Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Inges: rondreis Seattle -Canada- Yellowstone zomer 2014
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis Inges: rondreis Seattle -Canada- Yellowstone zomer 2014
Om eerlijk te zijn is er ook veel te weinig tijd in de Canadese Rockies, je hebt niet eens een volledige dag in Jasper. Deze plek verdient toch minstens een volle dag en liefst meer! Ook voor Banff en omgeving is er weinig tijd! De rit van Jasper naar Banff is een 3 en een half uren rijden zonder te stoppen. Langs de Icefield Parkway is er vanalles te zien en zijn er verschillende plekken om te stoppen, dus dan ben je vlug een volledige dag onderweg. Verder zou ik Yoho NP ook niet missen, zooo mooi...dit kan je vanuit Banff doen, maar met maar 1 dag Banff is er niet veel tijd om de hoogtepunten te zien. Ik zou toch minstens 2 dagen (liefst meer) in Banff doorbrengen. Het gedeelte van Vancouver naar Banff is over het algemeen veel te kort, velen doen hier minstens 2 weken of langer over. En Lillooet zou ik eruit laten, want dat is dichtbij Whistler, ik zou van Vancouver naar Whistler en dan door naar Clearwater.
Succes nog met het puzzelen!
Ann
Succes nog met het puzzelen!
Ann
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Bedankt voor je reactie Ann. Zo wie zo denk ik dat ons schema iets te druk/vol is. Wij hebben geen hekel aan autorijden en een keer een hele dag rijden om ergens te komen vinden wij geen probleem. Ik ga proberen om wat meer ruimte bovenin te plannen en onderin Olympic NP eruit te halen.
Is het aan te raden om een hele dag Grand Teton te doen? Of heb je al heel veel gezien in een dag als je uit Yellowstone komt? Ik weet iig geval dat als we uit GT komen en richting Cottage Grove gaan (waar familie woont). Dat we waarschijnlijk de stal gaan ruiken (en de kleding voor in de wasmachine
) en we meer km op een dag gaan maken om zo snel mogelijk daar te zijn
Gelukkig is er nog niets geboekt (al wil ik met de tickets niet te lang meer wachten) en heb ik heel veel aan jullie tips!
Dag 1 : Amsterdam-Vancouver
Dag 2 : Vancouver
Dag 3 : Vancouver - Whistler
Dag 4 : Whistler - Clearwater
Dag 5 : Clearwater - Jasper
Dag 6 : Jasper
Dag 7 : Jasper - Banff
Dag 8 : Banff
Dag 9 : Banff
Dag 10: Banff - Glacier NP
Dag 11: Glacier NP
Dag 12: Glacier NP - Yellowstone (dag rijden)
Dag 13: Yellowstone
Dag 14: Yellowstone
Dag 15: Yellowstone - Grand Teton
Dag 16: Grand Teton
Dag 17: Grand Teton - Craters of the Moon - Boise (of daar in de buurt)
Dag 18: Boise - Painted hills
Dag 19: Painted hills - Newberry crater - Cottege Grove
Dag 20: Cottage Grove
Dag 21: Cottage Grove
Dag 22: Cottage Grove
Dag 23: Cottage Grove - Mt st Helens - Mt Rainier NP
Dag 24: Mt Rainier
Dag 25: Mt Rainier - Vancouver Island
Dag 26: Vancouver Island
Dag 27: Vancouver Island - Knight Inlet lodge
Dag 28: Knight Inlet Lodge
Dag 29: Knight Inlet lodge
Dag 30: Knight Inlet lodge
Dag 31: Knight Inlet lodge - Vancouver Island
Dag 32: Vancouver Island - Vancouver
Dag 33: Vancouver - Amsterdam
Is het aan te raden om een hele dag Grand Teton te doen? Of heb je al heel veel gezien in een dag als je uit Yellowstone komt? Ik weet iig geval dat als we uit GT komen en richting Cottage Grove gaan (waar familie woont). Dat we waarschijnlijk de stal gaan ruiken (en de kleding voor in de wasmachine

Dag 12: Glacier NP - Yellowstone (dag rijden)
Dag 13: Yellowstone
Dag 15: Yellowstone - Grand Teton
Dag 16: Grand Teton
Dag 17: Grand Teton - Craters of the Moon - Boise (of daar in de buurt)
Dag 18: Boise - Painted hills
Dag 19: Painted hills - Newberry crater - Cottege Grove
Dag 20: Cottage Grove
Dag 21: Cottage Grove
Dag 23: Cottage Grove - Mt st Helens - Mt Rainier NP
Dag 24: Mt Rainier
Dag 25: Mt Rainier - Vancouver Island
Dag 26: Vancouver Island
Dag 27: Vancouver Island - Knight Inlet lodge
Dag 28: Knight Inlet Lodge
Dag 29: Knight Inlet lodge
Dag 30: Knight Inlet lodge
Dag 31: Knight Inlet lodge - Vancouver Island
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kan iemand mij advies geven? De tickets (rechtstreeks op Vancouver) kosten nu al 1132 euro. Goedkoper via IJsland kan maar dan hebben we een overstap van 17u. Met kinderen die voor het eerst zo ver vliegen eigenlijk geen optie.
Wat is wijsheid? Vliegen op 5 juli naar Vancouver komt vast niet in de aanbieding ben ik bang. Dus zo vroeg mogelijk boeken of wachten? Heeft iemand een tip? (vliegen op Seattle is duurder helaas)
Wat is wijsheid? Vliegen op 5 juli naar Vancouver komt vast niet in de aanbieding ben ik bang. Dus zo vroeg mogelijk boeken of wachten? Heeft iemand een tip? (vliegen op Seattle is duurder helaas)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is vliegen op Seattle inderdaad duurder? Misschien heb je daar meerdere mogelijkheden? Ik vind het een behoorlijke prijs, misschien is Calgary een optie of zit je dan heel ver uit de route?
En heb je bij BA geekken? Ik vind via Kayak.com een vlucht van 1319 dollar.
Ik kan niets zeggen over het Canada-deel maar de rit van Glacier naar Yellowstone is heel lang, en je houdt maar 2 volle dagen Yellowstone over. Ik zou daar een extra dag doen ten koste van Grand Teton. Je kunt Grand Teton gebruiken om van Yellowstone verder te rijden, of je slaat het helemaal over. Ik kan me voorstellen dat het na alle parken die je dan al hebt gehad niet veel indruk meer gaat maken. Als je er wel tijd voor uittrekt dan is het leuk om te gaan raften of zo denk ik. Volgens mij heeft Felicitas dat gedaan, kijk eens naar haar verslagen.
Marianne
En heb je bij BA geekken? Ik vind via Kayak.com een vlucht van 1319 dollar.
Ik kan niets zeggen over het Canada-deel maar de rit van Glacier naar Yellowstone is heel lang, en je houdt maar 2 volle dagen Yellowstone over. Ik zou daar een extra dag doen ten koste van Grand Teton. Je kunt Grand Teton gebruiken om van Yellowstone verder te rijden, of je slaat het helemaal over. Ik kan me voorstellen dat het na alle parken die je dan al hebt gehad niet veel indruk meer gaat maken. Als je er wel tijd voor uittrekt dan is het leuk om te gaan raften of zo denk ik. Volgens mij heeft Felicitas dat gedaan, kijk eens naar haar verslagen.
Marianne
Afgelopen zomer hebben wij een rondreis vanuit Calgary gemaakt. De ticketprijs was toen zeer acceptabel (900 dollar p.p., overstap in Londen, geboekt eind september 2012 via expedia.com). Wat wel tegenviel was de prijs van de autohuur. We kwamen niet onder de 1000 euro voor drie weken. In amerika waren we altijd een paar honderd euro goedkoper uit, dus die afweging moet je misschien ook meenemen als je tickets boekt. Zelf zou ik nog even wachten met boeken bij een prijs van 1132 euro per ticket. Maar het is zooooo moeilijk om wat dat betreft een voorspelling te doen. Misschien heb je iets aan onze reisverslagen van 2009 en 2013 (gedeeltes hiervan overlappen ook jullie route).
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedankt Marianne en Felicitas. Ik heb een tijd lang zitten zoeken. Er zijn goedkopere tickets maar bij de ene moest ik zelf vervoer regelen van London Gatwick naar London Heathrow. Dat is nou ook weer niet de bedoeling. Ik heb een zoon van 16 met autisme en een lichte verstandelijke handicap. Ik kan eigenlijk niet zoveel onzekerheden in mijn reis hebben maar ik schrok wel een beetje van de prijs die de tickets nu al hebben. Ik had eigenlijk gehoopt op iets onder de 1000 euro.
Dat van die auto's, daar had ik ook al naar gekeken. Ze lijken idd in Canada duurder en er lijkt minder keuze te zijn. Hoewel nog niet alles online staat zag ik al.
Dat van die auto's, daar had ik ook al naar gekeken. Ze lijken idd in Canada duurder en er lijkt minder keuze te zijn. Hoewel nog niet alles online staat zag ik al.
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Of het nog goedkoper wordt weet ik niet, voor ons om vanuit Vancouver naar Amsterdam te vliegen in de maand juli (met KLM) zijn de prijzen het beste rond half april. Vorig jaar waren de prijzen $1250 - $1300 (900 - 950 euro) per persoon voor tickets in juli. Ik weet nu wel niet of het andersom ook zo werkt. Vorig jaar heb ik zitten kijken voor mijn moeder (die in Belgie woont) om naar Canada te komen met KLM via Amsterdam en mijn ervaring was dat prijzen zo'n 2-3 maanden voor het afreizen het goedkoopste zijn voor het vliegen van Amsterdam naar Vancouver. Kijk ook eens bij Air Transat, die vliegen ook rechtstreeks van Amsterdam naar Vancouver en zijn meestal ook wel wat goedkoper. Op dit moment kan je vluchten vinden van 980 euro per persoon van begin juli tot begin augustus.
Succes ermee!
Ann
Succes ermee!
Ann
Onze ervaring is met vliegen in het hoogseizoen, dat zo vlug mogelijk boeken altijd het goedkoopste is.
Wij willen wel het liefst een rechtstreekse vlucht met een fijne maatschapij .
Ik praat natuurlijk ook over vliegen naar andere verre bestemmingen, vorig jaar Naar Vancouver ook 1150,- euro betaald, en dit jaar op Calgary 1150 inclusief alle kosten.
Dus wij kiezen altijd voor vroegboeken bij lange vluchten.
Groeten Anna.
Wij willen wel het liefst een rechtstreekse vlucht met een fijne maatschapij .
Ik praat natuurlijk ook over vliegen naar andere verre bestemmingen, vorig jaar Naar Vancouver ook 1150,- euro betaald, en dit jaar op Calgary 1150 inclusief alle kosten.
Dus wij kiezen altijd voor vroegboeken bij lange vluchten.
Groeten Anna.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Volgens mij ben je nog net te vroeg voor tickets voor begin juli. Wij boekten altijd op zijn vroegst eind september/begin oktober. Half september waren de prijzen altijd nog erg hoog. Ik vind 1100 wel erg veel geld voor een vlucht naar Vancouver.
Naar mijn idee kun je beter nog even wachten en gewoon elke dag de prijzen goed in de gaten houden.
Naar mijn idee kun je beter nog even wachten en gewoon elke dag de prijzen goed in de gaten houden.
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Misschien is Edmonton nog een optie.
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Helaas maakt het niet uit om op Edmonton te vliegen. Maar de tickets waren vandaag al 5 euro goedkoper
Dus ik wacht nog heel even. Ons schema is ondertussen ook aangepast. Zeker ook op aanraden van jullie wat ik zeer op prijs stel. De Knight Inlet op Vancouver Island is dicht tot 2 Aug en dan blijven er te weinig dagen over voor ons (zeker voor dat geld!!!). Daar gaan we gewoon (nou ja....) nog een keer voor terug. Dat laat wel veel meer ruimte bovenin mijn schema over. Besloten om Olympic er niet meer terug in op te nemen maar de extra dagen op Vancouver Island door te brengen.
Dag 12: Glacier NP - Missoula
Dag 13: Missoula - Yellowstone
Dag 15: Yellowstone
Dag 16: Yellowstone
Dag 17: Yellowstone- Grand Teton
Dag 18: Grand Teton - Craters of the Moon - Boise (of daar in de buurt)
Dag 19: Boise
Dag 20: Boise - Painted hills
Dag 21: Painted hills - Newberry crater - Cottage Grove
Dag 23: Cottage Grove
Dag 24: Cottage Grove
Dag 25: Cottage Grove - Mt st Helens - Mt Rainier NP
Dag 26: Mt Rainier
Dag 27: Mt Rainier - Vancouver Island
Dag 28: Vancouver Island
Dag 29: Vancouver Island
Dag 30: Vancouver Island
Dag 31: Vancouver Island

Dag 12: Glacier NP - Missoula
Dag 13: Missoula - Yellowstone
Dag 15: Yellowstone
Dag 16: Yellowstone
Dag 17: Yellowstone- Grand Teton
Dag 18: Grand Teton - Craters of the Moon - Boise (of daar in de buurt)
Dag 19: Boise
Dag 20: Boise - Painted hills
Dag 21: Painted hills - Newberry crater - Cottage Grove
Dag 23: Cottage Grove
Dag 24: Cottage Grove
Dag 25: Cottage Grove - Mt st Helens - Mt Rainier NP
Dag 26: Mt Rainier
Dag 27: Mt Rainier - Vancouver Island
Dag 28: Vancouver Island
Dag 29: Vancouver Island
Dag 30: Vancouver Island
Dag 31: Vancouver Island
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Misschien toch Waterton er in opnemen. Zie daar mooie foto's van....
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Mooie reis.
Wij boeken meestal als alle vliegtuigmaatschappijen met hun tickets komen en de concurrentie het hevigst is. Kijk vooral komende weken en dan weer met name op maandag en dinsdag, dat schijnen de beste dagen te zijn (minste boekingen).
Ik mis ook Waterton National Park, geweldige natuur en veel kans om beren te zien, zowel grizzlies als zwarte beren.
Wij waren hier in 2007 en 2009, zie link naar 2007: http://home.kpn.nl/marqu042/Canada2007/ ... eiding.htm
Groet, Ferry
Wij boeken meestal als alle vliegtuigmaatschappijen met hun tickets komen en de concurrentie het hevigst is. Kijk vooral komende weken en dan weer met name op maandag en dinsdag, dat schijnen de beste dagen te zijn (minste boekingen).
Ik mis ook Waterton National Park, geweldige natuur en veel kans om beren te zien, zowel grizzlies als zwarte beren.
Wij waren hier in 2007 en 2009, zie link naar 2007: http://home.kpn.nl/marqu042/Canada2007/ ... eiding.htm
Groet, Ferry
Hoi !
Wij zijn nu enkele weken terug van onze Noord West reis. Een fantastische ervaring !! Ik denk er met weemoed aan terug.
Wij zijn ook in Vancouver begonnen. De grens was geen probleem, we hebben er ongeveer een uur doorgebracht. Wij hebben een zoon die ook Concerta /Ritalin gebruikt, en na een telefoontje met de Amerikaanse ambassade hoorden we dat we hiervoor geen verklaring nodig hadden, in tegenstelling wat de apotheker en pharmatec zeggen (zie http://thehague.usembassy.gov/faqs/u/am ... medicijnen) Er is ook niet naar gevraagd. Op de terugweg ( Amerika- Canada) konden we zo doorrijden. We moesten wel zelf vragen om het groene formuliertje te verwijderen uit ons paspoort, anders was de douane het vergeten.
Een aantal dingen die wij onderweg gedaan hebben en erg leuk vonden:
Wij zijn in Boise naar de schietbaan gegaan ( http://www.impactguns.com) wat een geweldige ervaring was voor alle kinderen ( 9,11,13, 15 jaar) Hierna naar het Anne Frank Memorial (wel even heel anders) maar wat wij wel indrukwekkend vonden.
De afstand van Grand Teton naar Boise is een heel lang saai stuk.( wij reden wel in een camper dus dat gaat natuurlijk aanzienlijk langzamer.) Wij zijn afgehaakt bij Mountain Home, waar niks te beleven is, en waar we alleen een nachtje op de camping hebben doorgebracht.
Onderweg rijd je een heel stuk door het Idaho National Laberatory waar de Amerikaanse regering geheime operaties uitvoert. We hebben daar een bezoek gebracht aan het museum (http://www.inl.gov/ebr/ ) een leuke stop voor onderweg (spreekt erg tot de verbeelding) Door de tijd hebben we Craters of the Moon niet echt heel uitgebreid bezocht, maar we hebben wel de 7 miles loop gereden en zo nu en dan gestopt ( de inferno cone opklimmen was leuk, en heel warm)
Wij hebben op het eind twee nachten in Vancouver doorgebracht. Een hele mooie afsluiting. Mocht je hier nog tijd voor hebben zou ik het zeker aanraden. Stanley park is geweldig ! leuke sfeer, veel mensen die 's avonds naar de zonsondergang komen kijken, muzikanten enz... En veel leuke eettentjes !
succes met je planning !!
Wij zijn nu enkele weken terug van onze Noord West reis. Een fantastische ervaring !! Ik denk er met weemoed aan terug.

Een aantal dingen die wij onderweg gedaan hebben en erg leuk vonden:
Wij zijn in Boise naar de schietbaan gegaan ( http://www.impactguns.com) wat een geweldige ervaring was voor alle kinderen ( 9,11,13, 15 jaar) Hierna naar het Anne Frank Memorial (wel even heel anders) maar wat wij wel indrukwekkend vonden.
De afstand van Grand Teton naar Boise is een heel lang saai stuk.( wij reden wel in een camper dus dat gaat natuurlijk aanzienlijk langzamer.) Wij zijn afgehaakt bij Mountain Home, waar niks te beleven is, en waar we alleen een nachtje op de camping hebben doorgebracht.
Onderweg rijd je een heel stuk door het Idaho National Laberatory waar de Amerikaanse regering geheime operaties uitvoert. We hebben daar een bezoek gebracht aan het museum (http://www.inl.gov/ebr/ ) een leuke stop voor onderweg (spreekt erg tot de verbeelding) Door de tijd hebben we Craters of the Moon niet echt heel uitgebreid bezocht, maar we hebben wel de 7 miles loop gereden en zo nu en dan gestopt ( de inferno cone opklimmen was leuk, en heel warm)
Wij hebben op het eind twee nachten in Vancouver doorgebracht. Een hele mooie afsluiting. Mocht je hier nog tijd voor hebben zou ik het zeker aanraden. Stanley park is geweldig ! leuke sfeer, veel mensen die 's avonds naar de zonsondergang komen kijken, muzikanten enz... En veel leuke eettentjes !
succes met je planning !!
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic aanmaken maar ik ben bang dat dat niet de bedoeling is
Heeft iemand ervaring met het huren van kampeerspullen in Yellowstone? Ik heb een verhuurbedrijf gevonden die de spullen daar aflevert en weer ophaalt. Het lijkt mij met 2 puber zonen een mooi avontuur om te kamperen (op de campground) in Yellowstone. Heeft iemand dat wel eens gedaan?
http://www.lowergear.com/advice.php/con ... ional_park

http://www.lowergear.com/advice.php/con ... ional_park
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
@Greetje, dank je voor de tips. Ik maak me idd wel zorgen over de Ritalin. Ik neem in ieder geval een Schengenverklaring mee die we binnen Europa nodig hebben en verder ga ik er vanuit dat meer kinderen in de US Ritalin slikken dan in Nederland
Mijn zoon gebruikt maar heel weinig en alleen op de dagen dat hij het echt nodig heeft. Maar met zoveel onzekerheden in de reis (voor hem) zal ik toch wel iets mee moeten nemen.
Wij zijn aan het begin een dag in Vancouver en aan het einde weer. We vliegen pas om 16u in de middag terug naar Amsterdam dus dan hebben we ook nog wel even tijd. Ik ga Waterton er tussen zetten en waarschijnlijk iets langer blijven bij Glacier NP. Ik heb daar een leuke lodge aan een meer gevonden waar je mag zwemmen en watersporten. Dat lijkt mij voor de jongens wel even heerlijk zo tussendoor. Gewoon een dag zwemmen en hangen ipv natuur en autorijden

Wij zijn aan het begin een dag in Vancouver en aan het einde weer. We vliegen pas om 16u in de middag terug naar Amsterdam dus dan hebben we ook nog wel even tijd. Ik ga Waterton er tussen zetten en waarschijnlijk iets langer blijven bij Glacier NP. Ik heb daar een leuke lodge aan een meer gevonden waar je mag zwemmen en watersporten. Dat lijkt mij voor de jongens wel even heerlijk zo tussendoor. Gewoon een dag zwemmen en hangen ipv natuur en autorijden

Ons kennende.... gaan we daar gewoon door rijden zo ver mogelijk omdat we dan in de buurt van familie in Cottage Grove komen. Dat deel van de trip plan ik ook niet te uitgebreidgreetje schreef: De afstand van Grand Teton naar Boise is een heel lang saai stuk.( wij reden wel in een camper dus dat gaat natuurlijk aanzienlijk langzamer.) Wij zijn afgehaakt bij Mountain Home, waar niks te beleven is, en waar we alleen een nachtje op de camping hebben doorgebracht. !

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben er wel eens gekampeerd, maar hadden toen onze eigen tent meegenomen - dat was in de tijd dat je nog 2 stuks bagage mee kon nemen. Maar in jullie geval zou het ook wel mogelijk zijn om wat spullen mee te nemen, zoals een slaapzak en wat kleinere dingen als borden/bestek etc.Inges schreef:Ik wilde eigenlijk een nieuw topic aanmaken maar ik ben bang dat dat niet de bedoeling isHeeft iemand ervaring met het huren van kampeerspullen in Yellowstone? Ik heb een verhuurbedrijf gevonden die de spullen daar aflevert en weer ophaalt. Het lijkt mij met 2 puber zonen een mooi avontuur om te kamperen (op de campground) in Yellowstone. Heeft iemand dat wel eens gedaan?
Als het alleen voor die 4 nachten Yellowstone gaat dan is huren voordeliger, maar je kunt natuurlijk ook ergens anders nog kamperen, en dan is het aanschaffen van een tent ook te overwegen.
Hou er rekening mee dat je niet alle campings in het park kunt reserveren. Leuke, kleine campings als Pebble creek zijn op basis van first come first served.
Marianne
- Inges
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat is eigenlijk wel een spannend plan. Mijn jongste was in ieder geval helemaal enthousiast. Na wat speuren zie ik dat die tentjes in Canada en de US veel duurder zijn dan hier. We mogen 4 grote stuks bagage mee en misschien koop ik hier wel eerst goedkope kleine tentjes die we mee kunnen nemen en daar eventueel achter kunnen laten bij familie. Slaapzakken hebben we, ze wegen idd niks maar ze nemen wel erg veel ruimte in 

De Walmart heeft tentjes van ongeveer €25. Wij hebben daar al vier keer zes weken in gekampeerd en ze daarna bij een Goodwill (= kringloop) achtergelaten, evenals andere kampeerspullen die we ook bij de Walmart gekocht hebben, zoals slaapzakken, brander, eetgerei e.d. Scheelt een hoop gesjouw vanuit Nederland!
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij nemen juist altijd ons kampeergerei mee. Met wat passen en meten is dat altijd nog gelukt. Bovendien hebben wij een relatief zware tent bij dus met een lichtgewicht exemplaar zou dat moeten lukken.
Elly
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties