Eindelijk weer lekker neuzen op het Amerika-forum! Na een paar jaar Amerika-loos door het leven te zijn gegaan, bereiden we ons nu voor op een rondje Noordwest-Amerika. Zuidwest en Oost hebben we in voorgaande jaren al verkend (voor zover dat kan in een paar weken
MAAR. We hebben een paar beperkende factoren. 1): we hebben slechts twee weken en 2) we willen rechtstreeks naar een Amerikaanse stad vliegen. Hier kan wel aan getornd worden, maar kostentechnisch is het specifiek voor ons beter rechtstreeks te gaan. Die optie wil ik graag nu verkennen.
Ik kom op Seattle en Portland als rechtstreekse bestemmingen, maar dat ligt nog behoorlijk ver af van de plekken waar we heen willen (Yellowstone, Grand Teton). Zeker als we een loop doen, heb ik het idee dat we veel rijden en weinig gaan zien. Onze interesse gaat uit naar de parken/natuur en niet naar steden.
We zouden bijvoorbeeld AMS-Seattle heen en Portland-AMS terug kunnen doen. Mijn vraag: liggen er, behalve natuurlijk bovengenoemde plaatsen, nog andere bezienswaardigheden op de route van en naar Yellowstone en bovengenoemde steden?
Groet!