onze huwelijksreis was en daar was blijkbaar een notitie van gemaakt, want ze gaven ons een extra mooie tafel buiten en we werden door ieder personeelslid dat ons bediende, gefeliciteerd. Die persoonlijke benadering vonden wij heel fijn. Het kost wat, maar dan heb je ook echt wat!
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Nou, de hotels en vliegtickets zijn geboekt! Laat de voorpret en het voorbereidende werk maar beginnen!
dag 1 Aankomst Salt Lake City 6 juli (overnachten in Logan: hotel Days Inn & Suites )
dag 2 Logan - Yellowstone (overnachten in Lake Yellowstone Cabins. 2-persoons cabin Frontier)
dag 3 Yellowstone
dag 4 Yellowstone
dag 5 Yellowstone
Dag 6 Yellowstone - Grand Teton (overnachten: Signal Mountain Lodge )
dag 7 Grand Teton
dag 8 Grand Teton - Vernal (overnachten in Econo Logde Downtown)
dag 9 Vernal - Moab ( overnachten in Comfort Suites)
dag 10 Moab
dag 11 Moab
dag 12 Moab - Page ( overnachten in Comfort Inn & Suites)
dag 13 Page
dag 14 Page -Zion (overnachten: Zion Lodge)
dag 15 Zion
dag 16 Zion - Las Vegas (hotel nog boeken of via MyVegas)
dag 17 Las Vegas
dag 18 Las Vegas
dag 19 Las Vegas - Amsterdam
dag 1 Aankomst Salt Lake City 6 juli (overnachten in Logan: hotel Days Inn & Suites )
dag 2 Logan - Yellowstone (overnachten in Lake Yellowstone Cabins. 2-persoons cabin Frontier)
dag 3 Yellowstone
dag 4 Yellowstone
dag 5 Yellowstone
Dag 6 Yellowstone - Grand Teton (overnachten: Signal Mountain Lodge )
dag 7 Grand Teton
dag 8 Grand Teton - Vernal (overnachten in Econo Logde Downtown)
dag 9 Vernal - Moab ( overnachten in Comfort Suites)
dag 10 Moab
dag 11 Moab
dag 12 Moab - Page ( overnachten in Comfort Inn & Suites)
dag 13 Page
dag 14 Page -Zion (overnachten: Zion Lodge)
dag 15 Zion
dag 16 Zion - Las Vegas (hotel nog boeken of via MyVegas)
dag 17 Las Vegas
dag 18 Las Vegas
dag 19 Las Vegas - Amsterdam
Loves Vegas!
-
Danny82
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben vorige jaar in het Hampton Inn geslapen in Salt Lake. Prima hotel met prima bedden en betaalde er niet eens zoveel voor (volgens mij 90 usd)
Tis niet helemaal wat je wil, want het hotel ligt aan het randje van het centrum op nog geen 15min rijden vanaf het vliegveld. Je zit in 2min weer op de snelweg
Wellicht heb je er wat aan
Tis niet helemaal wat je wil, want het hotel ligt aan het randje van het centrum op nog geen 15min rijden vanaf het vliegveld. Je zit in 2min weer op de snelweg
Wellicht heb je er wat aan
2013 NY - CO - WY - UT
2012 Canada: AB - BC
2010 Las Vegas
2007 Las Vegas
2006 NY
2012 Canada: AB - BC
2010 Las Vegas
2007 Las Vegas
2006 NY
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Bedankt voor de tip, maar alle hotels hebben we ondertussen geboekt!
Loves Vegas!
-
moon29
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Omdat onze reis deels overeenkomt volg ik dit topic ook.
Ik wil eventueel ook de Signal Mountain Lodge boeken (country rooms is het enige wat nog vrij is op onze datum ), maar ik kan nergens vinden of daar ook WIFI aanwezig is.
Voor ons is het belangrijk zo vaak mogelijk WIFI te hebben bij de accomodaties omdat onze zoon voor het eerst alleen thuis blijft en we op die manier toch iedere dag even contact kunnen hebben zonder te hoeven bellen.
Weet iemand of er WIFI aanwezig is?
Ik wil eventueel ook de Signal Mountain Lodge boeken (country rooms is het enige wat nog vrij is op onze datum ), maar ik kan nergens vinden of daar ook WIFI aanwezig is.
Voor ons is het belangrijk zo vaak mogelijk WIFI te hebben bij de accomodaties omdat onze zoon voor het eerst alleen thuis blijft en we op die manier toch iedere dag even contact kunnen hebben zonder te hoeven bellen.
Weet iemand of er WIFI aanwezig is?
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Zo, we zijn ondertussen druk bezig met het inplannen van alle activiteiten! We willen graag raften in Grand Teton. Iemand een idee bij wie we dat kunnen boeken en of het nodig is om dit op voorhand te reserveren?
Loves Vegas!
Ik weet dat Isis@ in 2012 hier heeft geraft, in haar verslag staat een mooie beschrijving.
http://nationalparkfloattrips.com/wyomi ... loat-trip/
http://nationalparkfloattrips.com/wyomi ... loat-trip/
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Misschien een rare vraag, maar ik stel hem toch: ook wij zullen een koelbox aanschaffen wanneer we aankomen. Zijn er in yellowstone en grand teton supermarkten? Of moeten we net buiten de parken op zoek naar een supermarkt? En als ze daar supermarkten hebben, zijn die dan relatief duur omdat ze in het park zijn? En wanneer we een wandeling maken, mogen we dan gewoon eten in onze rugzak meenemen ivm wildlife?
En dan nog een vraag omtrent tanken. Kunnen we daarvoor ook beter op zoek naar een tankstation net buiten de pakren ivm de prijs?
En dan nog een vraag omtrent tanken. Kunnen we daarvoor ook beter op zoek naar een tankstation net buiten de pakren ivm de prijs?
Loves Vegas!
In Jackson (bij Grand Teton) hebben ze wel supermarkten (waaronder een fijne die ook gezonde producten verkoopt, heet Jackson Whole Grocer). In de parken zelf is wel wat te krijgen, doch niet van gelijke orde als in de steden. De producten die ze verkopen zijn ook wel wat duurder meen ik ja, maar niet schrikbarend duur ofzo. En het aanbod is natuurlijk erg beperkt.
Tanken kan ook in de parken, maar ook daar geldt: veel duurder dan in de stad. Maar ja, dat is natuurlijk logisch.
Als je gaat wandelen kun je gewoon je rugzak inc eten meenemen. Lees in een visitorcenter wel een beetje hoe je het beste hiermee om kunt gaan, zeker op plekken waar veel beren zitten. Ik geloof dat er op de sites van de NPS hierover ook het een en ander beschreven staat.
Tanken kan ook in de parken, maar ook daar geldt: veel duurder dan in de stad. Maar ja, dat is natuurlijk logisch.
Als je gaat wandelen kun je gewoon je rugzak inc eten meenemen. Lees in een visitorcenter wel een beetje hoe je het beste hiermee om kunt gaan, zeker op plekken waar veel beren zitten. Ik geloof dat er op de sites van de NPS hierover ook het een en ander beschreven staat.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- TwentseGijs
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hey Marieke,
Ik weet niet precies hoeveel tijd je hebt in Salt Lake City... maar als je een half uurtje speling hebt is het misschien de moeite waard om langs 50 West North Temple Street te rijden.
Hier ligt het hoofdgebouw (ofzo) van de "Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen". Het schijnt een mooi gebouw te zijn om een glimp op te werpen/af te vinken.
Niet dat ik zelf veel erom geef (mijn excusses alvast), maar als je er toch bent is het misschien leuk om een fototje te maken.
Veel plezier alvast!
Ik weet niet precies hoeveel tijd je hebt in Salt Lake City... maar als je een half uurtje speling hebt is het misschien de moeite waard om langs 50 West North Temple Street te rijden.
Hier ligt het hoofdgebouw (ofzo) van de "Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen". Het schijnt een mooi gebouw te zijn om een glimp op te werpen/af te vinken.
Niet dat ik zelf veel erom geef (mijn excusses alvast), maar als je er toch bent is het misschien leuk om een fototje te maken.
Veel plezier alvast!
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Hey,
Bedankt voor de tip. Maar we gaan helemaal niet naar Salt Lake City. We komen aan het begin van middag aan en gaan dan gelijk rijden. We slapen in Logan, op anderhalf uur van SLC. Dus geen tijd voor sightseeing helaas.
Bedankt voor de tip. Maar we gaan helemaal niet naar Salt Lake City. We komen aan het begin van middag aan en gaan dan gelijk rijden. We slapen in Logan, op anderhalf uur van SLC. Dus geen tijd voor sightseeing helaas.
Loves Vegas!
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Kan iemand onderstaand lijstje qua tijdsverschillen even voor me checken? Alvast bedankt!
SLC (Utah)-Yellowstone (Wyoming) 0
Grand Teton (Wyoming)-Vernal (Utah) 0
Vernal (Utah)- Moab (Utah) 0
Moab (Utah)-Page (Arizona) (via MV) -1
Page (Arizona) – Zion (Utah) +1 uur
Zion (Utah) - Las Vegas (Nevada) -1
verder zijn we druk bezig met het invullen van alle activiteiten en leuke stops voor onderweg. Het voorwerk is erg leuk om te doen!
Groetjes Marieke
SLC (Utah)-Yellowstone (Wyoming) 0
Grand Teton (Wyoming)-Vernal (Utah) 0
Vernal (Utah)- Moab (Utah) 0
Moab (Utah)-Page (Arizona) (via MV) -1
Page (Arizona) – Zion (Utah) +1 uur
Zion (Utah) - Las Vegas (Nevada) -1
verder zijn we druk bezig met het invullen van alle activiteiten en leuke stops voor onderweg. Het voorwerk is erg leuk om te doen!
Groetjes Marieke
Loves Vegas!
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Wanneer we in Las Vegas zijn, willen we graag schieten. Heeft iemand goede tips? En is het handig om zo iets vooraf te reserveren? We komen vanuit Zion en hebben dus de beschikking over een auto.
Loves Vegas!
Een van de bekendere is The Gunstore. Maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat dat echt 'fabriekswerk' is. Weinig persoonlijke aandacht. Maar goed, dat is de ervaring van slechts enkelen.
Persoonlijk heb ik een goede ervaring met Discount Firearms+ammo. Veel persoonlijke aandacht en uitleg. Zit in dezelfde prijscategorie als the Gunstoren. Je zou op Tripadvisor eens kunnen kijken naar reviews over verschillende ranges.
Reserveren lijkt me niet noodzakelijk, als dat uberhaubt al kan.
Persoonlijk heb ik een goede ervaring met Discount Firearms+ammo. Veel persoonlijke aandacht en uitleg. Zit in dezelfde prijscategorie als the Gunstoren. Je zou op Tripadvisor eens kunnen kijken naar reviews over verschillende ranges.
Reserveren lijkt me niet noodzakelijk, als dat uberhaubt al kan.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
In ons schema zitten de volgende dagen:
14 juli: Vernal - Moab
15 juli: Moab
16 juli: Moab
Als we uit Vernal komen, maken we een korte stop in Price (schijnt een grappig museum te zijn.)
Hebben we dan nog tijd om diezelfde dag naar Canyonlands te gaan? Of wordt dat te veel?
14 juli: Vernal - Moab
15 juli: Moab
16 juli: Moab
Als we uit Vernal komen, maken we een korte stop in Price (schijnt een grappig museum te zijn.)
Hebben we dan nog tijd om diezelfde dag naar Canyonlands te gaan? Of wordt dat te veel?
Loves Vegas!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat lijkt me wel veel, maar het is natuurlijk afhankelijk van hoeveel tijd je in Price doorbrengt. Wil je dan later nog terug naar Canyonlands? Ik zou dat niet over meerdere dagen verdelen, daarvoor is het toch iets te ver rijden vanuit Moab. Je kunt dan beter een deel van Arches bezoeken als je nog tijd hebt als je uit Price komt. Je zou dan bijvoorbeeld naar Delicate Arch kunnen lopen voor de zonsondergang. Of je gaat naar Dead Horse Point SP,
Als het museum niet echt een must is zou ik via Colorado rijden en via de 128 naar Moab. Zie ons 2013-verslag daarvoor.
Marianne
Als het museum niet echt een must is zou ik via Colorado rijden en via de 128 naar Moab. Zie ons 2013-verslag daarvoor.
Marianne
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
De eerste opzet was 1 volle dag in Arches en 1 volle dag in Canyonlands. Maar het lijkt me ook heel relaxed om een rustdag in Moab in te plannen. We gaan sowieso 1 volle dag naar Arches. Daar willen we enkele hikes doen.
In Canyonlands willen we eigenlijk alleen de hikes naar Mesa Arch en Grand View point doen.
Als we 'jouw' voorstel doen qua route Marianne, doen we er dan langer over? Museum is niet een must. We hadden nu alleen gekozen omdat onze route er langs ging.
In Canyonlands willen we eigenlijk alleen de hikes naar Mesa Arch en Grand View point doen.
Als we 'jouw' voorstel doen qua route Marianne, doen we er dan langer over? Museum is niet een must. We hadden nu alleen gekozen omdat onze route er langs ging.
Loves Vegas!
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
Ondertussen zijn we al bijna een week onderweg. We hebben Yellowstone gehad en Grand Teton. Morgen een reisdag naar Vernal. Voor onze verhalen: http://www.mariekevanoorschot.nl/blog
Loves Vegas!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 41 Reacties
- 29859 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-