Ik lees ze graag van andere mensen, maar zelf niet zo'n schrijver
Maar je mag me altijd contacteren als ik terug ben, dan geef ik je graag wat tips en do & don'ts

Daar twijfelen wij dus ook over. Vandaar dat ik dit toch even wou delen met jullie.. Hopelijk gaan de werken niet door en kunnen we toch gewoon omhoogmoon29 schreef:Oh, dat is goed te weten! Wij hebben die wandeling ook op de planning staan!
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar mooie alternatieven.
En of het dan wel de moeite is om toch over te varen en naar Hidden falls te lopen.
Wij hebben zowel Inspiration Point als een aantal andere wandelingen begin juni in onze planning staan. Zie hier voor de planning en straks voor ons verslag.moon29 schreef:Oh, dat is goed te weten! Wij hebben die wandeling ook op de planning staan!
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar mooie alternatieven.

Wij waren rond dezelfde periode in Custer SP en hebben ook de Sunday Gulch Trail gelopen. Inderdaad veel water maar dit maakte het dus wel een erg leuke trail!anneliesbossaert schreef: Uiteraard was de rest van de reis ook geweldig, ik zou alleen Custer SP & Mt Rushmore overslaan de volgende keer en op Salt Lake city vliegen.
Al was de Sunday Gulch trail in Custer een hele belevenis...Enorm veel water op en langs de trail, sommige stukken volledig onder water, dus we hadden onmiddellijk onze doop![]()