Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

rondreis oktober

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Haakpen55
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

rondreis oktober

Bericht door Haakpen55 »

Wij gaan begin oktober een auto rondreis maken vanaf SF naar Lassen vulcanic NP, > Lavabeds Nat mon> Craterlake>
Reedsport aan de kust, Cresent city, Eureka, Mendocino en wee terug nar SF.
Hier doen we 9 dagen over, ik vroeg me af of Lavabeds wel de moeite waard was van het bezoeken heeft iemand daar ervaringen mee?
We willen vooral mooie auto routes nemen zoals Lassen Vulcanic route bv.
Ik hoor graag suggesties van jullie

alvast dank Antje
Yeehaw
Amerika-expert

Re: rondreis oktober

Bericht door Yeehaw »

Ik zou liever Lava Beds bezoeken dan Crater Lake maar ik moet zeggen dat ik niet veel op heb met Crater Lake. Plus in october kan het er gemakkelijk al sneeuwen en als het meer niet in de zon ligt is er echt niets aan. En het is een omweg dus bekijk eerst eens hoe de weersomstandigheden zijn. Ook in Lassen kan het al sneeuwen. We zaten er al dicht tegenaan eind september. Ook de Oregon kust en Nocal kunnen al mistig en regenachtig zijn. Leuke overnachtigsplaatsen ipv Eureka zijn Trinidad en Ferndale en vergeet ook niet Avenue of the Giants te rijden. De Lost Coast route is ook spektaculair.
Yeehaw
Haakpen55
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Haakpen55 »

Dank voor u voor de reactie, ik wist niet dat er dan al sneeuw valt , we zullen er rekening mee moeten houden en anders onze route aanpassen.

Het lijkt ons een mooi gebied, weliswaar niet zo toeristisch om die tijd denk .
De Avenue of de Giants zit zeker in ons programma, Trinidad en Ferndale gaan we ook zeker bekijken,

groetjes Antje
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Geen ervaring met Lavabeds, maar misschien hebben jullie wel iets aan ons 2006-verslag voor bijvoorbeeld Lassen Volcanic.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer