Ik ben geen onbekende op dit forum en jullie zijn een grote hulp bij het samenstellen van onze reis.
In 2009 was het een rondje SFO, in 2012 reden we van Las Vegas naar Seattle en voor 2014 staat er een rondje Denver op het programma.
Ik wilde me al veel eerder hier melden voor tips maar heb me kunnen beheersen

Heb eerst weer flink wat gelezen en geprobeerd een route op papier te zetten.
1. AMS - DEN
2. Denver
3. Denver - Rocky Mountain NP
4. RMNP
5. RMNP - Custer
6. Custer (Mount Rushmore)
7. Custer - Cody
8. Cody - Yellowstone NP
9. Yellowstone NP
10. Yellowstone NP
11. Yellowstone NP - Grand Teton NP
12. Grand Teton NP
13. Grand Teton NP - SLC
14. SLC - Moab
15. Moab
16. Moab - Mesa Verde - Durango
17. Durango (trein Silverton)
18. Durango - Black Canyon of the Gunnison NP
19. Black Canyon of the Gunnison NP - Denver
20. Denver
21. Denver - AMS
Waar ga ik te snel, waar ga ik te langzaam, wat zijn goeie alternatieven???
Wilde eerst ook nog Glacier NP erin passen maar dat is echt geen doen. Dus die bewaar ik voor een volgende reis (incl Canada of zo).
Ik twijfel zelf over het gedeelte na Grand Teton want ik heb gekozen voor SLC omdat het meest logisch lijkt. We zijn daar echter vorig jaar ook
geweest en ik hoef eigenlijk helemaal niet op herhaling. Was niet heel erg gecharmeerd van deze stad.
Wat ook nog speelt is Las Vegas. Vinden we gewoon leuk

Dus misschien vliegen we op Las Vegas, acclimatiseren daar een dagje of 2 en nemen dan een binnenlandse vlucht naar Denver. Dan kan er van bovenstaand
schema wel aan het begin of eind een dagje Denver af denk ik.
Planning is eind augustus/begin september vertrekken. Auto huren en onderweg in motels/cabins slapen. (tent is geen optie)
Wandelen vinden we wel leuk maar slechts korte afstanden. Veel kilometers maken in de auto is alles behalve een probleem.
Aaaaaahhhh.... ik vind de voorpret al zo leuk. Kan bijna niet wachten om te boeken.
Maar ik wacht eerst wat reacties af want misschien heb ik wel hele domme dingen gepland.

Bedankt alvast!
groetjes Annelies