Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis sjakie10: help route planning Salt Lake-Yellowstone-Las Vegas
-
sjakie10
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Reis sjakie10: help route planning Salt Lake-Yellowstone-Las Vegas
Goedemorgen allemaal.
Na wat gepuzzel en een Tip van Marianne hebben we (vrouw en ik) besloten om komen zomer een trip te maken van Salt Lake City naar Yellowstone naar Las Vegas.
Hier hebben we 2 weken voor.
Ik heb meerdere twijfels.
1e Is het te rijden van Salt Lake City naar Gardiner in 1 dag?
2e Is het te rijden van Jackson naar Zion/Bryce in 1 dag?
We hebben nog 1 dag in te delen waar zouden jullie dar doen.
De planning die ik tot nu toe een beetje voor ogen heb is de volgende,
Graag commentaar als er handigere/betere opties zijn.
01e 03aug aankomst salt lake city
02e 04aug rijden naar Gardiner (erg lange rit maar lang in de auto zitten is geen probleem)
03e 05aug Gardiner
04e 06aug naar West Yellowstone
05e 07aug West Yellowstone
06e 08aug Jackson
07e 09aug Jackson
08e 10aug rijden naar zion of bryce
09e
10e 12aug Las Vegas
11e 13aug Las Vegas
12e 14aug Las Vegas
13e 15aug Las Vegas
14e 16aug Naar huis.....
Alvast erg bedankt voor de reacties. Het helpt enorm.
Peter
Na wat gepuzzel en een Tip van Marianne hebben we (vrouw en ik) besloten om komen zomer een trip te maken van Salt Lake City naar Yellowstone naar Las Vegas.
Hier hebben we 2 weken voor.
Ik heb meerdere twijfels.
1e Is het te rijden van Salt Lake City naar Gardiner in 1 dag?
2e Is het te rijden van Jackson naar Zion/Bryce in 1 dag?
We hebben nog 1 dag in te delen waar zouden jullie dar doen.
De planning die ik tot nu toe een beetje voor ogen heb is de volgende,
Graag commentaar als er handigere/betere opties zijn.
01e 03aug aankomst salt lake city
02e 04aug rijden naar Gardiner (erg lange rit maar lang in de auto zitten is geen probleem)
03e 05aug Gardiner
04e 06aug naar West Yellowstone
05e 07aug West Yellowstone
06e 08aug Jackson
07e 09aug Jackson
08e 10aug rijden naar zion of bryce
09e
10e 12aug Las Vegas
11e 13aug Las Vegas
12e 14aug Las Vegas
13e 15aug Las Vegas
14e 16aug Naar huis.....
Alvast erg bedankt voor de reacties. Het helpt enorm.
Peter
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Help route planning Salt Lake-Yellowstone-Las Vegas
Misschien een domme vraag, maar waarom naar Gardiner ? Het is uiteraard op 1 dag te doen (lange dag in de auto), maar naar Jackson zou veel logischer zijn.
Van Jackson naar Bryce is nog verder, en Zion nog een beetje erbij. Dat zou ik toch afraden. Het is beter om toch onderweg nog ergens een stop in te lassen en die route in twee te delen.
Van Jackson naar Bryce is nog verder, en Zion nog een beetje erbij. Dat zou ik toch afraden. Het is beter om toch onderweg nog ergens een stop in te lassen en die route in twee te delen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou vanuit SLC naar West Yellowstone kunnen rijden, via Idaho, en dan door het park naar Gardiner, of overnachten in West Yellowstone of Old Faithful. Maar je kunt vanuit SLC ook door GT rijden, en op de terugreis weer; je hebt twee noord/zuidroutes in het park, die kun je op die manier allebei rijden.
Als je via Idaho naar Gardiner rijdt, rij dan wel vanaf West Yellowstone door het park; laat je niet (mis)leiden door googlemaps, die vermijdt de wegen die op het moment gesloten zijn. Je kunt nu beter een andere planner gebruiken, zoals http://www.mapquest.com. En koop alvast een kaart, zoals de Hallwag. Zie http://www.nps.gov/yell en http://www.nps.gov/grte voor een kaart van het park (onder view park map aan de linkerkant).
Ik weet niet waarom je nu alleen naar accommodatie buiten het park kijkt. Zeker 2 nachten Gardiner lijkt me niet handig, je hebt het gebied bij Mammoth Hot Springs redelijk snel gezien. Ik zou daarna doorrijden naar Canyon Village. Kijk op http://www.yellowstonenationalparklodges.com voor de mogelijkheden. Boek iets als er iets vrij is; je kunt altijd nog annuleren.
Van Jackson naar Zion of Bryce is erg ver, misschien is een tussenstop in Torrey (Capitol Reef) wel mooi.
Marianne
Als je via Idaho naar Gardiner rijdt, rij dan wel vanaf West Yellowstone door het park; laat je niet (mis)leiden door googlemaps, die vermijdt de wegen die op het moment gesloten zijn. Je kunt nu beter een andere planner gebruiken, zoals http://www.mapquest.com. En koop alvast een kaart, zoals de Hallwag. Zie http://www.nps.gov/yell en http://www.nps.gov/grte voor een kaart van het park (onder view park map aan de linkerkant).
Ik weet niet waarom je nu alleen naar accommodatie buiten het park kijkt. Zeker 2 nachten Gardiner lijkt me niet handig, je hebt het gebied bij Mammoth Hot Springs redelijk snel gezien. Ik zou daarna doorrijden naar Canyon Village. Kijk op http://www.yellowstonenationalparklodges.com voor de mogelijkheden. Boek iets als er iets vrij is; je kunt altijd nog annuleren.
Van Jackson naar Zion of Bryce is erg ver, misschien is een tussenstop in Torrey (Capitol Reef) wel mooi.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 16 feb 2014, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sjakie10
- Amerika-ontdekker
Helemaal geen domme vraag hoor.
De reden dat ik hier over nadenk is dat ik dan 2 (hele) lange rijdagen heb en hierdoor een dag win.
Salt lake city naar Gardiner is nog enigzins te doen (hoop ik).
Maar Gardiner naar Bryce niet.
Dus mijn hoop is eigenlijk dat het wel te rijden is.
Maar de wegen rondom yellowstone heb ik nog nooit gedaan,en weet dus ook niet of het te doen is, de gebieden rond Salt lake/Bryce/Zion heb ik al wel gezien.
Wil eigenlijk alleen nog even een klein rondje Bryce doen en dan lekker door naar Vegas.
Maar het moet wel te rijden zijn anders stoppen we natuurlijk ergens.
De reden dat ik hier over nadenk is dat ik dan 2 (hele) lange rijdagen heb en hierdoor een dag win.
Salt lake city naar Gardiner is nog enigzins te doen (hoop ik).
Maar Gardiner naar Bryce niet.
Dus mijn hoop is eigenlijk dat het wel te rijden is.
Maar de wegen rondom yellowstone heb ik nog nooit gedaan,en weet dus ook niet of het te doen is, de gebieden rond Salt lake/Bryce/Zion heb ik al wel gezien.
Wil eigenlijk alleen nog even een klein rondje Bryce doen en dan lekker door naar Vegas.
Maar het moet wel te rijden zijn anders stoppen we natuurlijk ergens.
-
sjakie10
- Amerika-ontdekker
Hoi Marianne.
Bedankt voor de tips.
Zeker mapquest is erg fijn. Scheelt weer wat reistijd....
Als er nog iets vrij is in het park zal ik dat zeker boeken.
Maar helaas zie ik dat er erg veel bezet is.
Maar ik hou het in de gaten.
Vwb Gardiner ga ik kijken wat er interessant is. Het was voor mezelf ook meer een opzetje en 2 dagen per plek leek voor wat meer rust te zorgen met koffers enzo, maar daar is makkelijk overheen te komen.
Als er alleen maar hotsprings en dergelijke in die buurt zijn is het beter om er maar 1 nacht te blijven inderdaad.
Ik ga eerst nog maar eens goed een kaart bekijken....haha.
Peter
Bedankt voor de tips.
Zeker mapquest is erg fijn. Scheelt weer wat reistijd....
Als er nog iets vrij is in het park zal ik dat zeker boeken.
Maar helaas zie ik dat er erg veel bezet is.
Maar ik hou het in de gaten.
Vwb Gardiner ga ik kijken wat er interessant is. Het was voor mezelf ook meer een opzetje en 2 dagen per plek leek voor wat meer rust te zorgen met koffers enzo, maar daar is makkelijk overheen te komen.
Als er alleen maar hotsprings en dergelijke in die buurt zijn is het beter om er maar 1 nacht te blijven inderdaad.
Ik ga eerst nog maar eens goed een kaart bekijken....haha.
Peter
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op http://www.nps.gov/yell staat per gebied veel informatie, kijk eens hier: http://www.nps.gov/yell/planyourvisit/placestogo.htm .
Er zijn ook handige gidsen voor Yellowstone en de Grand Tetons, zoals de Lonely Planet. Bij ons zijn deze gidsen in de bibliotheek aanwezig, ze zijn te koop bij de betere boekhandels of de ANWB.
En http://www.ontdek-amerika.nl is natuurlijk erg handig.
Marianne
Er zijn ook handige gidsen voor Yellowstone en de Grand Tetons, zoals de Lonely Planet. Bij ons zijn deze gidsen in de bibliotheek aanwezig, ze zijn te koop bij de betere boekhandels of de ANWB.
En http://www.ontdek-amerika.nl is natuurlijk erg handig.
Marianne
-
Frans H
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Je kunt het jezelf gemakkelijker maken door naar Vegas te vliegen en vanaf daar naar boven te rijden en terug te vliegen vanaf Jackson hole. Scheelt je veel rijden en je hebt meer tijd wat anders te zien als het dasboard van de auto.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Kun je je keuze voor slapen buiten het park wat aanduiden? Vind je het bv erg om elke dag je koffers te moeten verplaatsen? Ik zou nl kiezen om als je niet IN het park wilt overnachten toch eerst een nacht West Yellowstone te doen, dan een nacht Gardiner, dan weer 2 nachten West Yellowstone. Of anders gewoon 4 nachten west Yellowstone...kost je een uur op en neer rijden tot aan Norris per dag.
03aug aankomst salt lake city
04aug rijden naar West Yellowstone. Je kunt dan ook al een klein stukje het park verkennen. Makkelijk te doen in 1 dag.
05aug West Yellowstone - Gardiner. Rij door het park naar Cooke city, onderweg de highlights meepakken uit oa. de lamar valley.
06aug Gardiner - West Yellowstone. Begin de dag met Mammoth Hot springs als je deze nog niet hebt kunnen doen (ik zou hier evt dag 3 mee eindigen) en pak dan bv de oostkant (grand canyon of Yellowstone, Hayden Valley, Lake, Madison en kijkt hoe ver je komt.
07aug West Yellowstone ... Pak deze dag de westkant van Norris tot old faithful...dagje geisers kijken.
08aug West Yellowstone - Jackson. Maar evt het geyser gedeelte af en rij via Lewis falls en lewis lake het park uit naar de Tetons..op de general memorial highway zijn al wat mooie stops, maar ik zou wel de teton road door het park nemen naar Jackson
09aug Jackson Dagje Grand Tetons
10aug rijden naar zion of bryce. Ik zou gewoon kijken hoe ver je deze dag komt...je kunt altijd onderweg (als je smartphone of tablet ofzo hebt) wel ergens een fastfood keten, coffeeshop of restaurantje met free WiFi een hotelletje boeken.
11aug Bryce Canyon....Ik vraag me alleen af als je maar een klein rondje wilt of het wel de moeite is, maar je zou dan bv nog naar kanab kunnen rijden?
12aug ? - Las Vegas
13aug Las Vegas
14aug Las Vegas
15aug Las Vegas
16aug Naar huis.....
Als je dag 12 door Zion wilt rijden zou ik niet voor Kanab kiezen overigens...
03aug aankomst salt lake city
04aug rijden naar West Yellowstone. Je kunt dan ook al een klein stukje het park verkennen. Makkelijk te doen in 1 dag.
05aug West Yellowstone - Gardiner. Rij door het park naar Cooke city, onderweg de highlights meepakken uit oa. de lamar valley.
06aug Gardiner - West Yellowstone. Begin de dag met Mammoth Hot springs als je deze nog niet hebt kunnen doen (ik zou hier evt dag 3 mee eindigen) en pak dan bv de oostkant (grand canyon of Yellowstone, Hayden Valley, Lake, Madison en kijkt hoe ver je komt.
07aug West Yellowstone ... Pak deze dag de westkant van Norris tot old faithful...dagje geisers kijken.
08aug West Yellowstone - Jackson. Maar evt het geyser gedeelte af en rij via Lewis falls en lewis lake het park uit naar de Tetons..op de general memorial highway zijn al wat mooie stops, maar ik zou wel de teton road door het park nemen naar Jackson
09aug Jackson Dagje Grand Tetons
10aug rijden naar zion of bryce. Ik zou gewoon kijken hoe ver je deze dag komt...je kunt altijd onderweg (als je smartphone of tablet ofzo hebt) wel ergens een fastfood keten, coffeeshop of restaurantje met free WiFi een hotelletje boeken.
11aug Bryce Canyon....Ik vraag me alleen af als je maar een klein rondje wilt of het wel de moeite is, maar je zou dan bv nog naar kanab kunnen rijden?
12aug ? - Las Vegas
13aug Las Vegas
14aug Las Vegas
15aug Las Vegas
16aug Naar huis.....
Als je dag 12 door Zion wilt rijden zou ik niet voor Kanab kiezen overigens...
-
sjakie10
- Amerika-ontdekker
Sorry voor de late reactie. Komend weekend heb ik meer tijd om alles te bekijken. In ieder geval al bedankt voor de reacties.
Zoals het er nu voor staat denk ik dat we vliegen op Salt Lake.
De vluchttijden zien er goed uit dus ik denk dat ik na de vlucht en ophalen van de auto meteen naar Pocatello rij. Dan zijn we al een stukje de goede kant op
En na wat onderhandelen heb ik er nog een dagje bij gekregen dus dat geeft iets meer lucht.
Ik ga zondag goed verder kijken.
psvWally in ieder geval bedankt voor de uitgebreide reactie. Ik kom er op terug.
Gr Peter
Zoals het er nu voor staat denk ik dat we vliegen op Salt Lake.
De vluchttijden zien er goed uit dus ik denk dat ik na de vlucht en ophalen van de auto meteen naar Pocatello rij. Dan zijn we al een stukje de goede kant op
En na wat onderhandelen heb ik er nog een dagje bij gekregen dus dat geeft iets meer lucht.
Ik ga zondag goed verder kijken.
psvWally in ieder geval bedankt voor de uitgebreide reactie. Ik kom er op terug.
Gr Peter
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dit was een aantal jaar geleden onze planning.
Is ons supergoed bevallen!
Dag 4 – Maandag 11 juli –> Zion – Bryce Canyon (Hotel : Bryce Canyon Inn)
- Voormiddag in Zion (korte wandeling, viewpoints)
- Namiddag doorrijden naar Bryce Canyon (korte wandeling, viewpoints)
Dag 5 – Dinsdag 12 juli –> Bryce Canyon - Salt Lake City (Hotel : Monaco Salt Lake City (via Priceline))
- Zonsopgang Bryce Canyon
- Rit naar Salt Lake City
- Temple Square, Capitool, shoppen
Dag 6 – Woensdag 13 juli –> Salt Lake City – Yellowstone (Hotel : Canyon village)
- Lange rit (niet via Bear lake wegens te lang)
Dag 7 – Donderdag 14 juli –> Yellowstone (Hotel : Mammoth Hot springs)
- Bovenste loop tot aan Mammoth
Dag 8 – Vrijdag 15 juli –> Yellowstone (Hotel : Old Faithful)
- Bovenste loop van Mammoth tot aan Old Faithful
Dag 9 – Zaterdag 16 juli –> Yellowstone (Hotel : Old Faithful)
- Old Faithfull + rest
Dag 10 – Zondag 17 juli –> Yellowstone – Grand Teton – Jackson (Hotel : Ranch Inn)
- Vroeg naar Grand Teton (dag in GT)
- Avond in Jackson
Dag 11 – Maandag 18 juli –> Jackson – Flaming Gorge (Hotel : Red Canyon Lodge)
- Lange rit naar Flaming Gorge
Dag 12 – Dinsdag 19 juli –> Flaming Gorge – Moab (Hotel : Sleep Inn)
- Rit naar Moab
- Zonsondergang bij Delicate Arch
enz.....
Is ons supergoed bevallen!
Dag 4 – Maandag 11 juli –> Zion – Bryce Canyon (Hotel : Bryce Canyon Inn)
- Voormiddag in Zion (korte wandeling, viewpoints)
- Namiddag doorrijden naar Bryce Canyon (korte wandeling, viewpoints)
Dag 5 – Dinsdag 12 juli –> Bryce Canyon - Salt Lake City (Hotel : Monaco Salt Lake City (via Priceline))
- Zonsopgang Bryce Canyon
- Rit naar Salt Lake City
- Temple Square, Capitool, shoppen
Dag 6 – Woensdag 13 juli –> Salt Lake City – Yellowstone (Hotel : Canyon village)
- Lange rit (niet via Bear lake wegens te lang)
Dag 7 – Donderdag 14 juli –> Yellowstone (Hotel : Mammoth Hot springs)
- Bovenste loop tot aan Mammoth
Dag 8 – Vrijdag 15 juli –> Yellowstone (Hotel : Old Faithful)
- Bovenste loop van Mammoth tot aan Old Faithful
Dag 9 – Zaterdag 16 juli –> Yellowstone (Hotel : Old Faithful)
- Old Faithfull + rest
Dag 10 – Zondag 17 juli –> Yellowstone – Grand Teton – Jackson (Hotel : Ranch Inn)
- Vroeg naar Grand Teton (dag in GT)
- Avond in Jackson
Dag 11 – Maandag 18 juli –> Jackson – Flaming Gorge (Hotel : Red Canyon Lodge)
- Lange rit naar Flaming Gorge
Dag 12 – Dinsdag 19 juli –> Flaming Gorge – Moab (Hotel : Sleep Inn)
- Rit naar Moab
- Zonsondergang bij Delicate Arch
enz.....
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
-
sjakie10
- Amerika-ontdekker
Zo eindelijk geboekt.
Het echt plannen kan beginnen.......haha.
Vlucht Heen 03-augustus Amsterdam - Salt lake City aankomst 16.15 plaatselijk via Mineapolis
Vlucht Terug 17-augustus Las Vegas -Amsterdam via Atlanta
Bedankt allen voor de tips.
Ons idee is om de volgende route te nemen.
We zouden graag in Yellowstone zelf verblijven maar er is niets vrij op de dagen dat wij er zijn. Misschien verandert dat nog en dan zullen we daar ook zeker boeken.
3-aug direct na de vlucht naar pocatello rijden dan zijn we al een stukje op de goede weg. Overnachten in Pocatello
4-aug Van pocatello naar Jackson rijden en al een stukje tetons meepakken. Overnachten in Jackson Heart six ranch lijkt ons wel leuk(iemand ervaring??)
5-aug Grand teton bezoeken. Overnachten in Jackson
6-aug Van Jackson via Yellowstone naar Gardiner. Overnachten in Gardiner
7aug Van Gardiner via Yellowstone naar West Yellowstone. Overnachten in West Yellowstone
8-aug Dag Yellowstone. Overnachten in West Yellowstone
9-aug Van West Yellowstone naar Park City. Overnachten jn Park City
10-aug Van Park City naar Bryce. Overnachten in Bryce
11-aug Van Bryce naar page horse shoe bend bekijken. Overnachten in Page.
12-aug Boottrip maken en Antelope Canyon(ervaringen?? ik hoor/lees ze graag) Overnachten in Page
13-aug page naar las vegas Overnachten in las vegas
14-aug Overnachten in las vegas
15-aug Overnachten in las vegas
16-aug Overnachten in las vegas
17-aug naar huis
Hopelijk komen er nog meer goede adviezen en tips. Heel erg fijn hoe er hier meegedacht wordt.
Groeten en alvast erg bedankt.
Peter
Het echt plannen kan beginnen.......haha.
Vlucht Heen 03-augustus Amsterdam - Salt lake City aankomst 16.15 plaatselijk via Mineapolis
Vlucht Terug 17-augustus Las Vegas -Amsterdam via Atlanta
Bedankt allen voor de tips.
Ons idee is om de volgende route te nemen.
We zouden graag in Yellowstone zelf verblijven maar er is niets vrij op de dagen dat wij er zijn. Misschien verandert dat nog en dan zullen we daar ook zeker boeken.
3-aug direct na de vlucht naar pocatello rijden dan zijn we al een stukje op de goede weg. Overnachten in Pocatello
4-aug Van pocatello naar Jackson rijden en al een stukje tetons meepakken. Overnachten in Jackson Heart six ranch lijkt ons wel leuk(iemand ervaring??)
5-aug Grand teton bezoeken. Overnachten in Jackson
6-aug Van Jackson via Yellowstone naar Gardiner. Overnachten in Gardiner
7aug Van Gardiner via Yellowstone naar West Yellowstone. Overnachten in West Yellowstone
8-aug Dag Yellowstone. Overnachten in West Yellowstone
9-aug Van West Yellowstone naar Park City. Overnachten jn Park City
10-aug Van Park City naar Bryce. Overnachten in Bryce
11-aug Van Bryce naar page horse shoe bend bekijken. Overnachten in Page.
12-aug Boottrip maken en Antelope Canyon(ervaringen?? ik hoor/lees ze graag) Overnachten in Page
13-aug page naar las vegas Overnachten in las vegas
14-aug Overnachten in las vegas
15-aug Overnachten in las vegas
16-aug Overnachten in las vegas
17-aug naar huis
Hopelijk komen er nog meer goede adviezen en tips. Heel erg fijn hoe er hier meegedacht wordt.
Groeten en alvast erg bedankt.
Peter
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik zou van Pocatello naar Gardiner rijden en Grand Teton na Yellowstone bezoeken. Je krijgt naar mijn mening dan een iets logischer route. Je rijdt nu bijvoorbeeld op 4 augustus van Grand Teton terug naar Jackson. De volgorde wordt dan Pocatello - Gardiner - West Yellowstone - West Yellowstone - Jackson. Daarna zou ik proberen iets verder dan Park City te rijden, bijvoorbeeld tot Nephi. Je hebt zo de volgende dag wat meer tijd voor de rit via de prachtige Ut-12 naar Bryce.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
sjakie10
- Amerika-ontdekker
@old faithfull
De reden dat ik deze opzet heb gemaakt is de mogelijkheid om in de Heart Six Ranch te overnachten.
Deze lijkt ons erg leuk.
Maar qua route is alles nog aan te passen en we zullen ook alles wat er voorbij komt overwegen.
Bedankt voor je reactie in ieder geval.
En de planning is bijna net zo leuk als de vakantie.
@valerie
Bedankt voor de reactie.
Hier kan ik ook weer wat dingetjes uithalen.
Weet iemand of er ook een makkelijke manier is om in de gaten te houden of er in Yellowstone een kamer vrij komt.
Ik zie helaas nog geen kamer vrij op de dagen dat wij er in de buurt zijn.....
De reden dat ik deze opzet heb gemaakt is de mogelijkheid om in de Heart Six Ranch te overnachten.
Deze lijkt ons erg leuk.
Maar qua route is alles nog aan te passen en we zullen ook alles wat er voorbij komt overwegen.
Bedankt voor je reactie in ieder geval.
En de planning is bijna net zo leuk als de vakantie.
@valerie
Bedankt voor de reactie.
Hier kan ik ook weer wat dingetjes uithalen.
Weet iemand of er ook een makkelijke manier is om in de gaten te houden of er in Yellowstone een kamer vrij komt.
Ik zie helaas nog geen kamer vrij op de dagen dat wij er in de buurt zijn.....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt eens bellen, dan blijkt er vaak meer vrij te zijn dan je op de site kunt zien. Of simpelweg regelmatig checken.
Wij hebben in jouw periode een paar nachten gereserveerd maar waarschijnlijk gaan we kamperen dus dan komen die dagen van ons weer vrij. Ik geef wel een seintje als ze inderdaad geannuleerd worden.
Marianne
Wij hebben in jouw periode een paar nachten gereserveerd maar waarschijnlijk gaan we kamperen dus dan komen die dagen van ons weer vrij. Ik geef wel een seintje als ze inderdaad geannuleerd worden.
Marianne
-
sjakie10
- Amerika-ontdekker
@Marianne
Ik ga van de week eens bellen naar ze.
En als je me op de hoogte wilt houden als je jouw/jullie overnachtingen cancelled zou dat echt super zijn.
Om welke nachten zou het eventueel gaan en waar?
En wat voor trip hebben jullie in de planning staan?
Ben wel benieuwd wat jullie allemaal gaan doen.
Gr Peter
Ik ga van de week eens bellen naar ze.
En als je me op de hoogte wilt houden als je jouw/jullie overnachtingen cancelled zou dat echt super zijn.
Om welke nachten zou het eventueel gaan en waar?
En wat voor trip hebben jullie in de planning staan?
Ben wel benieuwd wat jullie allemaal gaan doen.
Gr Peter
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Peter, onze planning staat hier. Het is nog steeds erg voorlopig, we hebben nog geen tickets geboekt. We hebben iets bedacht om de week Yosemite heen, en dat kan ook heel anders worden als we goedkopere tickets vinden naar een andere luchthaven.
Ik stuur je een pb met onze reserveringen.
Marianne
Ik stuur je een pb met onze reserveringen.
Marianne
-
sjakie10
- Amerika-ontdekker
Route Yellowstone naar Page
Hallo allemaal.
Onze route gaat er als volgt uitzien.
03 aug landen salt lake dan direct rijden naar pocatello (super 8 )
04 aug Grand tetons (heart six ranch Moran)
05 aug Grand tetons (heart six ranch Moran)
06aug Yellowstone (lake lodge)
07aug Yellowstone (mammoth hotel)
08aug Yellowstone (grant village)
09aug ?? rijden van yellowstone naar ?? ik zit te denken aan park city of iets in die regio
10aug ?? rijden van ?? park city naar kanab/page.
11aug page
12aug las vegas
13aug las vegas
14aug las vegas
15aug las vegas
16aug las vegas
De route is niet helemaal logisch maar heeft te maken met beschikbaarheid van hotels.
De genoemde hotels staan al vast.
Alles na yellowstone staat nog vrij.
De volgende vragen.
Welke route zouden jullie aanbevelen vanaf yellowstone naar beneden? We willen naar Page toe met 1 overnachting in die rit.
Lange rijdag is niet erg. Het liefst een zo mooi mogelijke route.
Zouden jullie 2 nachten in page verblijven of 1 in bijv kanab en 1 in page?
Ik hoor graag van jullie.
Groeten Peter.
* Note mod (Marco):
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Onze route gaat er als volgt uitzien.
03 aug landen salt lake dan direct rijden naar pocatello (super 8 )
04 aug Grand tetons (heart six ranch Moran)
05 aug Grand tetons (heart six ranch Moran)
06aug Yellowstone (lake lodge)
07aug Yellowstone (mammoth hotel)
08aug Yellowstone (grant village)
09aug ?? rijden van yellowstone naar ?? ik zit te denken aan park city of iets in die regio
10aug ?? rijden van ?? park city naar kanab/page.
11aug page
12aug las vegas
13aug las vegas
14aug las vegas
15aug las vegas
16aug las vegas
De route is niet helemaal logisch maar heeft te maken met beschikbaarheid van hotels.
De genoemde hotels staan al vast.
Alles na yellowstone staat nog vrij.
De volgende vragen.
Welke route zouden jullie aanbevelen vanaf yellowstone naar beneden? We willen naar Page toe met 1 overnachting in die rit.
Lange rijdag is niet erg. Het liefst een zo mooi mogelijke route.
Zouden jullie 2 nachten in page verblijven of 1 in bijv kanab en 1 in page?
Ik hoor graag van jullie.
Groeten Peter.
* Note mod (Marco):
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Route Yellowstone naar Page
Met maar 1 stop zou ik wel verder doorrijden dan Park City.
Misschien Yellowstone - Salina (Utah) (rijdag - via Interstate)
volgende dag Salina - Bryce - Page (nog tijd voor een bezoek aan Bryce) (via US89)
(als je in Park City stopt, kan je die dag ook bijna niets doen en de volgende dag ook niet want dan moet je nog een heel eind rijden)
Groetjes,
Ingrid
Misschien Yellowstone - Salina (Utah) (rijdag - via Interstate)
volgende dag Salina - Bryce - Page (nog tijd voor een bezoek aan Bryce) (via US89)
(als je in Park City stopt, kan je die dag ook bijna niets doen en de volgende dag ook niet want dan moet je nog een heel eind rijden)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Route Yellowstone naar Page
Je had toch al een routevoorstel met Bryce er in?
Twee nachten Page of 1 nacht Page en 1 nacht Kanab is afhankelijk van wat je wilt doen in die regio. Heb je daar al een idee van?of de route van Ingrid, of je rijdt via Capitol Reef en de Ut12. Dat laatste kost wel meer tijd maar is een mooie route.
Marianne
Twee nachten Page of 1 nacht Page en 1 nacht Kanab is afhankelijk van wat je wilt doen in die regio. Heb je daar al een idee van?of de route van Ingrid, of je rijdt via Capitol Reef en de Ut12. Dat laatste kost wel meer tijd maar is een mooie route.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 5581 Weergaves
-
Laatste bericht door susanmulders
-