Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trip Oregon en Washington
Trip Oregon en Washington
Hallo,
Ik ben bezig metd e planning van onze september vakantie.we vliegen naar LA,en willen graag vrienden gaan bezoeken in Spokane WA. We willen graag via Oregon naar Spokane.maar willen graag een week in Oregon rondbrengen.heeft iemand leuke tips,leuke routes,mooie hikes,en aan te raden bezienswaardigheden? Alle tips zijn welkom thanks Karin
Ik ben bezig metd e planning van onze september vakantie.we vliegen naar LA,en willen graag vrienden gaan bezoeken in Spokane WA. We willen graag via Oregon naar Spokane.maar willen graag een week in Oregon rondbrengen.heeft iemand leuke tips,leuke routes,mooie hikes,en aan te raden bezienswaardigheden? Alle tips zijn welkom thanks Karin
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Trip Oregon en Washington
Wij vonden de omgeving van Bend erg mooi en Bend is ook een leuk klein plaatsje.
Verder is Smith Rock State Park een aanrader en Portland met de Columbia River Gorge.
Misschien kun je wat tips halen uit ons reisverslag (USA en Canada 2008 - week 3 en 4)
Op deze site kun je ook leuke tips voor Oregon vinden.
Verder is Smith Rock State Park een aanrader en Portland met de Columbia River Gorge.
Misschien kun je wat tips halen uit ons reisverslag (USA en Canada 2008 - week 3 en 4)
Op deze site kun je ook leuke tips voor Oregon vinden.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik neem aan dat zaken als de kust, Crater Lake en Columbia River Gorge wel bekend zullen zijn?
Ik ben fan van John Day Fossil Beds N.M., met name de Painted Hills tegen het vallen van de avond.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Ik ben fan van John Day Fossil Beds N.M., met name de Painted Hills tegen het vallen van de avond.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Bedankt voor jullie tips,ik ga zeker je reisverslag lezen.
Thanks Karin
Thanks Karin
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Je kan ook via Lassen NP rijden, mooi park, je kan een stuk van de Lassen Peak beklimmen, eigenlijk een beetje Yellowstone maar dan in het klein.
Wij vonden de kust van Washington State ook heel mooi, Portland is ook een aangename stad.
Wij vonden de kust van Washington State ook heel mooi, Portland is ook een aangename stad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1804 Weergaves
-
Laatste bericht door Intothewild67
-
- 0 Reacties