Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Betaalbare accommodatie Jackson Hole

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
OldBlueEyes

Betaalbare accommodatie Jackson Hole

Bericht door OldBlueEyes »

Geachte forummers (is dit een woord? :),

Ik zoek een betaalbare plek om te slapen in Jackson Hole. Bij Booking.com vind ik het aanbod matig. Ik heb een beetje op Tripadvisor gekeken maar daar kwam ik er niet echt uit. Waar sliepen jullie? Het gaat om begin september en met betaalbaar bedoel ik minder dan €100,00 p.n.

Ik dank u hartelijk!
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Betaalbare accommodatie Jackson Hole

Bericht door markro »

Kijk eens bij de door de forumleden gegeven beoordelingen: http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... n&staat=WY

Wij waren tevreden over het Super 8 Hotel: http://beoordelingen.allesamerika.com/5 ... ckson+Hole
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
OldBlueEyes

Danku. Maar deze is $214 p.n....... :shock: Voor een Super 8....Zijn de deurknoppen daar van goud? Ik sliep eens in een Super 8 in L.A. voor $30 :lol:
Margret
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Margret »

Wij verbleven vorig jaar juni ook in super 8 en was eenprima hotel. Wij betaalde dat voor 3 nachten(in het weekend). Misschien nog even wachten en af en toe kijken of de prijzen veranderen.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

OldBlueEyes schreef:Het gaat om begin september en met betaalbaar bedoel ik minder dan €100,00 p.n.
Het gaat waarschijnlijk om op of rond Laborday(weekend) (eerste maandag van september)? Een ontzettend duur weekend in de States..
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wij hebben er destijds voor gekozen om iets verder weg te slapen in Teton Village. Zie deze blogposts:

http://usatour2013.wordpress.com/2013/0 ... illage-wy/
http://usatour2013.wordpress.com/2013/0 ... illage-wy/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
debke
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door debke »

Wij slapen in het Anvil motel in september voor €78. Weet natuurlijk nog niet of het goed is, maar veel luxe hebj e daar toch niet nodig :-)
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

OldBlueEyes schreef:Danku. Maar deze is $214 p.n....... :shock: Voor een Super 8....Zijn de deurknoppen daar van goud? Ik sliep eens in een Super 8 in L.A. voor $30 :lol:
$ 214,= is wel heel erg veel geld, zoveel zouden wij er ook nooit aan uitgeven. Ik veronderstel dat wij niet meer betaald hebben dan tussen $ 80,= en $ 100,= per nacht/per kamer. Jij zal er wel zijn in een dure periode.

Maar dat jij voor $ 30,= in een Super 8 hebt geslapen is dan ook wel heel erg goedkoop. Voor zo weinig hebben wij nog nooit ergens geslapen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Wij kwamen terecht in Cachecreek Lodge. Dat was in september 2012 de goedkoopste optie. We boekten het toen 1 dag van tevoren. Het was toen echt niet stampdruk. NU is alles onbetaalbaar in Jackson Hole omdat het op en top wintersportseizoen is. Ik zou dus nog maar even wachten met boeken.
Het is een leuk en gezellig stadje voor 1 nacht maar...................... behoorlijk prijzig. Verklaring: er wonen zoveel miljonairs hier.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

op hotwire zijn goedkoopste tussen 100 en 110 euro in die periode
OldBlueEyes

Ja, ik ben bang dat het gewoon een prijzige nacht wordt. Ik heb nu de Alpine Motel gereserveerd voor € 99,00. De goedkoopste kamer ik die ik heb kunnen vinden. Sommige locties zijn schijnbaar standaard prijzig, zie deze quote:
ONYX666 schreef:op hotwire zijn goedkoopste tussen 100 en 110 euro in die periode

markro schreef: Maar dat jij voor $ 30,= in een Super 8 hebt geslapen is dan ook wel heel erg goedkoop. Voor zo weinig hebben wij nog nooit ergens geslapen.
Dit is ook wel een flinke tijd geleden. Al heb ik wel vaker voor $30-$40 ergens geslapen.
Njit schreef:Wij hebben er destijds voor gekozen om iets verder weg te slapen in Teton Village
Bedankt, ga ik ook eens onderzoeken.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Wij sliepen in de motel6. Die is volledig vernieuwd en was het beste motel6 waar ik geslapen heb. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet veel vergelijkingsmateriaal heb.
Groetjes,
Carine
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Zelfs de Motel6 is 136 dollar (excl tax). Jackson is inderdaad een dure plaats.
Wij zaten in 2008 in de Ranch Inn, die is heel betaalbaar naar Jackson-begrippen, zie http://www.ranchinn.com/rates_2013.shtml, maar ook hier wellicht hogere prijzen als het om het Labor Day weekend gaat.

Marannei
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Martin & Marianne schreef:Marannei
naamswijziging?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hmmm, dit is wel een bijzondere tikfout. :? Of een correctie waarbij de i op de verkeerde plek is terechtgekomen?

Marianne
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Wij sliepen vorig jaar in de Miller Park Lodge, erg ruime kamer en mooi ingericht. Leuk motel gerund door een familie. In september €145 p.n.
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Zelf ook al 2x in de Ranch Inn overnacht.
Inderdaad zoals Marianne al schreef, valt de prijs reuze mee voor Jackson en ik vind dat de ligging heel goed is.
(ik heb gezien dat een standaard kamer $130 en een luxury kamer $135 kost in september - omgerekend dus rond de 100 €)

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
ToonW
Amerikafan

Bericht door ToonW »

Wij sliepen in de Virginian Lodge, typische kamers... Maar zeker wel een gezellig bar aan!
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Ik haak ook even aan.
Jackson Hole lijkt inderdaad wel een prijzig dorpje. Voor de winter kan ik dat begrijpen, maar de (na)zomer is ook goed aan de prijs.
Voor 23-25 aug heb ik voorlopig het Snow King Motel gereserveerd voor $105 / nacht (booking.com).
Vanaf het voorjaar eens kijken of ik met Priceline nog wat beters/goedkopers kan "winnen".
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
OldBlueEyes

Allen dank voor het delen van ervaringen. Het komt er op neer dat Jackson, Wy gewoon een dure stad is. So be it. Dat compenseren we wel weer ergens anders :wink:. Ik blijf het in de gaten houden en blijf voorlopig vasthouden aan de Alpine Motel voor €99 rate. Mocht iemand nog wat anders aan willen dragen hoor ik dat graag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer